Аналітична довідка щодо організації роботи зі зверненнями громадян у Департаменті комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за І півріччя 2017 року

У Департаменті комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент) робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, Закону України “Про статус народного депутата України”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28 жовтня 2013 року № 1930 “Про затвердження змін до Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)”, розпорядження Київської державної адміністрації від 6 квітня 2016 року № 202 “Про затвердження змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25 липня 2008 року № 1046 “Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)”,рішення Київської міської ради від 9 лютого 2017 року № 817/1821 “Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 08.10.2015 № 103/2006 “Про затвердження Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій”, щоквартальних планів роботи зі зверненнями громадян.

За І півріччя 2017 року надійшло 101 звернення від громадян, серед яких – 33 колективних звернення, що становить 33 % від усіх звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року відповідно 115 звернень, колективних – 23 звернення.

Протягом звітного періоду було розглянуто 5 петицій (1 петиція набрала більше 10000 голосів). Загальна кількість громадян, які звернулись за вказаний звітний період становить 14031.

Серед питань, які порушуються у зверненнях, основними є:

- питання оренди та орендної плати – 38%;
- формування комунальної власності територіальної громади м. Києва –25%;
- приватизація майна – 5%;
- забезпечення законності та правопорядку – 12%.

Серед звернень громадян особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують захисту та підтримки. Зокрема, розглянуто звернення Калюжного Сергія Миколайовича (від 20.02.2017 № ОП/К-4909) – інваліда війни ІІ групи; Нумеріцького Віталія Адамовича (від 01.03.2017 № 3343/2) – ветерана праці; Лейн Юрія Аркадійовича (від 31.03.2017 № ОП/Л-8281) – учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС; Семенчук Світлани Миколаївни (від 06.04.2017 № 08/С-3647) – ветерана праці, пенсіонерки, потерпілої від наслідків аварії на ЧАЕС; Воронцова Олександра Володимировича (від 10.04.2017 № ОП/В-8796) – учасника бойових дій, учасника АТО; Храпачевського Всеволода Миколайовича (від 22.05.2017 № Х-3137/2) – інваліда ІІІ групи, пенсіонера, потерпілого від наслідків аварії на ЧАЕС. Звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства та в межах компетенції надано громадянам відповіді.

За дорученням Київського міського голови від 11.01.2017 № КО-273/1 у Департаменті опрацьовано депутатське звернення народного депутата України Березенко С.І. від 25.12.2016 № 218/12-16 на колективне звернення голови та членів первинних ветеранських організацій, волонтерів і громадських діячів Голосіївського району міста Києва по питанню використання об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Києва ветеранськими організаціями міста.

Відповідним структурним підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районними в місті Києві державними адміністраціями проведено обстеження об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Києва, що передані в користування ветеранським громадським організаціям міста.

За результатами проведеної роботи народному депутатові України Березенку С.І. та представнику громадськості Голосіївського району міста Києва Дубович Н.М. надано окремими листами узагальнені відомості щодо використання таких об’єктів.

На виконання доручення Київського міського голови від 22.05.2017 № ОП/С-10928 опрацьовано звернення Салюка П. М. від 22.05.2017, стосовно ситуації, яка склалась навколо використання Радою ветеранів, інвалідів, вдів інвалідів, учасників бойових дій Великої Вітчизняної війни, дітей війни, ветеранів праці мікрорайону 102 Голосіївського району м. Києва приміщень за адресою: вул. Антоновича, 170/172. З Салюком П. М. та представниками Ради ветеранів 19.06.2017 було проведено особисту зустріч, на якій надано роз’яснення щодо Порядку передачі майна в оренду, визначеного Положенням про оренду майна територіальної громади міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 21.04.2015 № 415/1280.

Також Салюка П. М. та представників Ради ветеранів було поінформовано, що для оформлення оренди нежитлових приміщень комунальної власності територіальної громади м. Києва Раді ветеранів необхідно надати відповідний пакет документів, що визначений вказаним Положенням.

Разом з тим відмічено, що з метою залучення ветеранів та інвалідів війни до активної суспільно-корисної діяльності та спілкування, за кошти міського бюджету було побудовано Київській міській палац ветеранів за адресою:
вул. Бастіонна,11, де на сьогодні працюють гуртки, спортивна зала, медичні кабінети, музей, архів, тощо.

При розгляді звернень громадян працівниками Департаменту вживаються відповідні заходи для забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильне виконання норм Закону України “Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями, зокрема щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, встановлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам; запровадження постійного контролю за організацією роботи службових осіб зі зверненнями громадян; забезпечення систематичного проведення перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян; проведення постійного аналізу та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, та виявлення причин, що їх породжують.

Створено дієву систему роботи зі зверненнями громадян, яка передбачає їх реєстрацію, облік та розгляд, контроль за дотриманням вимог відповідно до нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян. Систематично проводяться перевірки організації роботи зі зверненнями громадян в управліннях та відділах відповідно до плану роботи Департаменту та графіку проведення перевірок роботи зі зверненнями громадян робочою групою.

Відповідно до плану роботи Департаменту, графіку проведення перевірок роботи зі зверненнями громадян робочою групою (наказ від 28.12.2016 № 600 “Про проведення перевірок організації роботи зі зверненнями громадян у Департаменті комунальної власності м. Києва у 2017 році”) здійснено перевірки у наступних відділах Департаменту : використання майна управління формування та використання майна (від 06.03.2017 № 04/37/1.6-2), захисту речових прав юридичного управління (від 24.03.2017 № 04/37/1.6-3), претензійно – позовної роботи юридичного управління (від 12.06.2017 № 04/37/1.6-4), оцінки управління моніторингу (15.06.2017 № 04/37/1.6-6).

У Департаменті реєстрація звернень громадян, електронних звернень та електронних петицій здійснюється в інформаційно-телекомунікаційній системі “Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва” (система електронного документообігу АСКОД).

Згідно з затвердженим директором Департаменту Графіком проведення особистих, виїзних прийомів громадян та прямих телефонних ліній директором, першим заступником та заступниками директора Департаменту комунальної власності м. Києва проводиться щочетверга з 09-00 до 12-30 особистий прийом громадян, щосереди з 15-00 до 18-00 проводиться пряма (“гаряча”) телефонна лінія, про що ведеться запис у журналі обліку особистого прийому громадян з подальшим введенням у персональний комп’ютер по формі відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Протягом І півріччя 2017 року було проведено чотири особистих прийоми, на прямі (“гарачі”) телефонні лінії громадяни не звертались.

Звіти про проведення особистого прийому громадян, прямих (“гарячих”) телефонних ліній щомісячно надаються до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Інформація про розгляд звернень громадян щомісячно розглядається на нарадах у директора Департаменту. За результатами проведених нарад складено протоколи.

У Департаменті відпрацьована дієва система попередніх нагадувань, адресованих начальникам управлінь та відділів, проводиться робота по контролю за своєчасним та якісним розглядом звернень громадян. Щоп’ятниці працівниками відділу контролю та звернень контрольно-аналітичного управління готуються письмові нагадування виконавцям щодо наближення строків виконання доручень керівництва.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 року № 589-р, постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 та з метою ефективного опрацювання звернень киян, які надходять на “гарячу лінію” Державної установи “Урядовий контактний центр”, Департамент оперативно реагує щодо розгляду та опрацювання таких звернень. Протягом звітного періоду опрацьовано 62 звернення, що надійшли через КБУ “Контактний центр міста Києва” (15-51). В межах компетенції Департаменту на 33 звернення надано відповіді заявникам, 5 звернень надійшли до відома директору Департаменту, 24 - направлені за належністю відповідним установам, 2 звернення знаходяться на розгляді.

Відповіді на дані звернення внесені до програми ARM CallCenter в електронному вигляді та надіслані письмові відповіді громадянам.

Робота Департаменту спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України. У Департаменті систематично проводиться аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, з метою виявлення причин, що їх породжують, а також проблем, які потребують термінового вирішення. Аналітична інформація та статистичні дані про роботу зі зверненнями громадян щоквартально надаються Київській міській державній адміністрації.

У Департаменті і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності начальників управлінь та відділів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо найменш захищених категорій.

Перейти до спискуВерсiя для друку