Проект рішення Київської міської ради «Про визначення Порядку організації та проведення недержавних масових громадських заходів релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного характеру у місті Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акту – рішення Київської міської ради «Про визначення Порядку організації та проведення недержавних масових громадських заходів релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного характеру у місті Києві».

Проект рішення Київської міської ради «Про визначення Порядку організації та проведення недержавних масових громадських заходів релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного характеру у місті Києві» розміщено в мережі Інтернет за адресою: www.kievcity.gov.ua (розділ: «Адміністрація», підрозділ: «Регуляторна діяльність»)

Головним розробником є Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Необхідність прийняття вищезазначеного рішення зумовлено необхідністю удосконалити механізм організації і проведення масових заходів.

Зауваження та пропозиції приймаються протягом 1 (одного) місяця з дати опублікування у письмовому або електронному вигляді за адресою: м. Київ, вул.. Хрещатик 50Б – Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації); тел.. 235-04-65; e-mail: [email protected]


Проект

Відповідно до пункту 1 статті 4, пункту 15 статті 22 Закону України «Про столицю України - місто герой Київ» та підпункту 3 пункту «б» частини першої статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою впорядкування організації і проведення недержавних масових громадських заходів у місті Києві Київська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Порядок організації та проведення недержавних масових громадських заходів релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного характеру у місті Києві, що додається.

2. Визначити, що Порядок організації та проведення недержавних масових громадських заходів релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного характеру у місті Києві не поширюється на проведення зборів, мітингів, походів і демонстрацій гарантованих статтею 39 Конституції України.

3. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) привести свої акти у відповідність до цього рішення.

4. Визнати такими, що втратили чинність рішення Київської міської ради від:

24 червня 1999 року № 317/418 «Про визначення порядку організації та проведення у Києві недержавних масових громадських заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру»;

24 жовтня 2002 року № 97/257 «Про внесення змін та доповнень до рішення Київської міської ради від 24 червня 1999 року N 317/418»;

21 жовтня 2004 року № 664/2074 «Про внесення змін до рішення Київради від 24.06.99 N 317/418 «Про визначення порядку організації та проведення у Києві недержавних масових громадських заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру»;

28 грудня 2004 року № 1063/2473 «Про внесення змін до рішення Київради від 24.06.99 № 317/418 «Про визначення порядку організації та проведення у Києві недержавних масових громадських заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру»;

26 травня 2005 року № 391/2966 «Про внесення змін до рішення Київради від 24.06.99 № 317/418 «Про визначення порядку організації та проведення у Києві недержавних масових громадських заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру»;

17 листопада 2005 року № 388/2849 «Про внесення змін до рішення Київради від 24.06.99 № 317/418 «Про визначення порядку організації та проведення у Києві недержавних масових громадських заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру»;

5. Це рішення Київської міської ради офіційно оприлюднити в газеті Київської міської ради «Хрещатик».

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на Постійну комісію Київської міської ради з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв’язків. 

Київський міський голова                                          В. Кличко

*****

Порядок
організації та проведення недержавних масових громадських заходів релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного характеру у місті Києві

1.Цей порядок визначає процедуру організації та проведення недержавних масових громадських заходів релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру у місті Києві ( далі – Порядок).

Дія цього Порядку не поширюється на організацію та проведення мирних зібрань і свободу об’єднання з іншими особами (мітингів, демонстрацій, зборів, походів та ін.).

Цей Порядок розроблено відповідно до Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування», Закону України «Про столицю-місто-герой Київ», Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Конвенції про захист прав і основоположних свобод та іншими законами України та нормативно-правовими актами, що регулюють відносини у цій сфері.

2.У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

Недержавні масові громадські заходи – це заздалегідь сплановані і визначені за місцем, часом заходи громадського, релігійного, спортивного, культурно-просвітницького, видовищного характеру за участю значної кількості громадян, що проводяться з нагоди відзначення місцевих, професійних, релігійних свят, пам’ятних дат, а також за ініціативою громадських об’єднань, релігійних конфесій (громад), окремих громадян, спортивних організацій, закладів культури тощо на території міста Києва (далі – Захід);

організатори Заходу – юридичні особи будь-якої форми власності, фізичні дієздатні особи, які досягли 18 років, в тому числі суб’єкти підприємницької діяльності, які є ініціаторами та відповідальними за проведення Заходу і здійснюють організаційне, фінансове та інше забезпечення його проведення у встановленому порядку;

учасники Заходу – фізичні та юридичні особи, які беруть участь у Заході у якості організаторів, виконавців, глядачів, слухачів, отримувачів інформації;

уповноважений орган – структурний підрозділ виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за відповідним напрямом своєї діяльності, який за дорученням Київського міського голови розглядає письмове повідомлення;

письмове повідомлення – письмовий документ, встановленого зразка (Додаток № 1 до Порядку), який надсилається до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та підтверджує наміри організатора провести Захід;

письмове погодження – письмовий документ, виданий організатору Заходу уповноваженим органом, який дає згоду на проведення Заходу у певний час, певному місці, без залучення інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та підпорядкованих їм комунальних підприємств, де не потрібно обмежувати чи забороняти рух транспортних засобів та проведення Заходу не порушуватиме права та інтереси інших громадян.

розпорядження – письмовий документ, виданий у встановленому порядку виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо проведення Заходу, що встановлює особливості його проведення. Розпорядження видається у разі проведення Заходу, що потребує залучення структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), обмеження чи заборону руху транспортних засобів, розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, тимчасового порушення благоустрою та залучення комунальних підприємств по забезпеченню необхідних робіт з підготовки, погодження, організації, проведення Заходу;

3. Письмове повідомлення про проведення Заходу подається організатором Заходу до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не пізніше ніж за 10 календарних днів до дати проведення запланованого Заходу чи 45 календарних днів, якщо проведення Заходу потребує додаткового погодження з відповідними органами влади та видання відповідного розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

У письмовому повідомленні зазначається мета, форма, місце проведення Заходу, маршрут та схема проведення, час його початку та закінчення, маршрут руху учасників (якщо це забіг), передбачувана кількість учасників, прізвище, ім’я, по-батькові організатора – для фізичних осіб, найменування – для юридичних осіб, місце їх знаходження, номер контактного телефону, дата подачі повідомлення, необхідність чи відсутність: використання звукопідсилюючої апаратури, необхідність встановлення тимчасових та пересувних технічних та торгових конструкцій та інших об’єктів для організації та проведення Заходу та/або забезпечення його інформаційної, спонсорської та рекламної підтримки, у тому числі відео-проекційного, лазерного, світлового піротехнічного обладнання та інших спеціальних ефектів, необхідність енергозабезпечення міськими службами, план-схема встановлення та розміщення пересувних, тимчасових та інших конструкцій у місті проведення Заходу, у тому числі тентових та сценічних; інформація щодо необхідних заходів безпеки, здійснення торгівлі організаторами або особами, які перебувають з ними у договірних стосунках, та інша інформація необхідна для забезпечення проведення Заходу.

Повідомлення підписується організаторами Заходів або уповноваженими на те особами.

За результатами розгляду письмового повідомлення організатора Заходу уповноважений орган готує письмову відповідь про погодження проведення заходу протягом п’яти календарних днів від дня подання письмового повідомлення. Письмове погодження направляється організатору Заходу поштою за його місцезнаходженням, факсом або вручається наручно. У разі видачі розпорядження щодо проведення заявленого Заходу – уповноважений орган готує розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), але не більш 30 календарних днів від дня подання письмового повідомлення про що інформує організатора.

4.У разі неможливості проведення Заходу уповноважений орган повідомляє організатору протягом 3 робочих днів за наявності однієї з таких підстав:

4.1. захід заплановано провести в місці і в час, який вже на момент реєстрації письмового повідомлення організатора Заходу, надано або заплановано для іншого Заходу;

4.2. порушення строків подачі письмового повідомлення про проведення Заходу;

4.3. якщо запланована кількість учасників Заходу перевищує можливості відповідної території;

4.4. подання у письмову повідомленні недостовірної інформації або неповної інформації, щодо проведення запланованого Заходу;

4.5. за наявності підстав введення надзвичайного або воєнного стану, що поширюється на територію міста Києва, або обмежень щодо відзначення дня Жалоби;

4.6. у разі, якщо проведення Заходу приведе до порушення громадського порядку та санітарно-гігієнічних норм або умов, що безпосередньо створять перешкоди у роботі підприємств, установ, організацій всіх форм власності чи загрожуватиме нормальному життєзабезпеченню, життєдіяльності населення, життю, здоров’ю та безпеці громадян;

4.7. неодноразове порушення (невиконання) організаторами Заходу вимог цього Порядку.

5.За наявності підстав для відмови, передбачений підпунктами 4.1. та 4.4. у проведенні Заходів уповноважений орган повинен запропонувати провести Захід в іншому місці або в інший час, чи усунути недоліки в письмовому повідомленні. У разі прийняття одного із запропонованих варіантів організатори підтверджують свою згоду новим письмовим повідомленням, яке оформлюється у відповідності до цього Порядку.

6. Заходи можуть проводитися з 9 до 22 години.

7. Працівники уповноваженого органу, інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з метою контролю за дотриманням вимог законодавства та цього Порядку мають право бути присутніми при проведенні Заходу без узгодження з його організаторами.

8. Організацією підготовки до проведення Заходу забезпечує заявлений представник організатора, його присутність на місці проведення Заходу є обов’язковою під час підготовки та під час проведення Заходу.

Представники організатора Заходу повинні мати при собі відповідні документи, посвідчуючи повноваження представника.

9. Організатори Заходу забезпечують:

укладання із відповідними підприємствами угоди щодо функціонального забезпечення проведення Заходу, в тому числі прибирання місця його проведення та вивозу сміття, медичного забезпечення;

дотримання місця, часу, мети і форми проведення Заходу, зазначених у письмовому повідомленні, а також оголосити як завчасно, так і на початку проведення Заходу;

дотримання правил та нормативних актів щодо заборони торгівлі спиртними напоями, безалкогольними напоями у скляній формі під час проведення Заходу;

своєчасне прибуття учасників Заходу, дотримання ними норм поведінки в громадських місцях та вимог пожежної безпеки;

впродовж усього часу проведення Заходу здійснювати його організаційне, технічне та фінансове забезпечення;

неухильне дотримання санітарно-гігієнічних вимог, норм протипожежної безпеки та громадського порядку в місцях проведення Заходів;

безпеку учасників Заходу у разі використання під час їх проведення засобів підвищеної небезпеки (мото- та автотранспортних засобів, систем енергопостачання, піротехнічних засобів, великогабаритних та висотних конструкцій тощо);

дотримання організаторами та учасниками Заходів вимог «Правил благоустрою міста Києва», затверджених рішенням Київської міської ради № 1051/1051 від 25 грудня 2008р.;

дотримання організаторами та учасниками Заходів вимог «Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві” та вимог «Зонування розміщення засобів пересувної дрібно роздрібної торговельної мережі об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві”, затверджених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 квітня 2015 року № 300, зареєстрованого в Головному територіальному управління юстиції у місті Києві від 09 квітня 2015 року за № 52/1163;

погодження з Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) схеми організації території з відображенням об’єктів та конструкцій, які планується розмістити під час проведення масових заходів та матеріалами щодо їх візуального зображення, розмірів площ.

погодження з Департаментом суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) місце та час проведення Заходу;

забезпечення збереження зелених насаджень, приміщень, споруд, будов, устаткування, меблів, інвентарю та іншого майна в місці проведення Заходу.

10. Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) або уповноважений орган забезпечує:

контроль за дотриманням вимог цього Порядку щодо проведення Заходів у місті Києві;

погодження з відповідними державними органами, структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районними в місті Києві державними адміністраціями щодо проведення Заходу у місті Києві, відповідно до їх компетенції;

звертається до органів правопорядку щодо охорони громадського порядку, безпеки під час проведення Заходів;

вжиття інших додаткових заходів для забезпечення безпеки, виходячи з інформації про очікувану чисельність учасників і конкретних умов у день проведення Заходу із залученням відповідних органів, в тому числі медичного персоналу;

у разі проведення Заходів у спортивних спорудах та інших спеціально відведених місць доручає комісії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з контролю спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів, утвореній відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30 червня 2015 року № 623, до початку проведення Заходу здійснити обстеження місця його проведення, за результатами якого скласти акт з висновком про відповідність або невідповідність цього місця встановленим вимогам та надати його організаторові Заходу та уповноваженому органу.

11. Особи, які беруть участь у проведенні Заходів, повинні чітко взаємодіяти з організаторами Заходу, структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), комунальними підприємствами, органами Національної поліції та органами та підрозділами ДСНС, додержуватися норм і вимог щодо охорони громадського порядку і безпеки.

12. Під час проведення Заходів працівники правоохоронних органів виконують свої повноваження щодо забезпечення громадського прядку відповідно законодавства, що регулює їх діяльність.

13. Біля пам’яток культурної та історичної спадщини та на їх прилеглій території дозволяється проведення культурно-мистецьких Заходів національно-патріотичного змісту, що супроводжується класичною і духовною музикою.

14. Проведення Заходів в центральній частині міста Києва проводиться з урахуванням Рішення Київської міської ради № 225/946 від 29 червня 2000р. про особливості організації і проведення культурно-масових заходів та загальнодержавних свят в центральній частині м. Києва.

Проведення розважальних Заходів на Алеї Героїв Небесної Сотні забороняється.

15. Заходи, які не погоджені у встановленому порядку, що проводяться у будь-якому громадському місці і які можуть загрожувати громадському порядку та громадській безпеці, можуть бути припинені працівниками поліції.

16. Учасники Заходу при підготовці та проведення Заходу мають дотримуватися законодавства України, цього Порядку, виконувати законні вимоги організатора Заходу та уповноваженого органу.

17. Матеріальні збитки, що були завдані під час проведення Заходів державі, підприємствам, установам, організаціям всіх форм власності або громадянам, підлягають відшкодуванню у встановленому законодавством порядку.

18. Невиконання вимог, передбачених цим Порядком, що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення Заходів, тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством України.

19. Контроль за дотриманням норм законодавства України та цього Порядку спрямований на забезпечення дотримання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності та підпорядкування, а також громадянами вимог цього Порядку під час проведення Заходів в межах компетенції здійснює уповноважений орган та/чи інші органи виконавчої влади, уповноважені законодавством.

20. Підприємства, установи, організації всіх форм власності, посадові особи, організатори, учасники, громадяни, які порушили умови цього Порядку несуть відповідальність згідно законодавства України.

Київський міський голова                                        В.Кличко

Додаток
до Порядку,
затвердженого рішенням Київської міської ради
_______________ р. №___

Письмове повідомлення
 

1. Повна назва юридичної особи (ПІБ фізичної особи)

 

2. Місце знаходження організатора Заходу, номер телефону

 

3. Форма Заходу

 

4. Мета Заходу,.

 

5. Місце проведення та /або маршрут та схема проведення Заходу

 

6. Дата, час проведення Заходу, (початок, закінчення).

 

7. Маршрут руху учасників (якщо це забіг)

 

8. Дата, час проведення (початок, закінчення) монтажу, демонтаж конструкцій, декорацій тощо).

 

9. Дата, час, місце проведення репетицій (початок, закінчення).

 

10. Передбачувана кількість учасників

 

11. Використання технічних засобів, звукопідсилювальної апаратури, освітлювальної апаратури, декорацій тощо.

 

12. Необхідність встановлення тимчасових та пересувних технічних та торгових конструкцій, інших об'єктів.

 

13. Забезпечення інформаційної, спонсорської та рекламної підтримки ( в тому числі відео-проекційного, лазерного, світлового піротехнічного обладнання, інших спеціальних ефектів).

 

14. План-схема конструкцій

 

15. Необхідність обмеження чи заборона руху транспортних засобів

 

16.Необхідність енергозабезпечення міськими службами.

 

17. Здійснення торгівлі організатором або особами, які перебувають із ним у договірних відносинах.

 

18. Необхідність забезпечення громадського порядку, медичної допомоги, забезпечення санітарного стану території тощо під час та після проведення Заходу.

 

19. Відповідальний (відповідальні) за проведення Заходу (прізвище, ім‘я, по батькові):

Місце проживання;

документ, щопосвідчує особу;

номер телефону.

 

 

Дата подачі

Посада                                                 (підпис  )                                           (ПІБ)

Печатка організації (у разі наявності)

 


Аналіз регуляторного впливу

Даний аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог статей 8, 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308.

Цей документ містить обґрунтування необхідності державного регулювання шляхом прийняття регуляторного акту – рішення Київської міської ради «Про визначення порядку організації та проведення недержавних масових громадських заходів релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного характеру у місті Києві»

I. Визначення проблеми

Дана сфера регулюється рядом нормативно-правових актів: законами України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»,  «Про місцеве самоврядування в Україні» , «Про столицю України – місто-герой Київ».

Прийняття цього рішення зумовлено необхідністю прийняття нового Порядку, натомість діючому Порядку організації та проведення в Києві недержавних масових громадських заходів політичного, релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру, затвердженого рішенням Київської міської ради від 24 червня 1999 року № 317/418, що забезпечить більш чітке регулювання відносин у сфері організації та проведення масових заходів на території міста Києва, та виключення з проекту регуляторного акту відносин, які регулюються статтею 39 Конституції України.. Зазначений порядок потребує перегляду, оскільки деякі положення застарілі та не враховують сучасні тенденції розвитку міста Києва

Спосіб організації правового регулювання в даній сфері вимагає відповідних змін до актів органів місцевого самоврядування.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

 

 +

Суб'єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб'єкти малого підприємництва*

 

II. Цілі державного регулювання

Основними цілями запропонованого проекту рішення є впровадження єдиного підходу до організації та проведення на території міста Києва недержавних масових громадських заходів релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного характеру.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Залишити діючу редакцію Порядку

 Не забезпечує досягнення цілей, в деяких положеннях  суперечить нормам чинного законодавства України

Альтернатива 2

Прийняття запропонованого проекту рішення

Відповідає потребам у вирішенні проблем, що виникають  в період реалізації даного права, впорядкує організацію і проведення заходів

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2 

Врахування інтересів громадян.

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

Проект рішення має вплив на сферу інтересів суб’єктів господарювання міста Києва.

Згідно із статистичними даними, що викладені на офіційній інтернет сторінці Головного управління статистики у місті Києві, за посиланням http:kiev.ukrstat.gov.ua/p.php3?c=2559lang=1, підтверджується, що кількість суб’єктів господарювання міста Києва, які здійснюють свою діяльність в галузі надання послуг з мистецтва, спорту, розваг та відпочинку та до яких включаються послуги з проведення культурних, мистецьких,  спортивних заходів, складає 0,91% від загальної кількості суб’єктів господарювання в місті Києві.

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

 -

 44

 652

 543

 696

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

 -

 1,4

 0,9

 0,9

0,91

 

Вид альтернативи

 

 Вигоди

 Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

 Немає.

Альтернатива 2

Вигодою для суб'єктів господарювання від прийняття запропонованого регуляторного акта є перехід до більш врегульованого механізму  проведення недержавних масових громадських заходів

 

 Немає.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Без встановлення чіткого механізму організації та проведення заходів не може бути розв’язана проблема

Альтернатива 2

4

Оптимальний варіант інтересів місцевої влади, громадян та суб’єктів господарювання

 

 

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутні

Не враховує у повній мірі інтереси жодної із сторін

Альтернатива 2

Чітка, прозора та врегульована процедура організації та проведення заходів

Відсутні

Проблема буде вирішена повністю

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати поставлені цілі

 

Х

Альтернатива 2

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив

Х

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

Зазначений регуляторний проект спрямований на удосконалення порядку визначення організації і проведення недержавних масових громадських заходів релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного характеру у місті Києві, встановлення єдиного механізму та підходу.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, в т.ч. виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), при введенні в дію запропонованого проекту регуляторного акта не понесуть додаткових витрат коштів місцевого бюджету, а також витрат на контроль за його виконанням.

Питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, не перевищує 10 відсотків та не потребує здійснення розрахунку витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Безстроковий. При внесенні змін до чинного законодавства, які можуть, впливати на дію регуляторного акту, до нього будуть вноситись відповідні корективи.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

За результатами прийняття запропонованого проекту регуляторного акта має бути досягнуто:

- правове регулювання відносин між місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та юридичними і фізичними особами;

- удосконалення механізму організації та проведення недержавних масових громадських заходів у місті Києві.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності цього розпорядження повинно здійснюватись у порядку, визначеному статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методикою відстеження результативності регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308,

базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведено до набрання чинності цим регуляторним актом, шляхом опрацювання внесених зауважень і пропозицій за наслідками оприлюднення;

повторне відстеження результативності – через рік з дня набрання ним чинності;

періодичне відстеження результативності – один раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відповідні відстеження будуть проводитись шляхом аналізу статистичних даних. Також будуть проведені соціологічні дослідження, аналізуватимуться звернення суб’єктів господарювання та громадян.

Перейти до спискуВерсiя для друку