Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до положень Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акту – розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві».

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розпорядження розміщений в мережі Інтернет за адресою: http://kievcity.gov.ua (в розділ: «Адміністрація», підрозділі «Регуляторна діяльність», «Оприлюднення проектів регуляторних актів»).

Даний проект розпорядження підготовлений з метою вирішення питань розміщення та функціонування тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території м. Києва.

Зауваження та пропозиції приймаються протягом одного місяця з дня офіційного опублікування цього проекту у письмовому або електронному вигляді за адресами:

  • у письмовому вигляді - 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32, Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації», тел. 278-80-65;
  • у електронному вигляді - [email protected]

Проект 

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про благоустрій населених пунктів", статті 28 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року N 244 "Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за № 1330/20068, рішень Київської міської ради від 4 вересня 2014 року № 62/62 "Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року № 56/5443 "Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради» та деяких рішень Київської міської ради", від 25 грудня 2014 року № 746/746 "Про особливості застосування Порядку розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві" з метою вирішення питань розміщення та функціонування тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території м. Києва:

Внести зміни до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, затвердженої розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2015 року № 585, що додаються.

Голова                                                                В. Кличко

*****

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
_____________ №_____________)

Зміни
до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві

1. У абзаці 20 пункту «Функціональне призначення ТС у Комплексній схемі розміщення ТС» розділу І слово «цільового» замінити словом «функціонального».

2. Розділ ІІІ доповнити абзацом такого змісту:

«Максимальна площа ТС може бути змінена за рішенням комісії з питань розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства.».

3. Абзац 1 розділу VІ доповнити словами «та містить текстову і графічну частини.».

4. У розділі VIII:

4.1. назву розділу викласти у такій редакції:

«VIII. Розміщення ТС на земельних ділянках, які не належать до державної або комунальної власності територіальної громади міста Києва та земельних ділянках, переданих в тимчасове або постійне користування»;

4.2. абзац 1 викласти у такій редакції:

«Розміщення ТС на земельних ділянках, які не належать до державної або комунальної власності територіальної громади міста Києва та земельних ділянках, переданих в тимчасове або постійне користування, здійснюється на підставі належним чином оформленого паспорту прив'язки ТС, який реєструються в базі геопросторових даних Містобудівного кадастру м. Києва та стає невід'ємною частиною Комплексної схеми.»;

4.3. абзац 2 виключити.

5. У розділі ІХ:

5.1. у абзаці 9 виключити слова «у термін до 15 травня кожного року»;

5.2. абзац 25 викласти у такій редакції:

«Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) опрацьовує отримані пропозиції та проводять їх громадські обговорення.»;

5.3. у абзаці 26 виключити слова «протягом 30 календарних днів»;

5.4. абзац 27 виключити.

6. У розділах Х- XVI затвердити графічну частину, що додається.

7. Доповнити Комплексну схему розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві розділами XVII-XIX такого змісту:

«ХVII. Комплексна схема розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Дніпровського району м. Києва додається.

XVIII. Комплексна схема розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Оболонського району м. Києва додається.

XIX. Комплексна схема розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Святошинського району м. Києва додається.».

Керівник апарату                                              В. Бондаренко


 

Пояснювальна записка

1. Обґрунтування необхідності прийняття рішення.

Це розпорядження видається виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) відповідно до його повноважень, за поданням Департаменту містобудування та архітектури з метою вирішення питань розміщення та функціонування тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території м. Києва.

Комплексну схему розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, відповідно до вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року N 244 "Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за N 1330/20068, розроблено проектантами:

ТОВ «Бетоніндустріяпроект» (ліцензія № АВ 596785);

КП «Інститут Генерального плану м. Києва» (ліцензія № АГ 575142);

ТОВ «Терра прожект» (архітектори: Ковлев М.М. сертифікат № АР 002245, Супрунчук П.П. сертифікат № АА 000359).

Зміни до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, відповідно до вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року N 244 "Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за N 1330/20068, розроблено проектантами:

ТОВ «Бетоніндустріяпроект» (ліцензія № АВ 596785).

2. Мета та завдання прийняття рішення.

Метою розпорядження є внесення змін Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві в частині затвердження схем розміщення тимчасових споруд на території Дніпровського, Оболонського та Святошинського районів міста Києва, корегування та визначення додаткових місць розміщення тимчасових споруд на території Голосіївського, Дарницького, Деснянського, Подільського, Печерського, Солом’янського та Шевченківського районів міста Києва.

3. Правові аспекти.

Підготовка проекту розпорядження здійснюється відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про благоустрій населених пунктів", статті 28 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року N 244 "Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за N 1330/20068, рішень Київської міської ради від 4 вересня 2014 року № 62/62 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року № 56/5443 «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради» та деяких рішень Київської міської ради», від 25 грудня 2014 року № 746/746 «Про особливості застосування Порядку розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві».

4. Фінансово-економічне обґрунтування.

Імплементація цього розпорядження не потребуватиме виділення додаткових коштів міського бюджету.

5. Позиція зацікавлених органів.

Ініціаторами проекту розпорядження є Департамент містобудування та архітектури.

Проект розпорядження потребує погодження з Київським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України та Головним управління юстиції у м. Києві.

6. Регіональний аспект.

Проект розпорядження стосується питання розвитку міста Києва, його районів з врахуванням інтересів громади.

7. Громадське обговорення.

Протягом березня-квітня планується проведення громадського обговорення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Комплексної схеми та архітектурних типів тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві» у розрізі кожного району.

Проект розпорядження буде оприлюднений у відповідності до статті 9 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

8. Прогноз результатів.

Реалізація проекту розпорядження створить умови для вирішення питання впорядкування розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві.


 

Аналіз регуляторного впливу

1.Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Порядком розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 передбачено, що розміщення тимчасових споруд на території населених пунктів відбувається у відповідності до затверджених виконавчими органами сільських, селищних та міських рад Комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

На сьогодні на території міста Києва затверджено схеми розміщення тимчасових споруд лише на території Голосіївського, Дарницького, Деснянського, Подільського, Печерського, Солом’янського та Шевченківського районів міста. Відтак, виникає необхідність у затверджені схем розміщення тимчасових споруд на території Дніпровського, Оболонського та Святошинського районів міста Києва, корегування та визначення додаткових місць розміщення тимчасових споруд на території Голосіївського, Дарницького, Деснянського, Подільського, Печерського, Солом’янського та Шевченківського районів міста Києва

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Про внесення змін до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві" розроблено з метою визначення додаткових місць розташування тимчасових споруд на території міста Києва з урахуванням чинних норм та обмежень, зокрема вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту рішення:

 Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

 

 -

Держава

 

 -

Суб’єкти господарювання

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

2. Цілі державного регулювання:

Цілями державного регулювання є:

- створення умов для виконання положень Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244;

- забезпечення права суб’єктів господарювання на розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності;

- забезпечення права органів місцевого самоврядування на оформлення паспорту прив’язки тимчасової споруди.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1.Визначення альтернативних способів:

 Вид альтернативи

Опис альтернативи

Збереження чинного регулювання (Альтернатива 1)

Є неприйнятним, оскільки не враховує інтереси понад 2400 підприємців, щодо оформлення паспортів прив’язки тимчасових споруд

Обраний спосіб (Альтернатива 2)

 

Прийняття проекту розпорядження дасть змогу затвердити схеми розміщення тимчасових споруд на території Дніпровського, Оболонського та Святошинського районів міста Києва, внести корегування та визначити додаткові місця розміщення тимчасових споруд на території Голосіївського, Дарницького, Деснянського, Подільського, Печерського, Солом’янського та Шевченківського районів міста Києва.

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Зменшення надходжень до бюджету міста Києва

Альтернатива 2

Збільшення кількості місця для здійснення підприємцями торговельної діяльності в тимчасових спорудах

Не передбачаються

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Не передбачається

Альтернатива 2

Створюються нові робочі місця

Не передбачаються

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

0

2401

0

2401

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

0

100

0

100

 

 Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Суб’єкти підприємницької діяльності позбавляються можливості вести підприємницьку діяльність в ТС на території Дніпровського, Оболонського та Святошинського районів м. Києва.

Як наслідок – скорочення кількості підприємців та скорочення кількості робочих місць.

Альтернатива 2

Збільшення кількості міць для ведення підприємницької діяльності та створення нових робочих місць

Не передбачаються

 

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Х

Альтернатива 2

Х

 

ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на здійснення незалежної оцінки, гривень

*

*

* Визначити неможливо.

4. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.

Обраний спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, законам України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про благоустрій населених пунктів", статті 28 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року N 244 "Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за N 1330/20068, рішень Київської міської ради від 4 вересня 2014 року № 62/62 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року № 56/5443 «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради» та деяких рішень Київської міської ради», від 25 грудня 2014 року № 746/746 «Про особливості застосування Порядку розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві».

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки визначена проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана

Альтернатива 2

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян (мешканців та гостей міста Києва) та суб’єктів господарювання

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Не передбачаються

Зменшення кількості тимчасових споруд, зменшення кількості субєктів господарювання, зменшення надходжень до бюджету, скорочення робочих місць, матеріальні збитки усіх сторін

Визначена проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана, не враховує інтереси жодної із сторін

Альтернатива 2

Забезпечено баланс інтересів держави, громадян (мешканців та гостей міста Києва) та суб’єктів господарювання

Не передбачаються

Досягнення цілі прийняття регуляторного акта, а також реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні

Відсутні.

Альтернатива 2

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив.

У разі зміни зовнішніх факторів відповідний регуляторний акт може бути переглянутий

 

Обраний спосіб відповідає вимогам діючого законодавства. Видання запропонованого регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей.

5. Механізми і заходи, які забезпечать розв’язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

Для розв’язання проблеми пропонується прийняття запропонованого проекту регуляторного акта, який передбачає:

- визначити додаткові місця розміщення тимчасових споруд на території міста Києва та їх функціональне призначення;

- внести редакційні правки до текстової частини Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві.

Відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» проект регуляторного акта – розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Про внесення змін до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві", повідомлення про його оприлюднення та аналіз регуляторного впливу до нього розміщені на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації (www.kievcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для обговорення та отримання пропозицій та зауважень від зацікавлених фізичних та юридичних осіб протягом одного місяця.

6. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Виконання вимог запропонованого проекту регуляторного акта не потребує додаткових витрат з бюджету міста Києва.

7. Обґрунтування строку дії регуляторного акту

Розпорядження є регуляторним нормативно-правовим актом, який діє на невизначене коло осіб, є загальнообов'язковим до застосування на території міста Києва. Строк дії регуляторного акту – постійний, з можливістю внесення до нього змін.

8. Визначення показників результативності регуляторного акту

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

кількість паспортів прив'язок виданих заявникам на встановлення тимчасових споруд у відповідності до Комплексної схеми;

кількість коштів, що надійшла до міського бюджету від суб'єктів господарювання - власників тимчасових споруд у якості пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою міста.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Строки проведення відстеження: щорічно з дня набрання цим актом.

Перейти до спискуВерсiя для друку