Проект рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415 «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статті 9 та статті 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акту – рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415 «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва».

Проект рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415 «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва» розміщено в мережі Інтернет за адресою: www.kievcity.gov.ua (розділ: «Адміністрація», підрозділ: «Регуляторна діяльність»).

Головним розробником проекту є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Необхідність прийняття вищезазначеного рішення зумовлено необхідністю у внесенні змін до Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва.

Прийняття Київською міською радою змін до рішення Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415 «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва» забезпечить більш чітке проведення розрахунків пайової участі для замовників, які беруть участь у розвитку інфраструктури міста Києва.

Зауваження та пропозиції приймаються протягом 1 (одного) місяця з дати опублікування у письмовому або електронному вигляді за адресою: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36 – Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації); тел/факс: 202-76-81, e-mail: [email protected]


Проект

Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", «Про регулювання містобудівної діяльності» та з метою вдосконалення порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва, Київська міська рада

ВИРІШИЛА:

1.Внести до рішення Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415 «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва» такі зміни:

1.1. Пункт 2 викласти в наступній редакції:

«2. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) розробити та запровадити спеціалізований програмний комплекс для розрахунку розміру пайової участі та подання документів через засоби телекомунікаційного зв’язку з накладенням електронного цифрового підпису (далі – програмний комплекс) до 31 грудня 2017 року».

1.2. В пункті 8 після слів «для нежитлових площ» доповнити словами «, за умови повної сплати пайової участі у 2017 році».

2. Внести зміни до Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415 (далі – Порядок), що додаються.

3. Це рішення офіційно оприлюднити у газеті Київської міської ради «Хрещатик».

4. Порядок набуває чинності з моменту його опублікування. Після набуття чинності цим Порядком, розрахунок розмірів і використання коштів пайової участі замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Києва та оформлення договорів пайової участі  здійснюється у відповідності до його вимог.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.

 

Київський міський голова                                                             В. Кличко

Додаток
до рішення Київської міської ради
_______________ № ___________

 

Зміни до Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415

1. В розділі 1 Порядку після слів «в тому числі нового будівництва та реконструкції» доповнити словами «, а також реставрації, капітального ремонту, у випадку зміни техніко-економічних показників».

2. Пункт 2.7 розділу 2 Порядку викласти в наступній редакції:

«2.7. Паркінг, гараж - будинок (споруда), частина будинку (споруди) або комплекс будинків (споруд), що призначенні для постійного або тимчасового зберігання легкових автомобілів та інших мототранспортних засобів.

У зв’язку з цим у тексті Порядку слово «паркінг», у всіх відмінках замінити словами «паркінг, гараж» у відповідному відмінку.

3. Абзац одинадцятий пункту 4.2 розділу 4 Порядку викласти в наступній редакції:

«- паркінгів, гаражів, в частині площі машино-місць та проїздів.».

4. У пункті 5.1 розділу 5 Порядку:

4.1. Підпункт 5.1.1 викласти в наступній редакції:

«5.1.1 Підставою для розрахунку розміру пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту є звернення замовника до Департаменту про укладення договору про пайову участь. Таке звернення подається щодо кожного об’єкта будівництва окремо.

Разом із зверненням замовник подає завірені належним чином зі свого боку копії таких документів:

- затверджена в установленому порядку проектна документація в частині техніко-економічних показників об’єкта будівництва або експертний звіт щодо проектної документації, підготовлений відповідно до вимог законодавства, який містить техніко-економічні показники об’єкта будівництва;

- за наявності кошторису - експертна оцінка щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за проектом будівництва, яка містить техніко-економічні показники об’єкта будівництва та дату, на яку визначені ціни, за якими розрахований кошторис. Якщо експертна оцінка не містить даних щодо техніко-економічних показників об’єкта будівництва, за якими розрахований кошторис, такі дані можуть бути надані експертною організацією, яка проводила експертизу, листом;

- технічний паспорт об’єкта або довідки щодо показників на житловий, громадський чи виробничий будинок, господарські будівлі, захисні споруди (за наявності на дату подачі заяви). Якщо технічний паспорт об’єкта або довідка щодо показників на житловий, громадський чи виробничий будинок, господарські будівлі, захисні споруди, не містить даних щодо загальної площі об’єкта, такі дані можуть бути надані суб’єктом господарювання, який здійснив технічну інвентаризацію об’єкта нерухомого майна, листом;

 - документи, що підтверджують техніко-економічні показники об'єкта до проведення реконструкції (у випадку реконструкції): документи, що підтверджують право власності або технічний паспорт об'єкта;

- документи, що посвідчують особу замовника або його представника (ів) та підтверджують його (їх) відповідні повноваження;

- пропозиції щодо строків (графік) сплати пайової участі, викладені у тексті звернення.

На вимогу Департаменту замовник повинен пред’явити оригінали документів, передбачені цим пунктом».

4.2. Підпункт 5.1.2 викласти в наступній редакції:

При зверненні замовника (-ів) Департамент перевіряє документи, що посвідчують особу замовника (-ів) та обсяг повноважень такої особи/ таких осіб та обсяг його (їх) повноважень, а також перевіряє повноваження особи, що уповноважена на підписання договору від імені замовника.

5. Абзац перший підпункту 5.2.10 пункту 5.2 розділу 5 Порядку після слів «за умови подання копій» доповнити словами «одного із».

6. В пункті 5.3 розділу 5 Порядку:

6.1. Підпункт 5.3.1 доповнити новим абзацом другим такого змісту:

«Довідка про виконання умов пайової участі може надаватися як на договір про пайову участь в цілому, так і на окрему чергу, пусковий комплекс або будинок/будівлю. Довідка про виконання умов пайової участі не видається на частину будинку/будівлі, якщо ця частина будинку/будівлі не є предметом договору про пайову участь в цілому».

У зв'язку з цим абзац другий вважати відповідно абзацом третім.

6.2. В підпункті 5.3.5 слово «довідку» замінити словом «лист» та слова «або обґрунтовано відмовляє в надані такої довідки» виключити.

7. В пункті 6.3 розділу 6:

7.1. В абзаці першому:

7.1.1. слово «державної» виключити.

7.1.2. слова «актуальність якої» замінити словами «актуальність цін в якій».

7.2.Абзац третій пункту 6.3 розділу 6 Порядку викласти в такій редакції:

«При цьому в такій загальній кошторисній вартості нового будівництва, реконструкції об’єктів не враховуються витрати замовника на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд, транспортних комунікацій. В кошторисі повинні бути виділенні житлова, нежитлова частина, а також частини, за якими пайова участь не сплачується (відповідно до п. 4.2. цього Порядку).».

8. Пункт 6.5 розділу 6 Порядку доповнити новим абзацом такого змісту:

«У випадку, якщо внаслідок реконструкції збільшується один вид площ (житлова/нежитлова) за рахунок зменшення іншого виду площ, пайова участь нараховується тільки на загальне збільшення площі за нормативом, що відповідає виду площ, що збільшується».

9. У пункту 6.8 розділу 6 Порядку:

9.1. Абзац четвертий викласти в такій редакції:

«- висновок Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за результатами перевірки вартості (з урахуванням податку на додану вартість) та обсягів фактично виконаних робіт вартості за кошторисом по кожному об’єкту, а також виконання будівництва мереж у відповідності до технічних умов та місцезнаходження поза межами земельної ділянки замовника».

9.2. Абзац п’ятий після слів «громади міста Києва» доповнити словами «із врахуванням податку на додану вартість».

9.3. Абзац шостий слова «за його іншими договорами» замінити словами «за іншими об’єктами».

10. У пункту 6.9 розділу 6 Порядку:

10.1. Абзац п’ятий викласти в наступній редакції:

«- висновок Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за результатами перевірки вартості (з урахуванням податку на додану вартість) та обсягів фактично виконаних робіт вартості за кошторисом по кожному об’єкту, а також виконання будівництва мереж у відповідності до технічних умов та місцезнаходження поза межами земельної ділянки замовника».

10.2. Абзац шостий після слів «громади міста Києва» доповнити словами «із врахуванням податку на додану вартість».

 

Київський міський голова                                                             В. Кличко


Аналіз регуляторного впливу

Даний аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог статей 8, 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308.

Цей документ містить обґрунтування необхідності державного регулювання шляхом прийняття регуляторного акту – рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415 «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва».

I. Визначення проблеми

Дана сфера регулюється рядом нормативно-правових актів: законами України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»,  «Про місцеве самоврядування в Україні» , «Про столицю України – місто-герой Київ», «Про регулювання містобудівної діяльності».

Прийняття цього рішення зумовлено необхідністю внесення змін до Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415, що забезпечить більш чітке регулювання проведення розрахунків пайової участі для замовників, які беруть участь у розвитку інфраструктури міста Києва.

Спосіб організації правового регулювання в даній сфері вимагає відповідних змін до актів органів місцевого самоврядування.

З урахуванням норм законодавства України, можливість досягнення цілей, передбачених в розділі ІІ даного аналізу, у разі прийняття рішення «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415 «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва» є цілком реальною.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту:

 

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб'єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб'єкти малого підприємництва*

+

 

II. Цілі державного регулювання

Зазначений регуляторний акт покликаний забезпечити прозорий та об’єктивний процес адміністрування пайової участі, що дозволить вдосконалити механізм залучення, розрахунку розмірів і використання коштів пайової участі замовників у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Залишити діючу редакцію Порядку без змін

Не забезпечує досягнення цілей.

Внесення зміни до чинного Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415.

Повністю відповідає потребам у вирішенні проблеми. Передбачає задоволення інтересів всіх зацікавлених сторін та забезпечує вдосконалення механізму залучення, розрахунку розмірів і використання коштів пайової участі замовників у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва.

 

Прийняття нового Порядку

Не є доцільним, оскільки внесення змін до діючого Порядку не перевищує 50%

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Залишити діючу редакцію Порядку без змін

Відсутні

Альтернатива є неприйнятною, оскільки не забезпечує досягнення поставленої мети

Внесення зміни до чинного Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415.

Дозволить розв’язати визначені проблеми. Вдосконалить проведення розрахунку пайового внеску

Опублікування прийнятого нормативного документа в засобах масової інформації

Прийняття нового Порядку

Відсутні

Альтернатива є неприйнятною, оскільки відсутні підстави для повної зміни Порядку

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Залишити діючу редакцію Порядку без змін

Відсутні

Відсутні

Внесення зміни до чинного Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415. 

Врахування інтересів територіальної громади міста Києва. Чітке розуміння розміру та способу нарахування пайового внеску

Відсутні

Прийняття нового Порядку

Відсутні

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

138

544

53

21

756

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

18,2

72,0

7,0

2,8

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Залишити діючу редакцію Порядку без змін

Відсутні

Відсутні

Внесення зміни до чинного Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415. 

Врахування інтересів суб’єктів господарювання. Чітке розуміння розміру та способу нарахування пайового внеску

Відсутні

Прийняття нового Порядку

Відсутні

Відсутні

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Залишити діючу редакцію Порядку без змін

1

Проблема продовжуватиме існувати, що не забезпечить досягнення поставленої мети

Внесення зміни до чинного Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415.

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів місцевої влади, громадян та суб’єктів господарювання

Прийняття нового Порядку

2

Відсутні підстави для прийняття нового порядку згідно вимог чинного законодавства

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Залишити діючу редакцію Порядку без змін

Відсутні

Відсутні

Не враховує інтереси жодної із сторін

Внесення зміни до чинного Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415

Чітка, прозора та врегульована процедура проведення розрахунків пайової участі, додержання інтересів територіальної громади міста Києва, створення сприятливих умов щодо виконання умов договорів пайової участі

Відсутні

Проблема буде вирішена повністю

Прийняття нового Порядку

Відсутні

Відсутні

Відсутні підстави для прийняття нового порядку згідно вимог чинного законодавства

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Залишити діючу редакцію Порядку без змін

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати поставлені цілі

 

Х

Внесення зміни до чинного Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415.

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив

Х

Прийняття нового Порядку

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати поставлені цілі

Х

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

Можливість досягнення цілей, передбачених в розділі ІІ даного аналізу, у разі прийняття рішення «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 15 листопада 2016 року № 411/1415 «Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Києва» є цілком реальною, з урахуванням норм чинного законодавства.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, в т.ч. виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), при введені в дію запропонованого проекту регуляторного акта не понесуть додаткових витрат коштів місцевого бюджету, а також витрат на контроль за його виконанням.

Питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, не перевищує 10 відсотків.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Безстроковий. При внесенні змін до чинного законодавства, які можуть, впливати на дію регуляторного акту, до нього будуть вноситись відповідні корективи.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

За результатами прийняття запропонованого проекту регуляторного акта має бути досягнуто:

- забезпечення виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;

- упорядкування нормативно-правової бази;

- удосконалення механізму залучення замовників до пайової участі в розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;

- урегулювання спірних питань, що виникають у зв'язку з сплатою пайової участі у розвитку інфраструктури міста.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відносно цього регуляторного акта повинно послідовно здійснюватися базове, повторне та періодичне відстеження його результативності, зокрема:

базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведено після набрання чинності цим регуляторним актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта;

повторне відстеження результативності – через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом;

періодичне відстеження результативності – один раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відповідні відстеження будуть проводитись шляхом аналізу статистичних даних.

Перейти до спискуВерсiя для друку