Звіт про базове відстеження результативності проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними державними закладами охорони здоров’я»

1. Вид та назва регуляторного акта

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними державними закладами охорони здоров’я».

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Цілі прийняття акта

Основними цілями прийняття проекту цього регуляторного акта є:

- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає лікувально-профілактичний державний заклад охорони здоров’я, а саме: Державний заклад «Спеціалізована медико-санітарна частина № 11 Міністерства охорони здоров’я України»;

- реалізація  владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» ;

- забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих навчальних закладах»; 

- раціональне використання бюджетних коштів;

- необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які будуть застосовуватися для визначення необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою;

- залучення альтернативних та дозволених законодавством джерел фінансування лікувальних закладів, отримання власних надходжень до спеціального рахунку  закладу охорони здоров’я.

В умовах конкуренції з недержавним сектором охорони здоров’я, лікувально-профілактичний заклад має використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Крім того є необхідність своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних медичних послуг населенню м. Києва та усім бажаючим отримати послуги. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги. 

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності

З 01 серпня 2017 року по 14 серпня 2017 року.

5. Тип відстеження

Базове відстеження.

6. Методи одержання результативності відстеження

Статистичний метод

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу статичної інформації зазначеного вище лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я за визначеними показниками:

- отримання своєчасних та якісних медичних послуг;

- збільшення кількості осіб, бажаючих отримати медичні послуги;

- надходження до бюджетів всіх рівнів.

Прийняття цього регуляторного акта дозволить закладу залучити для розвитку додаткові кошти і поліпшити матеріально-технічну базу, що сприятиме придбанню закладом сучасного обладнання, інструментів, своєчасному проведенню поточного ремонту приміщень.

Наслідком дії регуляторного акта є встановлення на економічно-обґрунтованому рівні тарифів на платні медичні послуги, впровадження нових сучасних технологій, діагностики і лікування, збільшення надходжень до бюджетів всіх рівнів тощо.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта є:

- кількість суб’єктів господарювання, на які поширюється дія акта:

- 1 державний закладу охорони здоров’я, а саме для Державного закладу «Спеціалізована медико-санітарна частина № 11 Міністерства охорони здоров’я України»;

- 17  страхових організацій;

- кількість фізичних осіб, яким заплановано надати медичні послуги близько 3383 осіб;

- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг – 230 тис. грн.

- очікуваний розмір надходжень до бюджетів різного рівня – близько 50 тис. грн.

9. Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися через рік після набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне та періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися згідно з планами заходів та графіками по відстеженню, які затверджуються розробником цього регуляторного акта.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію).

Перейти до спискуВерсiя для друку