Звіт про базове відстеження результативності проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я»

1. Вид та назва регуляторного акта

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я».

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Цілі прийняття акта

Основними цілями прийняття проекту цього регуляторного акта є:

- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надають лікувально-профілактичні комунальні заклади охорони здоров’я, а саме: Київська міська клінічна лікарня № 1, Київська міська клінічна лікарня № 7, Київська міська клінічна лікарня № 8, Київська міська клінічна лікарня № 9, Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Дарницького району м. Києва, Шкірно-венерологічний диспансер Солом’янського району міста Києва, Шкірно-венерологічний диспансер № 3 Святошинського району м. Києва, Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Подільського району м. Києва та Комунальне підприємство «Дарницький медичний центр»;
- реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» ;
- забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих навчальних закладах»;
- раціональне використання бюджетних коштів;
- необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які будуть застосовуватися для визначення необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою;
- залучення альтернативних та дозволених законодавством джерел фінансування лікувальних закладів, отримання власних надходжень до спеціального рахунку закладу охорони здоров’я.

В умовах конкуренції з недержавним сектором охорони здоров’я, лікувально-профілактичні заклади мають використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Крім того є необхідність своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних медичних послуг населенню м. Києва та усім бажаючим отримати послуги. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності

з 3 травня 2017 року по 22 травня 2017 року.

5. Тип відстеження

Базове відстеження.

6. Методи одержання результативності відстеження

Статистичний метод

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу статичної інформації зазначених вище лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я за визначеними показниками:

- отримання своєчасних та якісних медичних послуг;
- збільшення кількості осіб, бажаючих отримати медичні послуги;
- надходження до бюджетів всіх рівнів.

Прийняття цього регуляторного акта дозволить закладам залучати для розвитку додаткові кошти і поліпшити матеріально-технічну базу, що сприятиме придбанню закладами сучасного обладнання, інструментів, своєчасному проведенню поточного ремонту приміщень.

Наслідком дії регуляторного акта є встановлення на економічно-обґрунтованому рівні тарифів на платні медичні послуги, впровадження нових сучасних технологій, діагностики і лікування, збільшення надходжень до бюджетів всіх рівнів тощо.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта є:

- кількість суб’єктів господарювання, на які поширюється дія акта:
- 9 комунальних закладів охорони здоров’я, а саме для Київської міської клінічної лікарні № 1, Київської міської клінічної лікарні № 7, Київської міської клінічної лікарні № 8, Київської міської клінічної лікарні № 9, Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Дарницького району м. Києва, Шкірно-венерологічного диспансеру Солом’янського району міста Києва, Шкірно-венерологічного диспансеру № 3 Святошинського району м. Києва, Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Подільського району м. Києва та Комунального підприємства «Дарницький медичний центр»;
- 24 суб’єкти господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами ;
- кількість фізичних осіб, яким заплановано надати медичні послуги близько 5 000 осіб;
- очікуваний розмір надходжень до бюджетів різного рівня – близько 756 141,60 грн.

9. Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися через рік після набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне та періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися згідно з планами заходів та графіками по відстеженню, які затверджуються розробником цього регуляторного акта.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію).

Перейти до спискуВерсiя для друку