Звіт про результати діяльності за І півріччя 2017 року

 

ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)ДЕПАРТАМЕНТ ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГОКОНТРОЛЮ ТА АУДИТУХрещатик, 36, Київ, 01044 тел. (044) 270-51-44, факс. [email protected], kyivaudit.gov.ua, facebook.com/kyivaudit, ЄДРПОУ 34765257__________________№________________на № ____________ від ______________Київському міському головіКличку В. В.Звіт про результати діяльностіза І півріччя 2017 рокуШановний Віталію Володимировичу!На виконання рішення Київської міської ради від 18.09.2014 №151/151 «Проорганізаційно-правові заходи щодо вдосконалення внутрішнього фінансовогоконтролю та аудиту» надаємо звіт про діяльність Департаменту внутрішньогофінансового контролю та аудиту (далі - Департамент) за І півріччя 2017 року.За І півріччя 2017 року загальний фінансовий ефект від врахуваннярекомендацій Департаменту (заощаджені та повернуті комунальні ресурси)становив 147,0 млн грн у порівнянні з фактичним фінансуванням Департаменту4,4 млн грн.Цього вдалося досягнути внаслідок здійснення таких заходів.1. Попереднього контролю, а саме:1) Моніторинг тендерної документації:- надано зауважень без ризику втрат щодо закупівель вартістю225,3 млн грн;- враховано зауважень без ризику втрат щодо закупівель вартістю173,0 млн грн;- встановлено завищення очікуваної вартості закупівель на суму46,2 млн грн;- усунуто завищення очікуваної вартості закупівель на суму 41,1 млн грн;2) Експертиза кошторисів:- КП «Київекспертиза» перевірено кошторисну документацію робіт вартістю398,4 млн грн;- КП «Київекспертиза» виявлено та попереджено завищення вартості робітзгідно з кошторисами на суму 49,5 млн грн;- заощаджено коштів бюджету міста Києва на загальну суму 0,39 млн грн врезультаті вжитих заходів відповідно до вимог розпорядження Київської міської2державної адміністрації від 26.05.2016 № 358 щодо обов’язкової експертизикошторисів ремонтних робіт вартістю від 100,0 до 300,0 тис. грн.2. Поточного контролю:1) Моніторинг тендерної документації:- надано зауважень з ризиком втрат щодо закупівель вартістю 5,8 млн грн;- враховано зауважень з ризиком втрат щодо закупівель вартістю3,0 млн грн.2) Поточна перевірка КП «Київекспертиза» обсягів та вартості виконанихремонтно-будівельних та проектних робіт:- перевірено актів виконаних робіт загальною вартістю 72,2 млн грн;- виявлено та попереджено завищення вартості будівельних робіт на суму2,2 млн грн;3) Перевірка фактичної кошторисної вартості інженерних мереж під час їхпередачі в комунальну власність, за рахунок яких планується зменшення розмірупайової участі:- попереджено втрат за результатами аудитів – 5,5 млн грн;- попереджено втрат за результатами контрольних обмірів, проведених КП«Київекспертиза» – 43,8 млн грн.3. Подальшого контролю:1) Закінчено 30 аудитів, з них 12 планових та 18 позапланових (детальнаінформація викладена в додатку), за результатами яких:- виявлено фінансових порушень на загальну суму 302,7 млн грн;- встановлено втрат внаслідок допущення фінансових порушень танеефективних управлінських рішень на загальну суму 159,6 млн грн;- відшкодовано втрат та усунуто інших порушень на суму 1,6 млн грн(у тому числі за І квартал 2017 року – 0,9 млн грн, та за рахунок минулих періодів– 0,7 млн грн);- надано рекомендацій – 159, з них враховано – 46.- притягнуто до відповідальності посадових осіб – 19 (в тому числі звільненоіз займаних посад – 6 осіб, з них за результатами аудитів, завершених у І півріччі2017 року – 1 особа).2) Співпраця з правоохоронними органами:- за І півріччя 2017 року передано до правоохоронних органів 27 матеріаліваудитів, з них передано вперше 17 (по матеріалах аудитів, закінчених у І півріччі2017 року – 8). Всього, за інформацією, наявною в Департаменті, станом на30.06.2017 по матеріалах аудитів Департаменту зареєстровано 101 кримінальнепровадження, або вони долучені до матеріалів існуючих кримінальнихпроваджень. З них, по матеріалах аудитів, закінчених у І півріччі 2017 року – 5кримінальних проваджень.- проведено щоденну координацію діяльності Департаменту з прокуратуроюм. Києва в напрямку прискорення розслідувань кримінальних проваджень поматеріалам Департаменту. За інформацією прокуратури м. Києва, підготовлено 24повідомлень про підозру відповідальним у правопорушеннях особам, 7-х осібоголошено у розшук, по 13 кримінальних провадженнях обвинувачувальні актипередано до суду.35. Крім того, Департаментом проведено й інші заходи спрямовані напідвищення прозорості та іміджу Департаменту та Київської міської державноїадміністрації, а саме:- оприлюднено на сайті Департаменту у розділі «Звіт про роботуДепартаменту» зведену загально – статистичну інформацію щодо результатіваудитів, проведених за 2016 рік та за І квартал 2017 року;- проведено публічну презентацію Звіту про результати роботи Департаментуза 2016 рік;- розпочато самостійне розміщення на web-порталі Департаментуаудиторських звітів;- з метою приведення системи внутрішнього контролю структурнихпідрозділів Київської міської державної адміністрації та районних у місті Києвідержавних адміністрацій у відповідність до міжнародних стандартів INTOSAIGOV 9100 згідно з методологією COSO за підтримки GIZ організовано тапроведено практичний навчальний курс за участю експертів Інституту внутрішніхаудиторів та Освітнього центру Baker Tilly щодо організації системивнутрішнього контролю згідно методології COSO на тему: «Впровадженнясистеми внутрішнього контролю в державному секторі: Вимоги та кращіпрактики»;- розроблено форму «Карти ризиків». Дана форма містить інформацію провизначення, ідентифікацію, класифікацію та оцінку ризику, визначає чинникиризику, заходи реагування, наявність корупційної складової, існуючі заходиконтролю та моніторингу. Для перевірки практичного застосування Карти ризиківза сприяння фахівців GIZ та представників Антикорупційної ради при Київськомуміському голові було проведено пілотний проект за участю п’яти структурнихпідрозділів КМДА. За результатами пілотного проекту Київський міський головадав доручення на внесення інформації про ризики відповідно до зазначеної формивсіма структурними підрозділами КМДА. «Карта ризиків» бла узгоджена зфахівцями Управління із запобігання корупції і, як очікується, буде основою дляскладання антикорупційної програми міста Києва;- розроблено електрону форму для заповнення «Карти ризиків» на веб-порталі «Київаудит» для внесення, узагальнення та подальшого аналізу даних;- за участю фахівців GIZ проведено відбір процесів структурних підрозділівКМДА та розроблено програми аудиту для проведення пілотного аудитуефективності системи внутрішнього контролю.6. Опрацьовано 3035 листів, запитів, звернень, доручень та вжито заходивідповідного реагування по ним.Департаментом ідентифіковано наступні найбільші суттєві недолікиорганізації системи внутрішнього контролю та управління КМДА або окремих їїкомпонентів, виявлені за результатами проведених протягом звітного періодувнутрішніх аудитів:- під час виконання ремонтно-будівельних робіт:1. Незабезпечення замовниками будівництва достатньо якісного контролю(технічного нагляду) під час виконання ремонтно-будівельних робіт та відсутність4кваліфікованих фахівців у замовників будівництва призводить до завищенняобсягів та вартості виконаних робіт. Загальна сума завищень за І півріччя 2017року становить 22 523,0 тис. гривень.2. Незабезпечення замовником будівництва (КП «Дирекція будівництвашляхово-транспортних споруд м. Києва) належного контролю за спрямуванням,звітуванням та вчасним відпрацюванням коштів (авансових платежів), якінадавались замовнику на придбання металоконструкцій та матеріалів для об’єктубудівництва та відповідних заходів з їх повернення, що призвело до відволіканнябюджетних коштів на користь замовника та створено ризик втрат на загальнусуму 109 041,97 тис. гривень.3. Неналежний контроль за плануванням та використанням коштівпідприємства (КП «Дирекція будівництва шляхово – транспортних споруд м.Києва) призвело до завищення потреби у фінансуванні та здійсненні видатків знарахування та утримання коштів на покриття витрат по утриманню службизамовника.- під час організації ярмарків:4. Внаслідок неефективних управлінських рішень під час організаціїярмаркових заходів (в т. ч. КП «Міський магазин», КП «Поділ-Нерухомість»,КП «Київська спадщина») запроваджена закрита, непрозора схема залучення допроведення та обслуговування сезонних та сільськогосподарських ярмарокфізичних осіб-підприємців, що призводить до значних втрат коштівпідприємством.- в управлінні комунальним майном та його використанні:5. Не перерахування до бюджету м. Києва частини (25%, 50%) суминадходжень орендної плати та неналежна організація виконання дорученькерівництва КМДА з погашення утворених в такий спосіб заборгованостей.6. Невиконання практично всіма районними в м. Києві державнимиадміністраціями розпорядження КМДА щодо передачі окремо визначеногонерухомого майна в господарське відання КП «Київжитлоспецексплуатація»призводить до значних недоотримань бюджетом м. Києва.7. Відсутність належного контролю за використанням комунального майна,яке перебуває в управлінні районних в місті Києві державних адміністрацій,зокрема в частині передачі його в оренду.8. Не зважаючи на використання коштів на закупівлю охоронної системи, вонадосі не введена в експлуатацію та не створює перепон для неправомірногодоступу до спеціальних приміщень Комунального підприємства Київської міськоїради «Київське міське бюро технічної інвентаризації», що створює ризикнесанкціонованого користування службовими матеріалами КП КМР «КМБТІ»невстановленими сторонніми особами та ризик пошкодження (псування) архівівта майна.- в управлінні транспортною інфраструктурою:9. Внаслідок неналежної організації та контролю процесу погодження схеморганізації дорожнього руху (ОДР) з боку Департаменту транспортноїінфраструктури та неякісної роботи із поданням на погодження схем ОДР іненалежного контролю за діяльністю майданчиків для паркування з боку КП5«Київтранспарксервіс» організація та провадження діяльності із забезпеченняпогодження схем ОДР є неузгодженою і низькоефективною, та приводить дозначного затягування процедури погодження схем ОДР та до ризикунедотримання доходів до бюджету міста.10. Незабезпечення КП «Київтранспарксервіс» належного функціонуваннясистеми контролю за організацією та додержанням порядку ведення договірноїроботи, документообігу, діловодства в частині, що стосується процесу укладання,виконання та розірвання договорів на право експлуатації фіксованих місцьпаркування призводить до недоотримання доходів комунальним підприємствомта бюджетом міста Києва у вигляді паркувального збору.11. Укладення КП «Київський метрополітен» договору на фінансові лізинговіпослуги (вагони метрополітену) на умовах коригування лізингових платежів накоефіцієнт зміни курсу валют, порядок застосування якого не відповідаєнормативно-правовим актам, призводить до значних втрат коштів бюджетомміста Києва та підприємством.- з організації та веденні бухгалтерського обліку, формуванні фінансовоїзвітності:12. Недостатній внутрішній контроль за достовірністю формування фінансовоїзвітності та веденням бухгалтерського обліку призводить до викривленняфінансової звітності, розбіжностей між даними аналітичного обліку іфінансовими звітами, заниження або завищення фінансового результату тощо.13. Неналежна організація роботи та порядку контролю використання коштівпідприємства (КП «Київська міська лікарня ветеринарної медицини») призводитьдо здійснення покриття за рахунок коштів підприємства витрат сторонніхорганізацій (орендарів) за спожиті ними комунальні послуги.14. Неефективні управлінські рішення (невчасний перегляд тарифів напослуги) призводять до понесення додаткових витрат підприємства (КП«Київська міська лікарня ветеринарної медицини») з придбання витратнихматеріалів та виплату заробітної плати працівників, які не покривалисязатвердженими тарифами, що негативно впливало на його фінансовий стан.15. Внаслідок призначення керівників комунальних підприємств (наприклад,науково-дослідної установи «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста») без укладення контракту призводить донормативного не врегулювання трудових відносин з керівником підприємства вчастині строку перебування на займаній посаді, визначення обов’язків тавідповідальності, умов матеріального забезпечення (встановлення окладів, премійта надбавок тощо) та організації праці.- у сфері закупівель:16. Відсутність рішення Київської міської ради про затвердження порядкупроведення допорогових закупівель через систему «Prozorro» створюєпередумови для ухилення їх проведення через цю систему.17. Не здійснюється відповідний контроль за «градацією» потреб (відпершочергового до другорядного). Тобто, закупівля не завжди є необхідною у тихобсягах і за тими цінами, що встановлюються замовниками торгів.618. Не всіма замовниками здійснюється моніторинг цін перед проведеннямтендерних процедур, що приводить до закупівель з ризиком втрат черезперевищення середньоринкових цін.19. Не здійснюється належний контроль за визначенням предметів закупівель,тобто предмет закупівлі ділиться на частини з метою уникнення проведеннявідповідних процедур.20. Не здійснюється належний контроль за дотриманням основних принципівздійснення державних закупівель, наприклад, під час тендерних процедурдопускається звужування кола учасників внаслідок вимагання необґрунтованогопереліку довідок, технічних, якісних показників предмету закупівлі,кваліфікаційних критеріїв, що призводить до зменшення конкуренції,неефективного використання комунальних ресурсів тощо.21. Не належний контроль за договірною роботою, зокрема в укладенихдоговорах відсутні:- гарантійні строки;- штрафні санкції за порушення умов договорів та відповідна претензійно-позовна робота замовників;- гнучке реагування на коливання цін, наприклад, на сезонні овочі та фрукти,що має своїм наслідком завищення цін при закупівлі таких продуктів.22. Не встановлюються в тендерних документаціях процедур закупівель чітківимоги до предмету закупівлі (кількості, якості, необхідних технічниххарактеристик), що дозволяє, в подальшому, при виконанні договорівманіпулювати якістю/ціною/кількістю отриманих товарів, робіт чи послуг.23. Не здійснюється належний контроль за додержанням норм чинногозаконодавства під час укладання додаткових угод договорів щодо збільшенняціни, що призводить до необґрунтованого підвищення цін та до неефективноговитрачання з ризиком втрат комунальних ресурсів.З метою уникнення у майбутньому зазначених недоліків Департаментомнадавалися відповідні рекомендації, а саме:- під час виконання ремонтно-будівельних робіт:1. З метою попередження завищення вартості виконаних робіт, забезпеченняправильного та економного витрачання бюджетних коштів при проведеннібудівельних і ремонтних робіт на об’єктах виробничого, житлового, соціально-побутового призначення, освіти, охорони здоров’я, благоустрою тощо за рахуноккоштів бюджету міста Києва Департаментом розроблено розпорядженняКиївської міської державної адміністрації від 26.05.2016 № 358 «Про деякіпитання проведення експертизи кошторисної частини проектної документаціїбудівництва та кошторисів ремонтних робіт, які виконуються за рахунок коштівбюджету міста Києва». В результаті вжитих заходів відповідно до вимогвказаного розпорядження заощаджено коштів бюджету міста Києва на загальнусуму 392,0 тис. грн.2. За результатами аудиту КП «Дирекція шляхово – транспортних спорудм. Києва» подано до Господарського суду м. Києва заяву про кредиторські7вимоги до боржника на загальну суму 198 351,4 тис. грн у справі про банкрутствоПАТ «Мостобуд».- під час організації ярмарків:3. З метою погашення заборгованості перед бюджетом міста Києва та поліпшенняфінансового становища КП «Поділ-Нерухомість» рекомендовано здійснюватиорганізацію та проведення сезонних та сільськогосподарських ярмарків власнимисилами підприємства без залучення сторонніх суб’єктів господарювання.- в управлінні комунальним майном та його використанні:4. За результатами аудитів та виконання наданих Департаментомрекомендацій, комунальними підприємствами-боржниками по відрахуваннючастини надходжень орендної плати до бюджету міста Києва здійснено значнепогашення заборгованості у загальній сумі 870,99 тис. грн., зокрема:КП «Бессарабський ринок» у сумі 316,9 тис. грн. (100% від заборгованості),КП «Ватутінськінвест» - 113,88 тис. грн (100%), КП «Житній ринок» - 153,91(14%), КП «Поділ-Нерухомість» - 172,0 тис. грн (9%), КП «Київський іподром» -44,3 тис. грн. (25%), КП «Печерськсервіс» - 70,0 тис. грн. (12%).5. За результатами зустрічних перевірок в Печерській та Солом’янській РДАнадано пропозиції щодо налагодження та покращення роботи з питань надання воренду нежитлових приміщень, які знаходяться на балансі підпорядкованихрайонних комунальних підприємств, що дасть в майбутньому можливістьзбільшити надходження доходів від використання комунального майнапереданого в оренду.6. За результатами проведеного аудиту в КП «Київжитлоспецексплуатація» тазустрічних перевірок в районних в місті Києві державних адміністрацій наданопропозиції щодо виконання розпорядження Київської міської державноїадміністрації від 07.05.2012 №725 в частині передачі окремо визначеногонерухомого майна в господарське відання КП «Київжитлоспецексплуатація», щодасть в майбутньому можливість збільшити надходження доходів від орендикомунального майна до бюджету міста Києва щонайменше на 9,0 млн грн. в рік.7. За результатами аудиту КП «Спеціалізоване управління протизсувнихпідземних робіт» на виконання рекомендацій Департаменту, наданихкомунальному підприємству, забезпечено зі сторони ПАТ «ХК «Київміськбуд»відшкодування до бюджету міста Києва 10.02.2017 вартості підпірної стінки № 63по вул. Лейпцізька, яка була незаконно знесена, в сумі 459,7 тис. грн.8. За рекомендаціями Департаменту внутрішнього фінансового контролю тааудиту КП «Київміськрозвиток» проводиться інвентаризація майновихкомплексів парків м. Києва.- в організації транспортної інфраструктури:9. За рекомендаціями Департаменту внутрішнього фінансового контролю тааудиту КП «Київтранспарксервіс» розроблено та затверджено на Підприємстві8Положення про організацію договірної роботи, яким визначено порядок передачіпаркувальних майданчиків в експлуатацію суб’єктам господарювання, порядокукладання і здійснення контролю за виконанням договорів та передбаченостандартизовану типову форму договору про надання права на експлуатаціюфіксованих місць паркування. Також, КП «Київтранспарксервіс» розроблено тазатверджено Порядок роботи з документами в інформаційно-телекомунікаційнійсистемі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва набазі системи електронного діловодства «АСКОД».10. За результатами проведеної інвентаризації КП «Київтранспарксервіс»розроблено та Департаментом транспортної інфраструктури узгоджено проектрішення Київської міської ради «Про внесення змін до таблиці № 1 додатка 5 дорішення Київської міської ради від 23 червня 2011 року № 242/5629«Про внесення місцевих податків і зборів у м. Києві та акцизного податку» щодозбільшення кількості машиномісць на 35% (13 936 шт.), що надасть можливостідодатково щорічно отримати доходів до бюджету міста у сумі 33 063,16 тис грн(13936*6,5 грн*365 днів).11. З метою попередження значних втрат коштів, пов’язаних із примусовимвиконанням рішення суду щодо стягнення коефіцієнту коригування лізинговихплатежів на зміну курсу валют та враховуючи нововиявлені під час аудитуобставини, матеріали аудиту діяльності комунального підприємства «Київськийметрополітен» щодо дотримання вимог законодавства під час укладання договоруфінансового лізингу передано до прокуратури міста Києва.- у сфері закупівель:12. Розпорядженням Київської міської ради від 11.09.2009 № 1036 зі змінами тадоповненнями передбачено надання замовниками до Департаменту передпроведенням торгів обґрунтування доцільності закупівлі, її кількісних та якісниххарактеристик, очікуваної ціни, що дозволяє попередити закупівлі товарів іпослуг за завищеними цінами. У першому півріччі 2017 року Департаментомнадано зауважень щодо завищення очікуваної вартості закупівлі на загальну суму52 031,4 тис. грн (74 шт), з яких замовниками враховано повністю або частково насуму – 44 010,4 тис. грн.За рекомендаціями Департаменту, у підприємствах, установах і організаціяхкомунальної форми власності визначаються відповідальні особи/відділипідприємства, установи, організації за проведення моніторингу цін на товари,роботи та послуги та визначення середньоринкових цін.17. З метою уникнення вказаних порушень Департаментом здійснюєтьсяінформування замовників торгів, надаються консультації, відповіді на запититощо.За результатами моніторингу врахування рекомендацій, на сьогодні, зокремане враховані:9-під час організації ярмарків:1. Не виконано КП «Поділ-Нерухомість» рекомендації щодо здійсненняорганізації та проведення сезонних та сільськогосподарських ярмарків власнимисилами без залучення сторонніх суб’єктів господарювання, оскільки, згідноотриманої інформації, налагодження даного процесу потребує більше часу длявиконання ряду управлінських заходів.- в управлінні комунальним майном та його використанні:2. Не виконано ДЮСШ № 17, яка відноситься до сфери управлінняСвятошинської РДА, надані Департаментом рекомендації щодо переукладаннядоговорів оренди з окремими орендарями з почасової на постійну оренду,переукладання/продовження договорів оренди термін дії яких закінчився,забезпечення донарахування та стягнення з орендарів недоотриманої орендноїплати та інших платежів, оформлення права користування земельною ділянкоюпо вул. Симиренка, 5-А і 5-Б та забезпечення процедури передачі її частиниплощею 0,35 га в оренду суб’єктам господарювання, які її фактичновикористовують тощо з причини систематичного ігнорування керівництвомзакладу звернень та вимог Департаменту внутрішнього фінансового контролю тааудиту.- в організації транспортної інфраструктури:3. Департаментом транспортної інфраструктури та КП «Київтранспарксервіс»розроблені, але нормативно не впроваджено порядок підготовки документів припередачі на затвердження схем ОДР із визначенням відповідальних осіб за йогодотриманням та системою контролю та алгоритм процесу затвердження схемОДР, з визначенням термінів їх опрацювання, відповідальних осіб та заходівконтролю у зв’язку з довготривалим впровадженням організаційно-правовихзаходів.- з організації та ведення бухгалтерського обліку, формуванні фінансовоїзвітності:4. Комунальною науково-дослідною установою «Науково-дослідний інститутсоціально-економічного розвитку міста» не складена калькуляція собівартості, неведеться обліку витрат за кожною окремо науково-дослідною та дослідно-конструкторською роботою (далі – НДДКР) у зв’язку із довготривалим процесомпогоджень та змін до тематичного переліку у поточному році.- у сфері закупівель:5. Не всі структурні підрозділи, підприємства, установи та організаціїкомунальної форми власності міста та районів міста Києва виконали рекомендаціїщодо призначення відповідальних осіб за проведення моніторингу цін на товари,роботи та послуги та визначення середньоринкових цін, проведення договірноїроботи, так як в межах існуючого штатного розпису не у всіх існує можливістьпризначення вказаних осіб.10Водночас інформуємо, що працівники Департаменту протягом І кварталу 2017року регулярно підвищували свою кваліфікацію та прийняли участь у:- участь у навчанні з метою «Вивчення корейського досвіду у сферахбудівництва, внутрішнього аудиту та контролю за витратами бюджетних коштів врамках держзамовлень» в м. Сеул (9 людино-днів);- тренінгу для тренерів у сфері закупівель Центру Вдосконалення закупівельКиївської школи Економіки (12 людино-днів);- практичному семінарі «Підготовка та проведення публічного виступу»(1 людино-день);- семінарі «Техніки планування і постановки цілей» (1 людино-день);- практичному семінарі «Впровадження системи внутрішнього контролю зметою управління корупційними ризиками», «Впровадження системивнутрішнього контролю в державному секторі: вимоги та кращі практики»(15 людино-днів);- короткостроковому навчальному курсі «Технічна підтримка впровадженняелектронних торгів в системі «Prozorro» (0,5 людино-днів);- професійному навчанні за програмою «Діловодство та ділове мовлення»(5 людино-днів);- м. Вашингтон за навчальною програмою «Державна аудиторська служба:інструменти ефективного внутрішнього контролю і системи аудиту бюджетнихустанов» (14 людино-днів);- короткостроковому семінарі «Сенсибілізація до корупційних ризиків»(8 людино-днів);- короткостроковому семінарі «Внутрішній контроль, питання боротьби зкорупцією та шахрайством (4 людино-дні);- короткостроковий начальний курс з мовної підготовки (20 людино-днів);- тематичному короткостроковому семінарі «Європейська інтеграція в умовахреалізації Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом»(1 людино-день);- професійній програмі підвищення кваліфікації державних службовців(10 людино-днів).Отриманий досвід активно поширюється та впроваджується спеціалістами впоточній діяльності Департаменту.Додаток: інформація щодо аудитів, проведених у І півріччі 2017 році на 10 арк. в1 прим.З повагоюДиректор О. КолтикШляхова 239 86 62Усунуто порушеньПопереджено втрат1Департамент транспортноїінфраструктуриОцінка діяльності Департаментутранспортної інфраструктури щодозатвердження схем організації дорожньогоруху паркувальних майданчиків,закріплених за КП "Київтранспарксервіс".Позаплановий,доручення першогозаступника головиКМДА Пліса Г.В.від 21.12.2016№43082від 17.01.2017№070-5-07/1- - 6В ході аудиту встановлено, що організація тапровадження діяльності із забезпеченняпогодження схем ОДР між Департаментом і КП«Київтранспарксервіс» є неузгодженою інизькоефективною, внаслідок неналежноїорганізації та контролю процесу з бокуДепартаменту та неякісної роботи з боку КП«Київтранспарксервіс».3 - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні2Київський університет імені БорисаГрінченкаОцінка діяльності Київського університетуімені Бориса Грінченка щодо дотриманняактів законодавства, планів, процедур,контрактів під час виконання ремонтно-будівельних робіт квартирного(багатоповерхового) житлового будинку(гуртожитку) будівля літера А по вул.Старосільська, 2 у 2016 році.Позаплановий,доручення заступникаголови КМДАКличка В. В. від09.09.2016 №29211від 27.01.2017№070-5-07/2285,4 - 3285,4 тис грн - завищення обсягів та вартостінаданих ремонтних послуг в проектах актів форми№КБ-2в підрядними організаціями (ТОВ«ЕНЕРГОСЕРВІС», ТОВ «Ла-Тек», ТОВ «Андрос– Інжиніринг», ТОВ «Спеціалізоване будівельнеуправління»,· ТОВ «СІТІ ЕНЕРДЖІ», ТОВ«ІНТЕЛРЕМБУД»)..- 285,4 -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні3Комунальне підприємство"Київтранспарксервіс"Оцінка правомірності розірвання КП"Київтранспарксервіс" договору з ФОПІванюк І. А. ДНП-2016-10/06 на правоексплуатації фіксованих місць паркування.Позаплановий,доручення першогозаступника головиКМДА Пліса Г.В. від21.12.2016 №43082від 31.01.2017№070-5-07/375,4 75,4 775,3 тис грн - недоотримано доходівпідприємством та бюджетом м. Києва відексплуатації фіксованих місць паркуваннятранспортних засобів.5 - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - так ні4Департамент комунальноївласності м. Києва (КП"Житлоінвестбуд УКБ)Оцінка відповідності дотримання актівзаконодавства, планів, процедур, контрактівпід час прийняття до комунальної власностіводопровідної мережі житлового будинку попроспекту Космонавта Комарова, 1(будівельна адреса: вул. М. Донця, 2А) уСолом'янському районі м. Києва докомунальної власності територіальноїгромади м. Києва, на кошторисну вартістьякої КП "Житлоінвестбуд-УКБ", керуючисьчастиною 5 статті 30 Закону України "Прорегулювання містобудівної діяльності",претендує на зменшення розміру пайовоїучасті у розвитку інфраструктури містаКиєва.Плановий, планроботи на ІІ півріччя2016 рокувід 02.02.2017№070-5-07/4- - 1Під час підтвердженння фактичної кошторисноївартості інженерних мереж, які плануються допередачі у комунальну власність, виявленозавищення їх кошторисної вартості.1 - 79,64Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ніОтримана інформація пропритягнення до відповідальностіПоінформовано правоохоронніоргани (так/ні)Кримінальне провадження(так/ні, н/в)Надано рекомендаційФінансовий ефект відврахуваннярекомендацій, тис. грнФінансових порушеньВтратВраховано рекомендаційПоінформовані особи, установиРезультати аудитів, завершених у 2017 році станом на 30.06.2017№з/пНазва підприємства (установи/організації)Тема аудиту Підстава аудитуДата та номераудиторськогозвітуСума, тис.грн.Суть порушень (проблем)Вжиті заходи за результатами аудитуУсунуто порушеньПопереджено втратОтримана інформація пропритягнення до відповідальностіПоінформовано правоохоронніоргани (так/ні)Кримінальне провадження(так/ні, н/в)Надано рекомендаційФінансовий ефект відврахуваннярекомендацій, тис. грнФінансових порушеньВтратВраховано рекомендаційПоінформовані особи, установи№з/пНазва підприємства (установи/організації)Тема аудиту Підстава аудитуДата та номераудиторськогозвітуСума, тис.грн.Суть порушень (проблем)Вжиті заходи за результатами аудиту5Департамент комунальноївласності м. Києва (ТОВ "Житло-Буд)Оцінка відповідності дотримання актівзаконодавства, планів, процедур, контрактівпо зарахуванню позамайданчикової тепловоїмережі об'єкту "Навчальні корпуси.Гуртожиток та житловий комплекс по вул.Щорса, 36 в Печерському районі м. Києва" вкомунальну власність м. Києва, за рахуноккошторисної вартості якої ТОВ "Житло-Буд", керуючись частиною 5 статті 30Закону України "Про регулюваннямістобудівної діяльності", претендує назменшення розміру пайової участі урозвитку інфраструктури міста Києва.Плановий, планроботи на ІІ півріччя2016 рокувід 07.02.2017№070-5-07/5- - 1Під час підтвердженння фактичної кошторисноївартості інженерних мереж, які плануються допередачі у комунальну власність, виявленозавищення їх кошторисної вартості.1 - 1077,7Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні6Департамент комунальноївласності м. Києва (КП"Житлоінвестбуд УКБ)Оцінка відповідності дотримання актівзаконодавства, планів, процедур, контрактівпо зарахуванню каналізаційної мережіжитлового будинку по проспектуКосмонавта Комарова, 1 (будівельна адреса:вул. М. Донця, 2А) у Солом'янському районім. Києва до комунальної власностітериторіальної громади м. Києва, накошторисну вартість якої КП"Житлоінвестбуд-УКБ", керуючисьчастиною 5 статті 30 Закону України "Прорегулювання містобудівної діяльності",претендує на зменшення розміру пайовоїучасті у розвитку інфраструктури містаКиєва.Плановий, планроботи на І півріччя2017 рокувід 09.02.2017№070-5-13/6- - 1Під час підтвердженння фактичної кошторисноївартості інженерних мереж, які плануються допередачі у комунальну власність, виявленозавищення їх кошторисної вартості.1 - 35,1Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні7Управління житлово-комунального господарстваПечерської РДАОцінка діяльності Управління житлово-комунального господарства Печерськоїрайонної у м. Києві державної адміністраціїяк замовника щодо дотримання актівзаконодавства, планів, процедур, контрактівпід час капітального ремонту (відновлення)дошкільного навчального закладу №720 побульвару Дружби народів, 20-А.Позаплановий,доручення головиКМДА Кличка В. В.від 05.10.2016№32711 до листаПечерськогоуправління поліціїГУНП у м. Києві від30.09.2016№6479/125/52-2016,листа ПечерськоїРДАвід 25.10.2016№105/02-32711/1/13від 20.02.2017№070-5-13/72956,4 2956,4 52925,7 тис. грн - завищення обсягів та вартостівиконаних робіт підрядною організацією ТОВ"ЕЛІТ ГРУП"; 30,7 тис. грн - завищення видатківна технічний нагляд.3 - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - так так (2)Усунуто порушеньПопереджено втратОтримана інформація пропритягнення до відповідальностіПоінформовано правоохоронніоргани (так/ні)Кримінальне провадження(так/ні, н/в)Надано рекомендаційФінансовий ефект відврахуваннярекомендацій, тис. грнФінансових порушеньВтратВраховано рекомендаційПоінформовані особи, установи№з/пНазва підприємства (установи/організації)Тема аудиту Підстава аудитуДата та номераудиторськогозвітуСума, тис.грн.Суть порушень (проблем)Вжиті заходи за результатами аудиту8 КО "Київзеленбуд"Оцінка діяльності КО "Київзеленбуд, якзамовника щодо дотримання актівзаконодавства, планів, процедур, контрактівпід час капітального ремонту бульвару навул. Верхній Вал - Нижній Вал уПодільському районі міста Києва такапітального ремонту скверу на вул. ГероївДніпра, 30-32А в Оболонському районі містаКиєва у 2016 році.Плановий, планроботи на ІІ півріччя2016 рокувід 24.02.2017№070-5-13/82,0 2,0 31,9 тис грн - завищення обсягів та вартостівиконаних робіт з капітального ремонту скверу навул. Героїв Дніпра, 30-32 А в Оболонськомурайоні м. Києва у 2016 році підрядноюорганізацією ТОВ "БК КУБ".- - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні9Управління капітальногобудівництва Подільськоїрайонної в місті Києві державноїадміністраціїОцінка діяльності Подільської районної вмісті Києві держаної адміністрації якзамовника, щодо дотримання актівзаконодавства, планів, процедур, контрактівпід час виконання передпроектних тапроектних робіт по об'єктам: "Будівництвожитлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями соціально-побутового призначення та підземнимпаркінгом на перетині вулиць Н. Ужвій таНовомостицької у Подільському районі м.Києва", "Будівництво багатоповерховогожитлового будинку (соціальне житло) звбудованими приміщеннями громадськогопризначення на вулиці Н.Ужвій, 6-б уПодільському районі м. Києва".Позаплановий, пп. 29-30 протоколузасідання постійноїкомісії Київськоїміської ради з питаньбюджету та соціально-економічногорозвиткувід 21.12.2016№49/62від 10.03.2017№070-5-13/9- 671,2 2517,8 тис. грн - неефективне витрачаннябюджетних коштів, внаслідок неефективнихуправлінських рішень з боку Головного управлінняжитлового забезпечення в.о. КМР (КМДА),Подільської РДА, відділу капітальногобудівництва та реконструкції виконавчого органуПодільської РДА щодо вжиття заходів з передачіпроектно-вишукувальної документації длябудівництва, експлуатації та обслуговуванняжитлового будинку; 153,4 тис. грн - неефективнета нерезультативне витрачання коштів бюджету м.Києва, внаслідок невжиття заходів звпорядкування проектної документації ізземлеустрою.- - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні10Комунальна науково-досліднаустанова "Науково-досліднийінститут соціально-економічногорозвитку міста"Оцінка функціонування системивнутрішнього контролю та законності,достовірності фінансової звітності,правильністю ведення бухгалтерськогообліку, дотримання актів законодавства зпитань використання комунального майна.Позаплановий,доручення головиКМДА КличкаВ.В.від 03.11.2016№36489від 14.03.2017№070-5-13/10513,0 960,4 13511,0 тис. грн - недоотримання бюджетом містаКиєва доходів, в результаті не здійсненняІнститутом своєчасного відрахування часткичистого прибутку у розмірі 50% черезнерегулярність фінансування та недостатністьотримання фінансових доходів; 447,4 тис. грн -неефективне нарахування та виплата зарплатипрацівникам.6 1,99 -Поінформованопідприємство,керівництво КМДАЗвільненодиректора ні ніУсунуто порушеньПопереджено втратОтримана інформація пропритягнення до відповідальностіПоінформовано правоохоронніоргани (так/ні)Кримінальне провадження(так/ні, н/в)Надано рекомендаційФінансовий ефект відврахуваннярекомендацій, тис. грнФінансових порушеньВтратВраховано рекомендаційПоінформовані особи, установи№з/пНазва підприємства (установи/організації)Тема аудиту Підстава аудитуДата та номераудиторськогозвітуСума, тис.грн.Суть порушень (проблем)Вжиті заходи за результатами аудиту11Департамент комунальноївласності м. Києва (ТОВ "Стиль-Блюз")Оцінка відповідності дотримання актівзаконодавства, планів, процедур, контрактівпо зарахуванню зовнішніх інженернихмереж водопостачання забудови територіїміж бульваром Кольцова, вулицеюКартвелішвілі та вулицею В. Ульянова уСвятошинському районі м. Києва докомунальної власності територіальноїгромади міста Києва, переданих згіднорозпорядження КМДА від 14.04.2014 №425,на кошторисну вартість яких ТОВ "СТИЛЬ-БЛЮЗ", керуючись частиною 5 статті 30Закону України "Про регулюваннямістобудівної діяльності", претендує назменшення розміру пайової участі урозвитку інфраструктури міста Києва.Позаплановий, витягз протоколу №28/41засідання постійноїкомісії Київськоїміської ради з питаньбюджету та соціально-економічногорозвитку від06.09.2016, зверненняТОВ "Стиль-Блюз"від 22.09.2016№22/09.від 16.03.2017№070-5-13/112154,2 - 3Під час підтвердженння фактичної кошторисноївартісті зовнішніх інженерних мереж, які переданіу комунальну власність, виявлено завищення їхкошторисної вартості.1 - 2154,2Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні12Комунальне підприємство "Поділ-Нерухомість"Оцінка діяльності КП "Поділ-Нерухомість"щодо організації та проведення ярмарків умісті Києві, розробка рекомендацій тапропозицій, направлених на покращенняфінансово-господарської дисципліни,мінімізацію ризиків та інше.Позаплановий,звернення управліннязахисту економікиНаціональної поліціїУкраїни від31.08.2016№3921/39/125/01-16від 16.03.2017№070-5-13/121,8 5482,7 25480,9 тис. грн - недоотримано коштів, внаслідокнепрозорої та неефективної схеми залученняфізичних осіб-підприємців до проведенняярмаркових заходів; 1,8 тис. грн - недоотриманнякоштів, внаслідок заниження кількостіторгівельних місць порівнято з актами приймання-передачі виконаних робіт.- - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - так ні13Комунальне підприємство"Київбудреконструкція"Оцінка діяльності КП"Київбудреконструкція" як замовника щододотримання актів законодавства, планів,процедур, контрактів під час виконанняробіт з капітального ремонту спортивнихзалів та допоміжних приміщень в 2016 роціЗНЗ № 81 по вул. Павла Тичини, 22-а та СШ№ 255 по вул. Архітектора Вербицького, 26-в, ліцею "Голосіївський" по вул.Голосіївська, 12 та СШ №274 Харківськешосе, 168-і, СШ № 3 по просп. Правди, 84.Позаплановий, листДепартаменту освіти інауки, молоді таспорту щодопроведення аудитувід 29.09.2016 №063-8690від 24.03.2017№070-5-13/13376,2 376,2 5376,2 тис. грн - завищення вартості виконанихробіт з капітального ремонту спортивних залів тадопоміжних приміщень підрядними організаціями(ТОВ "Будівельна компанія -Альтсервіс" - 156,6тис. грн, ТОВ «КАСКАД-СД» - 72,5 тис. грн, ТО«вТЕЙЛ ПЛЮС ЛТД» - 86,1 тис. грн, ТОВ«ЕТАЛОН ЛТД» - 35,2 тис. грн, ТОВ «ЕВРІПІК» -17,9 тис. грн); 7,7 тис. грн - завищення видатків наутримання служби замовника.4 376,23 -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ніУсунуто порушеньПопереджено втратОтримана інформація пропритягнення до відповідальностіПоінформовано правоохоронніоргани (так/ні)Кримінальне провадження(так/ні, н/в)Надано рекомендаційФінансовий ефект відврахуваннярекомендацій, тис. грнФінансових порушеньВтратВраховано рекомендаційПоінформовані особи, установи№з/пНазва підприємства (установи/організації)Тема аудиту Підстава аудитуДата та номераудиторськогозвітуСума, тис.грн.Суть порушень (проблем)Вжиті заходи за результатами аудиту14Комунальне підприємство"Спортивний комплекс"Оцінка діяльності КП «Спортивнийкомплекс» щодо законності та достовірностіфінансової звітності, правильності веденнябухгалтерського обліку, дотримання актівзаконодавства, планів, процедур, контрактів,використання бюджетних коштів, виконанняінших завдань, визначених статутом,розробка рекомендацій та пропозицій,направлених на покращення стануфінансово-гоподарської дисципліни,мінімізацію та усунення ризиків, порушень інедоліків тощо.Позаплановий,доручення головиКМДА Кличка В.В.від 19.10.2015№33504, зверненнядепутата КиїврадиЯлового К.В. від16.09.2015№18/279/114-343/15.від 04.04.2017№070-5-13/142015,4 2,9 52,4 тис. грн - недоотримання бюджетом містаКиєва доходів, внаслідок неперерахуванняотриманих від реалізації металобрухту коштів;0,5 тис. грн - списання основних засобів (катерів) зпорушенням вимог чинного законодавства.2 2,4 -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні15Київський національний музейросійського мистецтваОцінка діяльності Київського національногомузею російського мистецтва, як замовника,щодо дотримання актів законодавства,планів, процедур, контрактів під часвиконання проектно-вишукувальних робітта ремонтно-будівельних робіт за 2012-2015роки.Позаплановий,доручення в.о.голови КМДАПліса Г. В. від21.07.2016№22946/1 (001) долиста заступникаголови КМДА від20.07.2016 №005-1099від 04.04.2017№070-5-13/1548,9 48,9 642,8 тис. грн - встановлено завищення вартостівиконаних проектно-вишукувальних робітпідрядною організацією (ТОВ "Архітектурно-проектна майстерня "Реставратор");6,0 тис. грн - укладено договір на надання послуг зтехнічного нагляду та проведено оплату цихпослуг з порушенням вимог чинногозаконодавства.3 41,406 -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні16Комунальне підприємство"Київська міська лікарняветеренарної медицини"Оцінка діяльності установи щодо законностіта достовірності фінансової та бюджетноїзвітності, правильності веденнябухгалтерського обліку.Позаплановий,звернення головиПостійної комісії зпитань екологічноїполітики ЯловогоК. В. від 05.12.2016№08/288-266, витягз протоколуПослійної комісії зпитань екологічноїполітики від23.11.2016№29/288/03-22від 10.04.2017№070-5-13/16242,29 4,2 74,2 тис. грн - здійснено зайві видатки із сплатикомунальних послуг КП "Київська міська лікарняветеринарної медицини", які не відшкодованіорендарем - ПП "Перша Ветеренарна ЛабораторіяМРТ".4 84,82Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ніУсунуто порушеньПопереджено втратОтримана інформація пропритягнення до відповідальностіПоінформовано правоохоронніоргани (так/ні)Кримінальне провадження(так/ні, н/в)Надано рекомендаційФінансовий ефект відврахуваннярекомендацій, тис. грнФінансових порушеньВтратВраховано рекомендаційПоінформовані особи, установи№з/пНазва підприємства (установи/організації)Тема аудиту Підстава аудитуДата та номераудиторськогозвітуСума, тис.грн.Суть порушень (проблем)Вжиті заходи за результатами аудиту17Департамент комунальноївласності м. Києва (ТОВ"Дніпровська рив'єра")Оцінка відповідності дотримання актівзаконодавства, планів, процедур, контрактівпо зарахуванню до комунальної власностім. Києва робіт з капітального ремонту двохпервинних відстійників №№21,23 наБортницькій станції аерації, на кошториснувартість яких ТОВ "Дніпровська рив'єра",керуючись частиною 5 статті 30 ЗаконуУкраїни "Про регулювання містобудівноїдіяльності", претендує на зменшеннярозміру пайової участі у розвиткуінфраструктури міста Києва.Плановий, планроботи на Іпівріччя 2017 рокувід 13.04.2017№070-5-13/17- - 1Під час підтвердженння фактичної кошторисноївартості двох первинних відстійників №21, 23 наБортницькій станції аерації, які плануються допередачі у комунальну власність, виявленозавищення їх кошторисної вартості.1 - 457,087Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні18Комунальне підприємство"Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"Оцінка діяльності КП "Дирекціябудівництва шляхово-транспортних сопрудм. Києва", як замовника під час виконанняконтрактів, укладених з ПАТ "Мостобуд" від23.04.2004 №26 від 21.12.2004 №21-12 набудівництво Подільського мостовогопереходу через р. Дніпро, відповідностірозрахунків з ПАТ "Мостобуд",відображення фінансово-господарськихоперацій у бухгалтерському обліку іфінансовій звітності.Позаплановий,зверненняпрокуратури м.Києва від29.04.2016 №04/2/5-117в, ГУНаціональноїполіції у містіКиєві від10.05.2016№8202/125/23/3-2016від 14.04.2017№070-5-13/18129482,9 16835,6 7109 041,9 тис. грн – незабезпечення замовникомбудівництва належного контролю заспрямуванням, звітуванням та вчаснимвідпрацюванням коштів (авансових платежів), якінадавались замовнику на придбанняметалоконструкцій та матеріалів для об’єктубудівництва та відповідних заходів з їхповернення, що призвело до відволіканнябюджетних коштів на користь замовника тастворено ризик втрат; 558,8 тис. грн - зайвевитрачання бюджетних коштів, внаслідокзавищення вартості металоконструкцій прогоновихбудов Лівоповоротного з'їзду.3 - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - так так19Комунальне підприємство"Київблагоустрій"Оцінка діяльності Комунальногопідприємства "Київблагоустрій" щододотримання законодавства при проведенніпроцедур закупівель та укладання договорів.Плановий, планроботи на ІІпівріччя 2016 рокувід 14.04.2017№070-5-13/194086,9 330,4 14166,8 тис. грн - не забезпечено максимальноїекономії та ефективності використання коштів підчас виконання договорів та здійснено закупівлі зацінами, які перевищують середньоринкові, щопризвело до неефективного використаннякомунальних коштів; 82,3 тис. грн - зайвевитрачання коштів, внаслідок безпідставної змінизамовником ціни у договорі більш ніж на 10%; 81,1тис. грн - зайве витрачання коштів, внаслідокподвійної сплати за демонтажні роботи.- 81,18 -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні20Управління будівництва таархітектури Голосіївської РДАОцінка діяльності управління будівництва таархітектури Голосіївської районної у м.Києві державної адміністрації, як службизамовника, щодо дотримання актівзаконодавства, планів, процедур, контрактівпід час проведення капітального ремонтуКДЮСШ №15 по вул. Ягідна, 2 у 2016 році.Плановий, планроботи на ІІпівріччя 2016 рокувід 19.04.2017№070-5-13/20283,4 283,4 5277,7 тис. грн - завищення вартості виконанихбудівельних робіт підрядною організацією ТОВ"БК "Новітні технології".- - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ніУсунуто порушеньПопереджено втратОтримана інформація пропритягнення до відповідальностіПоінформовано правоохоронніоргани (так/ні)Кримінальне провадження(так/ні, н/в)Надано рекомендаційФінансовий ефект відврахуваннярекомендацій, тис. грнФінансових порушеньВтратВраховано рекомендаційПоінформовані особи, установи№з/пНазва підприємства (установи/організації)Тема аудиту Підстава аудитуДата та номераудиторськогозвітуСума, тис.грн.Суть порушень (проблем)Вжиті заходи за результатами аудиту21Святошинський будинокінтернатОцінка діяльності Святошинського дитячогобудинку-інтернату, як замовника, щододотримання актів законодавства, планів,процедур, контрактів під час виконаннякапітального ремонту в Святошинськомубудинку-інтернаті на вул. М.Контельникова, 51Плановий, планроботи на ІІпівріччя 2016 рокувід 21.04.2017№070-5-13/21106,9 106,9 4106,9 тис. грн - завищення вартості виконанихбудівельних робіт підрядною організацією ТОВ"Будіндастріс".- 106,9 -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні22КП "ГІОЦ"Оцінка діяльності підприємства щодозаконності та достовірності фінансовоїзвітності, правильності веденнябухгалтерського обліку, дотримання актівзаконодавства, планів, процедур, контрактівз питань стану збереження активів тощо, атакож виявлення ризиків, які негативновпливають на виконання функцій і завданьпідприємства.Плановий, планроботи на ІІпівріччя 2016 рокувід 25.04.2017№070-5-13/228994,2 4813,2 123866,5 тис. грн - втрата можливості отриманнядодаткового доходу від користування банкомвільними залишками коштів на розподільчихтранзитних рахунках КП ГІОЦ, внаслідокнеефективних управлінських рішень щодоспівпраці з обслуговуючим банком ПАТ КБ«Хрещатик» протягом 2014-2015 років та Ікварталу 2016 року; 840,0 тис. грн - виплатапремій керівникам КП "ГІОЦ" з порушеннямвимог колективного договору; 59,7 тис. грн -втрата доходів, внаслідок прийняття управлінськихрішень стосовно зміни в 2016 році партнера тарозірвання договорів про доставку рекламноїінформації.- - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні23Комунальна корпорація"Київавтодор"Оцінка діяльності комунальної корпорації"Київавтодор", як служби замовника, щододотримання актів законодавства, планів,процедур, контрактів під час виконанняпроектно-вишукувальних робіт по об'єкту:"Капітальний ремонт дорожнього одягуКільцевої дороги".Позаплановий,доручення першогозаступника головиКМДА Пліса Г.В.від 07.10.2016№33078від 26.04.2017№070-5-13/23138,7 138,7 3138,7 тис. грн - завищення вартості проектно-вишукувальних робіт підрядною організацією ТОВ"Проектне бюро "Київпроект"".- - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - так ні24Департамент комунальноївласності м. Києва (ТОВ "МІГ-91")Оцінка відповідності дотримання актівзаконодавства, планів, поцедур, контрактівпо зарахуванню в комунальну власністьміста Києва позамайданчиковихканалізаційних та водопровідних мережоб'єкту "Будівництво магазину промисловихтоварів по вул. Малишка, 39 А уДніпровському районі м. Києва", за рахуноккошторисної вартості яких ТОВ "Міг-91",керуючись частиною 5 статті 30 ЗаконуУкраїни "Про регулювання містобудівноїдіяльності", претендує на зменшеннярозміру пайової участі у розвиткуінфраструктури міста Києва.Плановий, планроботи на ІІпівріччя 2016 рокувід 15.05.2017№070-5-13/25- - 1Під час підтвердженння фактичної кошторисноївартості інженерних мереж, які плануються допередачі у комунальну власність, виявленозавищення їх кошторисної вартості.1 - 1702,182Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ніУсунуто порушеньПопереджено втратОтримана інформація пропритягнення до відповідальностіПоінформовано правоохоронніоргани (так/ні)Кримінальне провадження(так/ні, н/в)Надано рекомендаційФінансовий ефект відврахуваннярекомендацій, тис. грнФінансових порушеньВтратВраховано рекомендаційПоінформовані особи, установи№з/пНазва підприємства (установи/організації)Тема аудиту Підстава аудитуДата та номераудиторськогозвітуСума, тис.грн.Суть порушень (проблем)Вжиті заходи за результатами аудиту25Київський університет іменіБориса ГрінченкаОцінка діяльності установи щододотримання законодавства при проведенніпроцедур закупівель та укладанні договорів.Плановий, планроботи на ІІпівріччя 2016 рокувід 25.05.2017№070-5-13/2612722,6 58,7 834,4 тис. грн - неефективне використання коштівпід час закупівлі відео-реєстраторів та системвідеоспостереження по завищеним цінам; 24,2 тис.грн - неефективне використання коштів під часзакупівлі сушилок для рук по завищеним цінам.7 -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні26Комунальне підприємство"Київжитлоспецексплуатація"Оцінка діяльності КП"Київжитлоспецексплуатація" та районних вмісті Києві державних адміністрацій щододотримання вимог розпорядження КМДАвід 07.05.2012 №725, що впливає на обсягинадходжень доходів від оренди майна добюджету м. Києва.Плановий, планроботи на Іпівріччя 2017 рокувід 25.05.2017№070-5-13/2718388,3 18388,3 103871,8 тис. грн -бюджетом міста Києва недоотриманодоходів від оренди комунального майна, в результатіневиконання Дніпровською РДА розпорядження КМДАвід 07.05.2012 №725 (далі - розпорядження); 2351,4 тис.грн - бюджетом міста Києва недоотримано доходів відоренди комунального майна, в результаті невиконанняДніпровською РДА розпорядження; 2247,1 тис. грн -бюджетом міста Києва недоотримано доходів від орендикомунального майна, в результаті невиконанняДарницькою РДА розпорядження; 1962,7 тис. грн -бюджетом міста Києва недоотримано доходів від орендикомунального майна, в результаті невиконанняПечерською РДА розпорядження; 1857,9 тис. грн -бюджетом міста Києва недоотримано доходів від орендикомунального майна, в результаті невиконанняПодільською РДА розпорядження; 1724,1 тис. грн -бюджетом міста Києва недоотримано доходів від орендикомунального майна, в результаті невиконанняСвятошинською РДА розпорядження; 1317,5 тис. грн -бюджетом міста Києва недоотримано доходів від орендикомунального майна, в результаті невиконанняГолосіївською РДА розпорядження; 239,49 тис. грн -бюджетом міста Києва недоотримано доходів від орендикомунального майна, в результаті невиконанняДеснянською РДА розпорядження; 814,9 тис. грн -бюджетом міста Києва недоотримано доходів від орендикомунального майна, в результаті невиконанняСолом'янською РДА розпорядження.- - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ні27Управління містобудуванняШевченківської районної в містіКиєві державної адміністраціїОцінка діяльності Управліннямістобудування, архітектури таземлекористування Шевченківського районум. Києва, як служби замовника, щододотримання актів законодавства, планів,процедур, контрактів під час виконанняробіт з капітального ремонту спеціалізованоїшколи І-ІІІ ступенів №61 з поглибленимвивченням інформаційних технологійна вул.Мельникова, 39Плановий, планроботи на ІІпівріччя 2016 рокувід 25.05.2017№070-5-13/281584,227 95,9 693,9 тис. грн - завищення вартості ремонтно-будівельних робіт підрядною організацією ТОВ"Лекс"; 1,9 тис. грн - завищення видатків наутримання служби замовника.- - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - тан ніУсунуто порушеньПопереджено втратОтримана інформація пропритягнення до відповідальностіПоінформовано правоохоронніоргани (так/ні)Кримінальне провадження(так/ні, н/в)Надано рекомендаційФінансовий ефект відврахуваннярекомендацій, тис. грнФінансових порушеньВтратВраховано рекомендаційПоінформовані особи, установи№з/пНазва підприємства (установи/організації)Тема аудиту Підстава аудитуДата та номераудиторськогозвітуСума, тис.грн.Суть порушень (проблем)Вжиті заходи за результатами аудиту28КП"Київський метрополітен"Оцінка діяльності КП "Київськийметрополітен"щодо дотримання вимогзаконодавства під час укладення договоруфінансового лізингу з ТОВ "Укррослізинг"від 16.07.2009 №16-Упр-09 та додатковихугод до нього, стану виконання тапроведення розрахунків за договором,відображення фінансово-господарськихоперацій у бухгалтерському обліку тафінансовій звітності тощоПозаплановий,дорученняКмївськогоміського головиКличка В.В. від24.03.2017 №10195,зверненняпрокуратури містаКиєва від20.03.2017№04/2/4/1-239-16від 02.06.2017№070-5-13/29105771,1 105771,1 -105771,1 тис. грн - втрати, внаслідок укладеннядоговору з ТОВ "Укррослізинг" з порушеннямзаконодавства з питань закупівель.- - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - так так29Комунальне підприємствоКиївської міської ради «Київськеміське бюро технічноїінвентаризації»Оцінка діяльності підприємства щодоефективності організації системивнутрішнього контролю, у тому числізаконності проведення фінансових операцій,достовірності фінансової звітності,правильності ведення бухгалтерськогообліку, дотримання актів законодавства,планів, процедур, контрактів з питань станузбереження активів тощо, а також виявленняризиків, які негативно впливають навиконання функцій і завдань установи.Позаплановий,дорученняКиївськогоміського головиКличка В.В. від28.02.2017 №6715від 27.06.2017№070-5-13/3011418 2242,5 168 693,1 тис. грн – всі закупівлі на вказану сумупроводились без застосування системи «PROZORRO»або іншого конкурсного механізму, чим порушенівимоги розпорядження КМУ від 20.05.2015 № 501-р«Про реалізацію пілотного проекту щодо процедуриелектронних закупівель товарів», рішення КМР від23.07.2015 № 764/1628 «Про затвердження Положенняпро впровадження в експлуатацію в місті Києвіпілотного проекту «Система електронних закупівель»тощо; 700,8 тис. грн - безпідставно завищено витратиКП БТІ, внаслідок неефективних управлінських рішеньКП БТІ в 2015-2016 роках внаслідок узгодженоїповедінки з менеджментом ТОВ «БТІ Комплекс»; 272,2тис. грн - в листопаді-грудні 2016 року при відсутностітехнічного завдання і економічного обґрунтування, бездотримання необхідних конкурсних процедур, укладенота оплачено договори з ТОВ «Центр економічногозабезпечення та охоронно-детективної діяльності«Орлан» щодо придбання системи управління контролюдоступом, умови яких мають ознаки шахрайства; 237,9тис. грн - незаконне використання автотранспортнихзасобів; 202,3 тис. грн - завищення вартості та обсягіввиконаних робіт з поточного ремонту внутрішніхприміщень в будівлі КП БТІ; 107,1 тис. грн - втрати,внаслідок неефективних управлінських рішень тавідсутності контролю з боку керівництва КП БТІ вчастині витрачання коштів підприємства на роботи зтехнічного обслуговування та ремонтуавтотранспортних засобів, які проводились стороннімиорганізаціями. - - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - ні ніУсунуто порушеньПопереджено втратОтримана інформація пропритягнення до відповідальностіПоінформовано правоохоронніоргани (так/ні)Кримінальне провадження(так/ні, н/в)Надано рекомендаційФінансовий ефект відврахуваннярекомендацій, тис. грнФінансових порушеньВтратВраховано рекомендаційПоінформовані особи, установи№з/пНазва підприємства (установи/організації)Тема аудиту Підстава аудитуДата та номераудиторськогозвітуСума, тис.грн.Суть порушень (проблем)Вжиті заходи за результатами аудиту30Департамент містобудування таархітектуриОцінка діяльності установи в частинідотримання актів законодавства, процедуртощо під час укладання договорів з ПП"Атлант" щодо надання послуг з охоронислужбових приміщень та станурозрахункової дисципліни по ним.Позаплановий,доручення першогозаступника головиПліса Г.В. від13.04.2017 №12895до листапрокуратури містаКиєва від06.04.2017№04/2/4/1-13-16від 30.06.2017№070-5-13/311090,25 0,52 20,52 тис. грн - проведено закупівлю послуг у сферігромадського порядку та громадської безпеки зпорушенням чинного законодавства, в т. ч. позавищеній вартості.- - -Поінформованопідприємство,керівництво КМДА - так такВсього: 302738,4 159645,6 159 46 980,297 5505,9 1 8 5

Файл документа: Звіт про результати діяльності за І півріччя 2017.pdf

Перейти до спискуВерсiя для друку