Звіт про здійснення повторного відстеження результативності розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.05.2016 р. № 358 «Про деякі питання проведення експертизи кошторисної частини проектної документації будівництва та кошторисів ремонтних робіт, які виконуються за рахунок коштів бюджету міста Києва»

1. Вид та назва регуляторного акту

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації від 26.05.2016 р. № 358 «Про деякі питання проведення експертизи кошторисної частини проектної документації будівництва та кошторисів ремонтних робіт, які виконуються за рахунок коштів бюджету міста Києва» (далі – регуляторний акт).

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності

Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3.Цілі прийняття акту

Акт прийнято з метою посилення контролю за діяльністю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності територіальної громади міста Києва, попередження завищенню вартості виконаних робіт, забезпечення правильного та економного витрачання бюджетних коштів при проведенні ремонтно-будівельних робіт на об'єктах виробничого, житлового, соціально-побутового призначення, освіти, охорони здоров'я, благоустрою тощо за рахунок коштів бюджету міста Києва, по яких кошторисна частина проектної документації (кошторис робіт) не підлягають обов’язковій державній експертизі.

Основні цілі державного регулювання:

установлення прозорості в діяльності підприємств, установ та організацій комунальної форми власності територіальної громади міста Києва;

реалізація владних повноважень, визначених ст. 26 Бюджетного кодексу України, ст. ст. 17, 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

забезпечення реалізації виконання рішення Київської міської ради від 18 вересня 2014 року № 151/151 «Про організаційно-правові заходи щодо вдосконалення внутрішнього фінансового контролю та аудиту» щодо правильного та економного витрачання бюджетних коштів при проведенні ремонтно-будівельних робіт на об'єктах виробничого, житлового, соціально-побутового призначення, освіти, охорони здоров'я, благоустрою тощо за рахунок коштів бюджету міста Києва, ефективного управління бюджетними коштами.

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності

Травень 2017 року.

5. Тип відстеження

Повторне відстеження.

6. Методи одержання результатів відстеження

У зв’язку з тим, що для встановлення кількісних та якісних значень показників результативності регуляторного акту була необхідна інформація, якої не містять статистичні дані та дані наукових досліджень, було проведено опитування сукупності респондентів - суб’єктів підприємництва та населення м. Києва в усній формі шляхом анонімного опитування.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Проведення опитування під час відстеження включало визначення групи осіб, які повинні виконувати вимоги регуляторного акту, а також тих осіб, на яких в тій чи іншій мірі могла б позначитися дія регуляторного акту (далі - цільова група), складення переліку запитань, на які б відповідали респонденти, збирання інформації, створення бази даних опитування, їх обробку та аналіз.

Підставою для складення переліку запитань під час відстеження були кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акту, встановлені під час проведення його впливу.

У процесі відстеження встановлювалось кількісне та якісне значення для кожного показника результативності, визначеного під час проведення аналізу впливу регуляторного акту.

Для проведення опитування була використана така інформація:

- результати опитувань суб’єктів господарської діяльності, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти (далі - СПД);

- результати опитувань мешканців м. Києва.

Опитування проводилось в чотирьох районах м. Києва: Голосіївському, Солом’янському, Печерському і Шевченківському.

Загальна кількість опитаних становить 20 осіб, з яких:

10 – СПД і 10 – мешканців м. Києва.

Група інтерв’юерів добре обізнана з технікою проведення опитування та має досвід роботи з респондентами.

В середньому одне опитування тривало 10 хвилин.

Інтерв’юери використовували лист опитування, який був спеціально розроблений для цього опитування.

Отримані дані оброблялись за допомогою комп’ютера.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акту

Результати опитування.

1. Чи відомо Вам про опублікування в мережі Інтернет за адресою www.kievcity.gov.ua регуляторного акту – розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)від 26.05.2016 р. № 358 «Про деякі питання проведення експертизи кошторисної частини проектної документації будівництва та кошторисів ремонтних робіт, які виконуються за рахунок коштів бюджету міста Києва»?

 

СПД

Так, відомо

Ні, не відомо

Щось чув

Кількість відповідей,

%

 

10

 

 

100

 

Мешканці

м. Києва

Так, відомо

Ні, не відомо

Щось чув

Кількість відповідей,

%

 

1

9

-

100

 З отриманих даних вбачається, що суб’єкти господарювання всі обізнані з тим, що регуляторний акт опубліковано на офіційному сайті Київської міської ради.

10% опитаних - мешканцям м. Києва, відомо про опублікування регуляторного акту.

90% опитаних - мешканцям м. Києва, нічого не відомо про опублікування регуляторного акту.

2. Як Ви ставитеся до прийняття розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.05.2016 р. № 358 «Про деякі питання проведення експертизи кошторисної частини проектної документації будівництва та кошторисів ремонтних робіт, які виконуються за рахунок коштів бюджету міста Києва»?

 

СПД

Позитивно

Негативно

Все одно

Кількість відповідей,

%

 

10

 

 

100

 

Мешканці м. Києва

Позитивно

Негативно

Все одно

Кількість відповідей,

%

 

7

 

3

100

 З отриманих даних вбачається, що суб’єкти господарювання всі схвалюють прийняття регуляторного акту.

70% опитаних – мешканців м. Києва, позитивно відносяться до прийняття регуляторного акту.

30% опитаним - мешканцям м. Києва, все одно, чи буде прийнято регуляторний акт.

3. Як на Вашу думку, чи змінилося на краще становище із запровадженням експертизи кошторисної частини проектної документації будівництва та кошторисів ремонтних робіт, які виконуються за рахунок коштів бюджету міста Києва, кошторисна вартість яких становить від 100 тис. грн. до 300 тис. грн?

СПД

Зміниться на краще

Зміниться на гірше

Нічого не зміниться

Кількість відповідей,

%

 

7

1

2

100

 

Мешканці

м. Києва

Зміниться на краще

Зміниться на гірше

Нічого не зміниться

Кількість відповідей,

%

 

7

 

3

100

 З отриманих даних вбачається, що 70% суб’єктів господарювання і 70% мешканців м. Києва вважають, що становище із запровадженням експертизи кошторисної частини проектної документації будівництва та кошторисів ремонтних робіт, які виконуються за рахунок коштів бюджету міста Києва, кошторисна вартість яких становить від 100 тис. грн. до 300 тис. грн., змінилося на краще.

Відповідно, 10% суб’єктів господарювання вважають, що змінилося на гірше.

20% суб’єктів господарювання і 30% мешканців м. Києва вважають, що нічого не змінилося.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей

Регулювання проблеми забезпечення запобігання проявам корупції, попередження завищенню вартості виконаних робіт, забезпечення правильного та економного витрачання бюджетних коштів при проведенні ремонтно-будівельних робіт на об'єктах виробничого, житлового, соціально-побутового призначення, освіти, охорони здоров'я, благоустрою тощо за рахунок коштів бюджету міста Києва, по яких кошторисна частина проектної документації (кошторис робіт) не підлягають обов’язковій державній експертизі) та захисту інтересів киян не можливе через відсутність нормативно-правових актів вищої юридичної сили, які б регулювали зазначені правовідносини.

Тому необхідним було прийняття регуляторного акту, що забезпечить:

- запобігання проявам корупції;

- запобігання завищенню вартості виконаних робіт;

- правильне та економне витрачання бюджетних коштів при проведенні ремонтно-будівельних робіт на об'єктах житлового, соціально-побутового призначення, освіти, охорони здоров'я, благоустрою тощо та заощадження значної суми бюджетних коштів міста Києва.

- налагодження дієвого контролю за ефективним витрачанням бюджетних коштів міста Києва;

- організацію прозорих та неупереджених схем здійснення експертизи кошторисів;

- захист інтересів киян.

10. Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативностірегуляторного акту

Періодичні відстеження результативності регуляторного акту будуть здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акту.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акту покладено на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Перейти до спискуВерсiя для друку