Торік щодо роботи закладів освіти кияни подали 1136 звернень, із яких менше третини стосувалися так званих грошових поборів

У 2016 році Департаментом освіти і науки, молоді та спорту КМДА було розглянуто 1136 звернень киян щодо роботи закладів освіти. Із цієї кількості лише 321 звернення стосувалось порушення чинного законодавства в частині дотримання рівності прав громадян на здобуття дошкільної і загальної середньої освіти (так званих «благодійних внесків»).

Загалом, за інформацією Інспекції навчальних закладів Департаменту освіти і науки, молоді та спорту КМДА, за минулий рік було розглянуто 771 письмове звернення громадян, що на 149 більше, ніж у 2015 році (2015 рік – 622), а також опрацьовано 365 звернень, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва». Загалом їх зареєстровано на 129 більше, ніж у 2015-му (тоді було зафіксовано 1007 звернень).

Майже 77% склали індивідуальні звернення, 23% – колективні. Найчастіше із заявами зверталися батьки дітей – 481 звернення (62% від загальної кількості письмових звернень). 121 звернення (16%) – надійшло від педагогічних працівників, решта (22%) – від інших громадян.

Понад 213 звернень (28%) адресовано вищим органам виконавчої влади, зокрема, Міністерству освіти і науки та Державній інспекції навчальних закладів України (120 звернень або 16%). До виконавчого органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) надійшло 193 звернення (25%).

«Ми вдячні киянам за зворотній зв’язок, адже саме завдяки цим зверненням нам вдається оперативно реагувати на порушення законодавства в закладах освіти. Кожен факт, наведений у зверненнях, перевіряється, та в разі його підтвердження приймаються необхідні управлінські рішення аж до звільнення посадових осіб», – зауважила заступник голови КМДА Ганна Старостенко.

Перейти до спискуВерсiя для друку