Проект розпорядження КМДА «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 квітня 2015 року № 300 «Про затвердження Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 09 квітня 2015 року за № 52/1163

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акта – розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 квітня 2015 року № 300 «Про затвердження Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві» зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 09 квітня 2015 року за № 52/1163».

На виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» до плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2017 рік було включено проект регуляторного акта «Про внесення змін до Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві» та був опублікований 19.07.2017 на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації (www.kievcity.gov.ua) у розділі «Регуляторна діяльність». За результатами опрацьовання наданих пропозицій до проекту регуляторного акта від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань виникла необхідність внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 квітня 2015 року № 300 «Про затвердження Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві» зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 09 квітня 2015 року за № 52/1163.

Враховуючи викладене вище, назва проекту регуляторного акта «Про внесення змін до Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві» було змінено на «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 квітня 2015 року № 300 «Про затвердження Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві».

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 квітня 2015 року № 300 «Про затвердження Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві» зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 09 квітня 2015 року за № 52/1163» розміщений в мережі Інтернет на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації (www.kievcity.gov.ua) у розділі «регуляторна діяльність».

Метою прийняття розпорядження є оптимізація процедури оформлення документів на розміщення сезонного об’єкту дрібнороздрібної торговельної мережі та засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в частині приведення у відповідність до законодавства актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розширення переліку об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, можливість переведення процедури торгів об’єктами дрібнороздрібної торговельної мережі та засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі через електронні торгівельні майданчики, які зареєстровані в електронній торговій системі ProZorro.Продажі, одночасного подання суб’єктом господарювання документів на укладання договору на розміщення сезонного об’єкту дрібнороздрібної торговельної мережі та засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі з КП «Міський магазин» та договору пайової участі (внеску) в утриманні об’єкту благоустрою щодо цих об’єктів з Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що дозволить збільшити надходження до бюджету міста Києва з одночасним покращенням економічної активності.

Зауваження та пропозиції до проекта регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення в письмовій або електронній формі на такі адреси:

поштова адреса: 01004, м. Київ, вул. Терещенківська, 11-А, Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел./факс (044) 235-86-93 або

  • електронна адреса: [email protected].
  • поштова адреса: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або
  • електронна адреса [email protected].

Проект

Відповідно до статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 22 Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ», рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року № 56/5443 «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради», з метою приведення у відповідність до чинного законодавства актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та удосконалення процедури розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві:

1. Унести до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 квітня 2015 року № 300 «Про затвердження Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києв» зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 09 квітня 2015 року за № 52/1163, такі зміни:

1.1. Слова «Головне управління МВС України в м. Києві» у відповідних відмінках замінити словами «Головне управління національної поліції в м.Києві».

1.2. Слова «Головне управління Держсанепідслужби у м. Києві» у відповідних відмінках замінити словами «Головне управління Державної служби з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів в місті Києві (Держпродспоживслужби)».

2. Унести до Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 квітня 2015 року № 300, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 09 квітня 2015 року за № 52/1163, такі зміни:

2.1. В абзаці другому пункту 1.2. після слів " продовольчих товарів у герметичній упаковці промислового виробництва" доповнити словами "солодкої вати" та після слів "сувенірної продукції (в тому числі сувенірної продукції національної тематики) " доповнити словами "продукції операторів мобільного зв’язку".

2.2. В пункті 2.3. слова "товарними біржами" замінити словами "а саме щодо проведення торгів через електронні торгівельні майданчики, які зареєстровані в електронній торговій системі ProZorro.Продажі, або з підприємствами".

2.3. В абзаці п’ятому підпункту 3.1.2 пункту 3.1 глави 3 слова "можуть одночасно подавати документи" замінити словами "одночасно подають документи".

2.4. В підпункті 3.5.4 пункту 3.5. після слів "обґрунтованих скарг громадян" доповнити словами "юридичних осіб".

2.5. Доповнити пункт 3.5. підпунктом 3.5.5. такого змісту:

"3.5.5. Наявність заборгованості за договорами попередніх періодів щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі. "

2.6. В пункті 3.9 глави 3 слова "КП «Міський магазин» повертає внесений гарантійний внесок" замінити словами "Гарантійний внесок повертається".

2.7. Пункт 3.10 глави 3 викласти у такій редакції:

"3.10. Заявник має право відкликати прийняту заяву до дня закінчення строку прийому заяв, повідомивши про це в письмовій формі, в такому разі гарантійний внесок повертається заявнику протягом двадцяти одного робочого дня з моменту реєстрації листа про відкликання заяви. У разі відкликання заяви заявником пізніше дня закінчення строку прийому заяв гарантійний внесок повертається в порядку, встановленому для учасників торгів".

2.8. Абзац перший пункту 3.13 глави 3 викласти у такій редакції:

"3.13 Гарантійний внесок повертається особам, які брали участь у торгах, однак не були визначені переможцями протягом двадцяти одного робочого дня з дня отримання протоколів про результати торгів".

2.9. Пункт 3.21 глави 3 викласти у такій редакції:

"3.21. Протягом 6 (шести) робочих днів після укладення з переможцями торгів договорів щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі укладаються договори щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою відповідно до вимог рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року №56/5443 та пункту 4 рішення Київської міської ради від 04 вересня 2014 року №64/64.

КП «Міський магазин» протягом 2 (двох) робочих днів після укладення з переможцями торгів договорів щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі подає в електронному вигляді через портал Містобудівного кадастру міста Києва заяви на укладення договорів щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою.

Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) укладає в установленому порядку договори щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою з власниками засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на термін, зазначений в договорі щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.

Не укладення або припинення дії договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою є підставою для розірвання договору щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі у встановленому порядку. "

2.10. Слова "товарна біржа" у відповідних відмінках замінити словами "торгівельний майданчик" у відповідних відмінках.

2. Офіційно оприлюднити це рішення в газеті Київської міської ради «Хрещатик» та на офіційному веб-сайті Київської міської ради (www.kmr.gov.ua).

3. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення. 

Голова                                              В. Кличко


 

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 квітня 2015 року № 300 «Про затвердження Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві» зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 09 квітня 2015 року за № 52/1163 підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.

І. Визначення проблеми

Порядок розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві регулюється розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.04.2015 № 300 «Про затвердження Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві» зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві від 09.04.2015 №53/1163, залучення пайової участі в утримані об’єктів благоустрою в місті Києві, в тому числі власниками засобів пересувної та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торгівельної мережі, регулюється рішення Київської міської ради від 24.02.2011 №56/5443 «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власника тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібноторгівельної мережі, власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об’єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради».

Станом на сьогодні сплата пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою від розміщення засобів пересувної та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торгівельної мережі виявлено недоліки в процедурі подачі документів та невчасної сплата пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою, наявність боржників та недобросовісних суб’єктів господарювання які мають можливість приймати участь у торгах на наступні періоди обмежуючи доступ іншим підприємцям, як наслідок: недоотримання коштів до бюджету міста Києва.

Проблема, яку пропонується врегулювати в результаті прийняття регуляторного акта, є:

- оптимізація процедури оформлення документів для підприємців на розміщення сезонного об’єкту дрібнороздрібної торговельної мережі та засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в частині одночасного подання суб’єктом господарювання документів на укладання договору на розміщення сезонного об’єкту дрібнороздрібної торговельної мережі та засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі з КП «Міський магазин» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та договору про сплату пайової участі (внеску) в утриманні об’єкту благоустрою щодо цих об’єктів з Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

- можливість проведення процедури торгів об’єктами сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі через електронні торгівельні майданчики, які зареєстровані в загальній системі електронних закупівель ProZorro.Продажі, що дозволить зробити такі торги більш ефективними з залученням ширшого кола підприємців.

- зменшити кількість недобросовісних суб’єктів господарювання та залучити нових підприємців для підвищення привабливості ведення бізнесу в місті Києві, шляхом обмеження доступу до торгів боржників за договорами розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

-

+

Держава

+

-

Суб’єкти господарювання,

+

-

у тому числі суб'єкти малого підприємництва

+

-

 

II. Цілі державного регулювання

Оптимізація процедури оформлення документів на розміщення сезонного об’єкту дрібнороздрібної торговельної мережі та засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в частині приведення у відповідність до законодавства актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розширення переліку об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, можливість проведення процедури торгів об’єктами сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі через електронні торгівельні майданчики, які зареєстровані в електронній торговій системі ProZorro.Продажі, одночасного подання суб’єктом господарювання документів на укладання договору на розміщення сезонного об’єкту дрібнороздрібної торговельної мережі та засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі з КП «Міський магазин» та договору пайової участі (внеску) в утриманні об’єкту благоустрою щодо цих об’єктів з Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що дозволить збільшити надходження до бюджету міста Київ з одночасним впровадженням не допуску боржників до торгів.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Залишення існуючої ситуації без змін

Недоцільно.

Відсутність єдиного майданчику електронних закупівель, що звужує коло зацікавлених суб’єктів господарювання.

Передбачає більш тривалу та складну процедуру оформлення документів для підписання договору на розміщення сезонного об’єкту дрібнороздрібної торговельної мережі, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та договору пайової участі (внеску) в утриманні об’єкту благоустрою щодо цих об’єктів. Не вирішується проблема збільшення дебіторської заборгованості за вище зазначеними договорами з можливістю таких суб’єктів в подальшому примати участь у торгах для розміщення сезонного об’єкту дрібнороздрібної торговельної мережі, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві, що призводить до збитків.

Внесення змін до рішення Київської міської ради від 24.02.2011 №56/5443 «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власника тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібноторгівельної мережі, власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об’єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради» (далі – рішення №56/5443)

Частково відповідає потребам у досягнені поставленої мети.

Задовольняє інтереси суб’єктів малого підприємництва в частині дерегуляції норм законодавства.

Спрощення механізму регулювання.

Покращення контролю за порядком дотримання законодавства при укладені договорів при розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі у місті Києві з одночасним збільшенням надходжень до бюджету міста Києва.

Складна та затягнута в часі процедура прийняття рішення про внесення змін до нормативного акту.

Неможливість впровадження норм, що мають специфічний характер пов'язаний з підписання договорів на розміщення сезонного об’єкту дрібнороздрібної торговельної мережі, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, зокрема що стосується торгівельних майданчиків на яких проводяться торги так і стосовно боржників за вище вказаними договірними відносинами.

Прийняття запропонованого проекту розпорядження

Відповідає потребам у досягнені поставленої мети.

Задовольняє інтереси всіх зацікавлених сторін, зокрема:

- суб’єктів малого підприємництва в частині дерегуляції норм законодавства, спрощення процедур, провадження прозорого, зрозумілого та простого механізму регулювання.

- органів владних повноважень в частині уніфікації процесів прийому документів з одночасним покращенням процесу адміністрування та контролю.

- територіальної громади міста Києва, пов’язане з підвищенням привабливості ведення бізнесу, більш ефективне адміністрування об’єктів комунальної власності як наслідок збільшення надходжень до бюджету міста Києва.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Залишення існуючої ситуації

без змін

Відсутні

Недостатній рівень контролю за виконанням суб’єктами господарювання вимог законодавства щодо належного оформлення документів пов’язаних з діяльністю об’єктів сезонної та пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві.

Збереження тенденції до збільшення заборгованості за договорами на розміщення сезонного об’єкту дрібнороздрібної торговельної мережі, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та договору пайової участі (внеску) в утриманні об’єкту благоустрою щодо цих об’єктів, у зв’язку з допущенням в подальшому до торгів недобросовісних підприємців.

Гальмування розвитку позитивного економічного клімату в місті Києві.

Внесення змін до рішення №56/5443

Внесення змін до рішення дозволить внести положення, що відповідають поставленій меті в межах регламентованих актом процедур подачі документів для підписання договорів про пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою від розміщення засобів пересувної та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торгівельної мережі органів місцевого самоврядування з суб’єктами господарювання.

Тривала процедура внесення змін до рішення, що передбачає більш значного залучення адміністративного ресурсу для їх впровадження.

Збільшення боргових зобов’язань перед бюджетом міста.

 

Прийняття запропонованого проекту розпорядження

Принятия проекту регуляторного акта дозволить досягти покращення економічного клімату в місті Києві без залучення додаткових фінансових ресурсів з бюджету міста Києва.

Порівняно з існуючою ситуацією цей регуляторний акт дасть змогу удосконалити регламентовану процедуру подачі документів та укладання договорів з суб’єктами господарювання в частині більш ефективного розподілу обов’язків між органами владних повноважень з покращенням адміністрування та контролю.

Збільшення надходжень до бюджету міста Києва.

 

Не передбачаються

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Залишення існуючої ситуації без змін

Відсутні

Відсутні

Внесення змін до рішення №56/5443

Відсутні

Відсутні

Прийняття запропонованого проекту розпорядження

Відсутні

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

-

 -

577*

 -

 577*

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

-

-

100

 -

100

*Статистична інформація надана комунальним підприємством «Міський Магазин» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за період 2015-2016 років.

Таким чином, питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 100 (сто) відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, проводиться за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест) Додаток 1.

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Залишення існуючої ситуації без змін

 

Відсутні

Нині діюча процедура передбачає подачу документів до КП «Міський магазин» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для розміщення об’єктів сезонної та засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі з наступним підписання договорів пайової участі в утриманні об’єкту благоустрою щодо цих об’єктів.

Недоліки у відстеженні термінів подання документів.

Внесення змін до рішення №56/5443

Спрощена, пришвидшена процедура подачі документів для підписання договорів пайової участі в утриманні об’єкту благоустрою щодо розміщення об’єктів сезонного та засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі.

 

Не передбачаються

Прийняття запропонованого проекту розпорядження

Спрощена, пришвидшена процедура подачі документів для підписання договорів пайової участі в утриманні об’єкту благоустрою щодо розміщення об’єктів сезонного та засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі.

 

Не передбачаються

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Залишення існуючої ситуації без змін

 Обчислити неможливо

Внесення змін до рішення №56/5443

Обчислити неможливо

Прийняття запропонованого проекту рішення

 Обчислити неможливо

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Залишення існуючої ситуації без змін

 

1

Цілі прийняття проекту розпорядження не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати)

Внесення змін до рішення №56/5443

3

Цілі прийняття проекту розпорядження можуть бути досягнуті майже повною мірою (важливі аспекти проблеми існувати не будуть)

Прийняття запропонованого проекту розпорядження

4

Цілі прийняття проекту розпорядження можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде)

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Залишення існуючої ситуації без змін

 Відсутні

 Не передбачаються

 Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, недоліки нормативного акта в частині практичного застосування залишаться актуальними.

Внесення змін до рішення №56/5443

Враховують інтереси кожної із сторін в частини дерегулювання правовідносин між суб’єктами малого підприємництва та органів місцевого самоврядування з врахуванням інтересів територіальної громади міста Києва, покликаний удосконалити процедуру взаємовідносин між ними, зробити її більш прозорими, зрозумілими та покращити контроль за додержанням норм законодавства України

Не передбачаються

Альтернатива є прийнятною але внесення змін в межах повноважень визначених в рішені недостатнє для врегулювання всіх нагальних потреб, що пропонуються до змін зокрема в частині проведення процедури торгів.

Не зачіпає інтересів громадян.

Прийняття запропонованого проекту розпорядження

Враховують інтереси кожної із сторін в частини дерегулювання правовідносин між суб’єктами малого підприємництва та органів місцевого самоврядування з врахуванням інтересів територіальної громади міста Києва, покликаний удосконалити процедуру взаємовідносин між ними, зробити її більш прозорими, зрозумілими та покращити контроль за додержанням норм законодавства України

Не передбачаються

Досягнення цілі прийняттям регуляторного акта, а також реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Залишення існуючої ситуації без змін

Аргументи щодо переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить приправити недоліки та суперечності які були виявлені під час практичного застосування норм, зміни до яких пропонується внести.

Можливе посилення контролю за виконанням існуючих норм шляхом впровадження нової звітності, додаткових перевірок та інше.

Внесення змін до рішення №56/5443

Вирішує питання вчасної сплати пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою від розміщення засобів пересувної та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торгівельної мережі.

Тривала процедура погодження та внесення актуальних змін та доповнень.

Неможливість в повній мірі вирішити проблемні питання пов’язані з підписанням договорів на розміщення сезонних об’єктів дрібнороздрібної торговельної мережі та засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві

У разі зміни відповідного законодавства, яке регулює порушене питання, відповідний регуляторний акт може бути переглянутий.

Прийняття запропонованого проекту розпорядження

Аргументи на користь переваг обраної альтернативи являються оптимальними, оскільки пропонується ефективний спосіб досягнення поставленої мети зміни та доповнення внесення яких покликано спростити ведення підприємницької діяльності в місті Києві з одночасним вирішенням питання вчасної сплати пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою від розміщення засобів пересувної та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торгівельної мережі без додаткових фінансових та адміністративних затрат, що враховує інтереси всіх сторін.

Причини відмови від альтернативи відсутні.

 

У разі зміни відповідного законодавства, яке регулює порушене питання, відповідний регуляторний акт може бути переглянутий.

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

з/п

 Зміст положення (норми)

чинного розпорядження

 

Зміст відповідного положення

(норми) проекту розпорядження

 

 

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві»

1

Підпункту 7.4 пункту 7

У разі виявлення порушень суб’єктами господарювання вимог законодавства України, що регламентує торговельну діяльність, санітарні норми та правила благоустрою, вимог цього розпорядження під час функціонування засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на території міста Києва, вживати відповідних заходів та надавати відповідну інформацію до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій, Головного управління МВС України в м. Києві, Головного управління Держсанепідслужби у м. Києві для вжиття відповідних заходів реагування.

Підпункту 7.4 пункту 7

У разі виявлення порушень суб’єктами господарювання вимог законодавства України, що регламентує торговельну діяльність, санітарні норми та правила благоустрою, вимог цього розпорядження під час функціонування засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на території міста Києва, вживати відповідних заходів та надавати відповідну інформацію до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій, Головного управління національної поліції в м. Києві, Головного управління Державної служби з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів в місті Києві (Держпродспоживслужби) для вжиття відповідних заходів реагування.

2

Пункт 10

Рекомендувати Головному управлінню МВС України в м. Києві забезпечити недопущення функціонування засобів та об’єктів несанкціонованої торгівлі, що розміщуються з порушеннями вимог цього розпорядження.

Пункт 10

Рекомендувати Головному управлінню національної поліції в м. Києві, забезпечити недопущення функціонування засобів та об’єктів несанкціонованої торгівлі, що розміщуються з порушеннями вимог цього розпорядження.

 

Зміни в Порядок розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної

торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві, затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 квітня 2015 року № 300

 

3

Пункт 1.2. глави 1 Порядку

У цьому
 Порядку терміни вживаються в такому
 значенні:

Засоби пересувної дрібно роздрібної торговельної мережі-автомагазини, автокафе, автокавярні, авторозвозки, автоцистерни, лавки-автопричепи, візки спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні лотки-прилавки)тощо;

об’єкти сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі – намети, палатки, лотки, рундуки, в яких здійснюється сезонний (з 01 квітня до 15 жовтня календарного року) продаж безалкогольних напоїв (крім пива), морозива, продовольчих товарів у герметичній упаковці промислового виробництва, плодоовочевої продукції, фруктів, кісточкових плодів, баштанних культур, меду, дитячих та карнавальних іграшок, повітряних кульок, сувенірної продукції (в тому числі сувенірної продукції національної тематики);

торги – відкриті торги, предметом яких є право на розміщення засоб
у пересувної дрібно роздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібно роздрібної торговельної мережі відповідно до схеми розміщення засобів пересувної дрібно роздрібної торговельної мережі та схеми розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на території міста Києва, затверджених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), та переможцем яких визнається особа, яка запропону
вала найвищу
 ціну за таке право;

крок торгів мінімальна надбавка, на яку в ході торгів здійснюється підвищення стартової та кожної насту
пної ціни, але не менш як на 10 відсотків вища за попередню ціну.

Пункт 1.2. глави 1 Порядку

У цьому
 Порядку терміни вживаються в такому
 значенні:

Засоби пересу
вної дрібно роздрібної торговельної мережі-автомагазини, автокафе, автокавярні, авторозвозки, автоцистерни, лавки-автопричепи, візки спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні лотки-прилавки)тощо;

об’єкти сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі – намети, палатки, лотки, рундуки, в яких здійснюється сезонний (з 01 квітня до 15 жовтня календарного року) продаж безалкогольних напоїв (крім пива), морозива, продовольчих товарів у герметичній упаковці промислового виробництва, солодкої вати, плодоовочевої продукції, фруктів, кісточкових плодів, баштанних культур, меду, дитячих та карнавальних іграшок, повітряних кульок, сувенірної продукції (в тому числі сувенірної продукції національної тематики), продукції операторів мобільного зв’язку;

торги – відкриті торги, предметом яких є право на розміщення засоб
у пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі відповідно до схеми розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та схеми розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на території міста Києва, затверджених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), та переможцем яких визнається особа, яка запропону
вала найвищу
 ціну за таке право;

крок торгів мінімальна надбавка, на яку в ході торгів здійснюється підвищення стартової та кожної насту
пної ціни, але не менш як на 10 відсотків вища за попередню ціну.

4

Пункт 2.3. глави 3 Порядку

Для проведення процедури торгів КП «Міський магазин» укладає у встановленому порядку договори про надання послуг з товарними біржами, які здійснюють свою діяльність відповідно до вимог Закону України «Про товарну біржу», статуту біржі, правил біржової торгівлі, а також мають досвід, кваліфікованих спеціалістів і ресурси для проведення процедури торгів.

Пункт 2.3. глави 3 Порядку

Для проведення процедури торгів КП «Міський магазин» укладає у встановленому порядку договори про надання послуг, а саме щодо проведення торгів через електронні торгівельні майданчики, які зареєстровані в електронній торговій системі ProZorro.Продажі, або з підприємствами, які здійснюють свою діяльністьвідповідно до вимог Закону України«Про товарну біржу», статуту біржі, правил біржової торгівлі, а також мають досвід, кваліфікованих спеціалістів і ресурси для проведення процедури торгів.

 

5

Абзац п’ятий підпункту 3.1.2 пункту 3.1 глави 3 Порядку


Разом з документами для участі в торгах, зазначеними в цьому пункті, заявники - власники засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі можуть одночасно подати документи, необхідні для укладення договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою відповідно до вимог рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року № 56/5443 та пункту 4 рішення Київської міської ради від 04 вересня 2014 року № 62/62.

Абзац п’ятий підпункту 3.1.2 пункту 3.1. глави 3 Порядку


Разом з документами для участі в торгах, зазначеними в цьому пункті, заявники - власники засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі одночасно подають документи, необхідні для укладення договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою відповідно до вимог рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року № 56/5443 та пункту 4 рішення Київської міської ради від 04 вересня 2014 року № 62/62.

 

6

Підпункт 3.5.4 пункту 3.5. глави 3 Порядку

Наявність обґрунтованих скарг громадян на провадження заявником підприємницької діяльності. Відмова в допуску до участі в торгах з інших підстав, крім зазначених у цьому пункті, не допускається.

Підпункт 3.5.4 пункту 3.5. глави 3 Порядку

Наявність обґрунтованих скарг громадян, юридичних осіб на провадження заявником підприємницької діяльності. Відмова в допуску до участі в торгах з інших підстав, крім зазначених у цьому пункті, не допускається.

7

Підпункт 3.5.5 пункту 3.5. глави 3 Порядку

Відсутній

Підпункт 3.5.5 пункту 3.5. глави 3 Порядку

Наявність заборгованості за договорами попередніх періодів щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.

8

Пункт 3.9 глави 3 Порядку

КП «Міський магазин» повертає внесений гарантійний внесок заявнику, якого не було допущено до участі у торгах, протягом двадцяти одного робочого дня з дня оформлення протоколу опрацювання заяв на участь в торгах.

Пункт 3.9 глави 3 Порядку

Гарантійний внесок повертається заявнику, якого не було допущено до участі у торгах, протягом двадцяти одного робочого дня з дня оформлення протоколу опрацювання заяв на участь в торгах.

9

Пункт 3.10 глави 3 Порядку

Заявник має право відкликати прийняту заяву до дня закінчення строку прийому заяв, повідомивши про це в письмовій формі КП «Міський магазин». КП «Міський магазин» в такому разі повертає внесений гарантійний внесок заявнику протягом двадцяти одного робочого дня з моменту реєстрації листа про відкликання заяви. У разі відкликання заяви заявником пізніше дня закінчення строку прийому заяв гарантійний внесок повертається в порядку, встановленому для учасників торгів.

Пункт 3.10 глави 3 Порядку

Заявник має право відкликати прийняту заяву до дня закінчення строку прийому заяв, повідомивши про це в письмовій формі, в такому разі гарантійний внесок повертається заявнику протягом двадцяти одного робочого дня з моменту реєстрації листа про відкликання заяви. У разі відкликання заяви заявником пізніше дня закінчення строку прийому заяв гарантійний внесок повертається в порядку, встановленому для учасників торгів.

10

Пункт 3.13 глави 3 Порядку

КП «Міський магазин» протягом двадцяти одного робочого дня з дня отримання від товарної біржі протоколів про результати торгів повертає гарантійні внески особам, які брали участь у торгах, однак не були визначені переможцями.

Гарантійний внесок не повертається, якщо заявник у разі перемоги на торгах не уклав договір з КП «Міський магазин» щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на умовах, зазначених в документації торгів, та у строки, визначені пунктом 3.18 цього Порядку. 9 Гарантійний внесок, внесений заявниками, яких визнано переможцями торгів, зараховується як частина плати за договором на розміщення засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на рахунок КП «Міський магазин».

Пункт 3.13 глави 3 Порядку

Гарантійний внесок повертається особам, які брали участь у торгах, однак не були визначені переможцями протягом двадцяти одного робочого дня з дня отримання протоколів про результати торгів.

Гарантійний внесок не повертається, якщо заявник у разі перемоги на торгах не уклав договір з КП «Міський магазин» щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на умовах, зазначених в документації торгів, та у строки, визначені пунктом 3.18 цього Порядку. 9 Гарантійний внесок, внесений заявниками, яких визнано переможцями торгів, зараховується як частина плати за договором на розміщення засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на рахунок КП «Міський магазин».

11

Пункт 3.21 глави 3 Порядку:

Після укладення з переможцями торгів договорів щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі укладаються договори щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою відповідно до вимог рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року N 56/5443 та пункту 4 рішення Київської міської ради від 04 вересня 2014 року N 62/62.

Пункт 3.21 глави 3 Порядку:

Протягом 6 (шести) робочих днів після укладення з переможцями торгів договорів щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі укладаються договори щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою відповідно до вимог рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року №56/5443 та пункту 4 рішення Київської міської ради від 04 вересня 2014 року №64/64

КП «Міський магазин» протягом 2 (двох) робочих днів після укладення з переможцями торгів договорів щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі подає в електронному вигляді через портал Містобудівного кадастру міста Києва заяви на укладення договорів щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою.

Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) укладає в установленому порядку договори щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою з власниками засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на термін, зазначений у договорі щодо розміщення засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.

Не укладення або припинення дії договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою є підставою для розірвання договору щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі у встановленому порядку.

12

Слова «товарна біржа»

У відповідних відмінках замінити словами «торгівельний майданчик»

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Впровадження та виконання вимог проекту розпорядження не потребує додаткових матеріальних і фінансових витрат з бюджету міста.

Проект розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

Враховуючи те, що питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 100 відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, здійснювалась за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест).

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Безстроковий. При внесенні змін до чинного законодавства, що можуть вплинути на дію регуляторного акту, до нього будуть внесені відповідні корективи в установленому порядку.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозовані показники результативності регуляторного акта:

  • оптимізація часових витрат на підписання договорів;
  • збільшення кількості поданих заявок на участь у торгах;
  • кількості підписаних договорів за відповідну одиницю часу;
  • надходження до бюджету міста.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися розробником регуляторного акта відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності запропонованого регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним та соціологічним методами: буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати встановлення Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів у місті Києві.

Також, будуть проведені статистичні дослідження, аналізуватимуться звернення суб’єктів господарювання та громадян.

 *****

Додаток 1
до Аналізу регуляторного впливу проекту розпорядження «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 квітня 2015 року № 300 «Про затвердження Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві» зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 09 квітня 2015 року за № 52/1163»

ТЕСТ
малого підприємництва ( М – Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 04 квітня 2017 р. по 11 липня 2017 р.

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

  1.  

Усний запит, консультації, наради, робочі зустрічі

Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

1

 

  1.  

Усний запит, консультації, робочі зустрічі

Комунальне підприємство «Міський магазин» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

1

 

1.

Телефоні консультації, інтернет-консультації

-         суб’єктами господарювання,

17

Побажання від представників підприємницької спільноти розробником враховано

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

- кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання, 577 одиниць, у тому числі малого підприємництва 577 одиниць та мікропідприємництва 0 одиниць;

- питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100% (відповідно до таблиці “Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання”).

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

грн.

№ з/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років*

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

Х

Х

Х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

5

Інші процедури

Х

Х

Х

6

Разом, грн.

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

Х

Х

Х

7

Кількість суб’єктів господарювання,

що повинні виконати вимоги регулювання,

одиниць

Х

Х

Х

8

Сумарно, грн.

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання

Х

Х

Х

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання (0,30 год.) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата)*

3200÷159,8÷2= 10 грн.

*(при мінімальній заробітній платі 3200 грн 00 коп/ на середню тривалість робочого часу 159,8 год./місяць.)

10

Х

Х

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

Витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата)Х оціночна кількість внутрішніх процедур

(2 год.× 20,0 грн./год.) × 2= 80 грн.

80,0

Х

Х

11

Процедури офіційного звітування (підготовка звіту, подання звіту)

 

Х

Х

Х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата.) Х оціночна кількість перевірок за рік

Х

Х

Х

13

Інші процедури

Можливі витрати при не укладенні або припиненні дії договору щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою договір щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торгівельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торгівельної мережі, що є підставою для розірвання договору.

Можливі витрати при допуску до участі в торгах з підстави наявністі заборгованості за договорами попередніх періодів щодо розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі

Формула:

Витрати часу на розроблення та організацію внутрішніх для суб’єкта господарювання процедур впровадження вимог регулювання – підготовка бізнес-плану, проведення торгів, подання документів для участі у конкурсі, ознайомлення з результатами, відбір документів

((2 год.*2) +7 год+ 0,25 год. + 0,33 год.+ 0,25 год) ×20 грн./год. = 231.6 грн.

231.6

Х

Х

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

321,6

Х

Х

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

Х

Х

Х

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

321,6

Х

Х

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів середнього і малого підприємництва

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання середнього і малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

-

-

-

-

-

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

-

-

-

-

-

камеральні

-

-

-

-

-

виїзні

-

-

-

-

-

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

4 год.

22,6

12

-

1084,8

7. Інші адміністративні процедури:

моніторинг ефективності використання коштів, спрямованих з міського бюджету на фінансово-кредитну підтримку суб’єктів підприємництва

4 год.

22,6

2

-

180,8

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

1265,6

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

6328,0

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

№ з/п

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років*

1

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1265,6

6328,0

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

321.6

Х

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

1587,2

6328,0

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва *

Х

Х

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

1587,2

6328,0

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

Під час проведення попередніх консультацій з суб’єктами яких стосується впровадження змін, зокрема Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Комунальне підприємство «Міський магазин» та малого підприємництва щодо внесення змін до порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торгівельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торгівельної мережі в місті Києві з урахуванням пропозицій сторін для адміністративного розвантаження на виконання норм передбачених вище.

При реалізації регуляторного акту закладено простий та прозорий механізм, результатом чого стали мінімальні витрати суб’єктів малого бізнесу, необхідні для його дотримання, проект розпорядження не потребує розроблення додаткових коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва.

Перейти до спискуВерсiя для друку