У березні 2017 року до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надійшло 423 запити на отримання публічної інформації. Всі запити були зареєстровані в управлінні інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
За формою надходження:
- Електронною поштою – 227 запитів;
- Особисто – 73 запити;
- Поштою – 52 запити;
- Через органи влади – 63 запити;
- Від інших органів, установ, організацій – 3 запити;
- Факсом – 3 запити;
- Усно (телефоном) – 2 запити.
Найбільша кількість запитів надійшла від фізичних осіб – 301 запит.
Також запити надійшли від юридичних осіб – 122 запити.
Запитувачів цікавила: інформація довідково-енциклопедичного характеру – 156 запитів; статистична інформація — 15 запитів; правова інформація – 11 запитів; податкова інформація – 2 запити; інформація про товар – 2 запити; науково-технічна інформація – 1 запит; інформація про стан довкілля – 1 запит; та інші види інформації – 235 запитів.
Відповідно до частини другої статті другої Закону України «Про доступ до публічної інформації» 20 листів було розглянуто відповідно до Закону України «Про звернення громадян».