Головна  →  Оголошення  →  19 липня 2017

Про проведення продажу через систему Prozorro.продажі права проведення ярмарки на міжвуличному проїзді біля скверу в межах вул. О. Гончара, 65-А та вул. Б. Хмельницького, 94

1. Замовник:

1.1. Найменування: Комунальне підприємство «Міський магазин» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)

1.2. Код ЄДРПОУ: 36927573

1.3. Місцезнаходження: 01004 Україна, Київська область, місто Київ, вул. Велика Васильківська, 6.

2. Початкова ціна (цифрами та прописом, ПДВ): 27860,00 (двадцять сім тисяч вісімсот шістдесят) грн. 00 коп.

3. Предмет продажу:

3.1. Найменування предмета продажу та код відповідно до класифікатора: проведення ярмарки. (ДК 021:2015 код 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів);

3.2. Місце проведення ярмарки: Україна, Київська область, м. Київ, міжвуличний проїзд біля скверу в межах вул. О. Гончара, 65-А та вул. Б. Хмельницького, 94;

3.3. Строк: з 01.09.2017 по 31.12.2017 кожного вівторка та п’ятниці.

3.4. Технічні (якісні) та кількісні вимоги до товару/ послуг та спосіб їх підтвердження: викладено в окремому файлі (Додаток № 1).

4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:

Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи, викладені в окремому файлі (Додаток № 2).

5. Для участі у торгах та подачі пропозиції перейдіть за посиланням https://asset.e-auction.ua/#/tenderDetailes/7b6d4eb610974279962532e4bcfcec34

6. Дата, час початку подання пропозицій: 19.07.2017 (дата).

7. Дата, час закінчення подання пропозицій: 26.07.2017 (дата) 20:00

8. Дата, час проведення електронного аукціону: 27.07.2017 (дата).

9. Мінімальний крок аукціону: 1393,00 грн. (5%)

10. Гарантійний внесок 2786,00 грн.

11. Реквізити щодо сплати гарантійного внеску:

ТОВ «Е-аукціон»
Ідентифікаційний код 40441810,
Юридична адреса: 04119, Україна, місто Київ, вулиця Дегтярівська, 21, літ. «А»
Поштова адреса: 04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 39, офіс 204
п/р № 26007052768451 в ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" (ЄДРПОУ 14360570, код банку 300711) Телефон (044) 390 52 46.

12. Оплата здійснюється переможцем торгів в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок КП «Міський магазин»;

13. Інша інформація: Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників (Додаток № 2).

14. Замовник, після проведення аукціону, залишає за собою право протягом 3х робочих днів запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.

 

Додаток № 1
до Оголошення про проведення продажу
через систему Prozorro.продажі

Умови
для проведення сезонного ярмарку
за адресою: міжвуличний проїзд біля скверу в межах вул. О. Гончара, 65-А та
 вул. Б. Хмельницького, 94, м. Київ

Враховуючи розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 травня 2015 року № 507 «Про проведення ярмарків у місті Києві», а також адресний перелік сезонних ярмарків, затверджений заступником голови Київської міської державної адміністрації, надаємо наступні умови проведення ярмарку:

1. Тип ярмарку: сезонний ярмарок;
2. Строк проведення: кожного вівторка та п’ятниці;
3. Режим роботи: з 7:00 до 17:00, в літній період з 7:00 до 19:00;
4. Загальна кількість торгових місць: 27 шт.;
5. Проводити роботу щодо залучення суб’єктів господарювання та фізичних осіб-підприємців (фермерів, виробників продукції тощо) (в подальшому іменуються — учасники ярмарку) до участі в ярмарку;
6. Проводити розміщення об’єктів торгівлі (наметів, столів, лотків, низькотемпературних лотків-прилавків) (в подальшому іменуються – об’єкти торгівлі) згідно із затвердженою схемою розміщення об’єктів торгівлі на ярмарку;
7. Надавати об’єкти торгівлі єдиного зразка на ярмарку учасникам ярмарку;
8. Забезпечувати наявність в кожному об’єкті торгівлі інформації про учасника ярмарку;
9. Забезпечувати належний санітарний та протипожежний стан території ярмарку;
10. Забезпечити встановлення та належне утримання туалетних модульних кабін та рукомийників, згідно із затвердженою схемою розміщення об’єктів торгівлі на ярмарку;
11. В разі необхідності, організувати підключення до водопостачання та електропостачання об’єктів торгівлі на ярмарку у встановленому чинним законодавством України порядку;
12. Забезпечити проведення ветеринарно-санітарного контролю та контролю за безпечністю та якістю продукції тваринного та рослинного походження, яка реалізується на ярмарку;
13. Забезпечити наявність в учасників ярмарку документів про походження та підтвердження якості продукції (експертні висновки тощо), що реалізується;
14. Забезпечувати дотримання учасниками ярмарку, що здійснюють торгівлю на ярмарку, вимог Порядку провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 р. № 833, Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 08 липня 1996 № 369, санітарних норм та правил, визначених чинним законодавством України, Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/105.
15. Забезпечити та перевіряти справність засобів вимірювальної техніки (ваг), які використовують учасники ярмарку, вчасним проведенням їх повірок та обов’язковою наявність відповідного повірочного тавра.
16. Не допускати реалізації учасниками ярмарку консервації, м’ясних, кулінарних виробів домашнього приготування.
17. Здійснювати заходи щодо взаємодії з органами, що забезпечують охорону громадського порядку, у місці проведення ярмарку.
18. Забезпечувати оснащення території проведення ярмарку контейнерами для сміття, своєчасне прибирання прилеглої території, вивезення сміття в дні проведення ярмарку та після завершення ярмарку.
19. Забезпечити наявність намету адміністрації ярмарку та розміщувати в ньому інформаційний стенд з інформацією про Організатора та Оператора ярмарку, книгу скарг та пропозицій, інформацію про режим роботи ярмарку (години, весняно-літній, осінньо-зимовий), рекомендовані ціни, контрольні ваги.
20. Забезпечити постійну присутність та роботу адміністратора ярмарку щодо організації ярмаркової діяльності на ярмарку з дотриманням вимог чинного законодавства України.
21. Звільняти після закінчення строку проведення ярмарку територію та приводити її в належний санітарний стан.
22. Надавати на вимогу уповноважених представників КП «Міський магазин» в триденний термін всі необхідні підтверджуючі документи щодо стану виконання проведення ярмарку.
23. Надавати безкоштовно об’єкти торгівлі учасникам ярмарку, які мають пільги, відповідно до чинного законодавства України та безпосереднім виробникам соціально значущих груп товарів до 10 % об’єктів торгівлі від загальної їх кількості, передбаченої затвердженою схемою розміщення об’єктів торгівлі на ярмарку.
24. Не перевищувати встановлену КП «Міський магазин» вартість за надання та облаштування об’єктів торгівлі на ярмарку, відповідно до групи товару, що зазначено в Додатку №3 до цього оголошення.
25. Не допускати до продажу продукцію, яка не пройшла ветеринарно-санітарну експертизу та без наявності документів про походження та підтвердження якості продукції.
26. Забезпечити дотримання учасниками ярмарку, які реалізують продукцію з обмеженим терміном придатності, умов її зберігання, відповідно до вимог встановлених нормативно-правовими актами та нормативними документами.
27. Не допускати до участі в ярмарку суб’єктів господарювання та фізичних осіб-підприємців (фермерів, виробників продукції тощо), у яких відсутні відповідні документи:

1) декларація виробника та/або документ, що підтверджує якість та безпеку продукції;
2) документи, що дають змогу відстежити походження відповідної продукції (договори, товарно-супровідна документація тощо);
3) експертний висновок, виданий за результатами ветеринарно-санітарної експертизи на ярмарку, в разі продажу продукції тваринного та рослинного походження;
4) особиста медична книжка для осіб, які мають відношення до обігу (приймання, продаж, транспортування, зберігання тощо) харчової продукції;
5) реєстрація потужності відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».

28. Забезпечити наявність в учасників ярмарку, оформлених відповідно до вимог чинного законодавства України, особистих медичних книжок;
29. Забезпечувати своєчасне проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних, інших необхідних санітарних і протиепідемічних заходів;
30. У разі виявлення небезпечної та неякісної харчової продукції, забезпечити вилучення та/або відкликання, та ізоляцію, та/або утилізацію харчових продуктів;
31. Забезпечити дотримання учасниками ярмарки гігієнічних вимог до обладнання та інвентарю, з якими контактують харчові продукти.

 

Додаток № 2
до Оголошення про проведення продажу
через систему Prozorro.продажі

ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ

1. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:

1.1 Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців з відміткою, що дані є актуальними на дату подання пропозиції. У разі відсутності відомостей, які є обов’язковими у Виписці (Витязі) відповідно до Порядку надання відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, який затверджено наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 р. № 466/5, учасник надає інший документ, який містить такі відомості (довідка ЄДРПОУ тощо).

1.2 Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ);

1.3 Копію чинного Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників-платників єдиного податку);

1.4 Контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон);

1.5. Копію Статуту.

1.6. Рекомендаційні листи, що підтверджують досвід надання таких послуг (за наявності).

1.7. Лист-згоду на обробку персональних даних;

1.8. Лист у довільній формі щодо відсутності учасника у списку контрагентів із негативною ознакою, що міститься на сайті http://kyivaudit.gov.ua;

1.9. Довідку, складену в довільній формі, яка містить данні про обладнання та матеріально технічну базу;

1.10. Довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід з копіями посвідчень (дипломів) та документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником згідно з КЗоТ.

1.11. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів пропозиції торгів (виписка з протоколу засновників або витяг зі Статуту, наказ про призначення, довіреність або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника щодо підпису вказаних документів та копії паспорту (ів) уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт).

1.12. Документи, які підтверджують наміри суб’єкта господарювання сумлінно виконувати загальні вимоги щодо облаштування ярмарки (погоджувальні листи щодо наміру укладення договорів на прибирання та вивіз побутових відходів, а також на встановлення мобільних туалетних кабінок та їх обслуговування).

1.13. Гарантійний лист у довільній формі щодо прийняття умов проведення ярмаркового заходу, які зазначені в Додатку №1 до цього оголошення про проведення продажу через систему Prozorro.продажі.

2. Оцінка пропозицій учасників щодо проведення ярмарки будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:

1) Отримання найвищої цінові пропозиції;

2) Наявність відповідних спеціалістів по проведенню ярмаркових заходів (наявність у оператора фахівця з профільною (торговельною) освітою);

3) Наявність документів, які підтверджують наміри суб’єкта господарювання сумлінно виконувати загальні вимоги щодо облаштування ярмарки (погоджувальні листи щодо наміру укладення договорів на прибирання та вивіз побутових відходів, а також на встановлення мобільних туалетних кабінок та їх обслуговування);

ДО УВАГИ УЧАСНИКА!

У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до пропозиції, надані в зазначені терміни на прохання Замовника (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) або учасник не відповідає хоча б одному з пунктів з Вимог до Учасника, або надані документи не відповідають дійсності, замовник відхиляє пропозицію такого Учасника.

Документи на які відсутні форми або орган, що їх видає, надаються в довільній формі. Всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності).


Додаток № 3
до Оголошення про проведення продажу
через систему Prozorro.продажі

Вартість за надання та облаштування об’єктів торгівлі
 на ярмарку за адресою: міжвуличний проїзд біля скверу в межах вул. О. Гончара, 65-А та вул. Б. Хмельницького, 94, м. Київ
відповідно до групи товару

 

Група товарів 

Ціна за місце, грн. 

М’ясо

до 250,00

Молочні продукти

до 200,00

Ковбасні вироби

до 200,00

Риба та морепродукти

до 200,00

Овочі та фрукти

до 100,00

Кондитерські вироби

до 150,00

Сухофрукти

до 200,00

Бакалія

до 100,00

Мед

до 100,00

Хлібобулочні вироби

до 100,00

Сад, город та інше

до 100,00

Пільгова категорія

0,00

Файл документа: Схема розміщення+Договір з проведення сезонного ярмарку.pdf

Перейти до спискуВерсiя для друку