Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2015 року № 585 «Про затвердження Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до положень Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акту – розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2015 року № 585 «Про затвердження Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві».

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розпорядження розміщений в мережі Інтернет за адресою: http://kievcity.gov.ua (в розділ: «Адміністрація», підрозділі «Регуляторна діяльність», «Оприлюднення проектів регуляторних актів»).

Даний проект розпорядження підготовлений з метою вирішення питань розміщення та функціонування тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території м. Києва.

Зауваження та пропозиції приймаються протягом одного місяця з дня офіційного опублікування цього проекту у письмовому або електронному вигляді за адресами:

  • у письмовому вигляді - 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32, Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації», тел. 278-80-65;
  • у письмовому вигляді – 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11, Державна регулятора служба України, тел. 285-05-55.
  • у електронному вигляді - [email protected]

Проект

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про столицю України - місто-герой Київ», «Про благоустрій населених пунктів», статті 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за № 1330/20068, рішень Київської міської ради від 4 вересня 2014 року № 62/62 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року № 56/5443 «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради» та деяких рішень Київської міської ради», від 25 грудня 2014 року № 746/746 «Про особливості застосування Порядку розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві»:

1. Унести до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2015 року № 585 «Про затвердження Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві» такі зміни:

пункт 3 розпорядження виключити;

У зв’язку з цим пункти 4 та 5 розпорядження вважати пунктами 3 та 4 відповідно.

пункт 4 розпорядження викласти у такій редакції:

«4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.».

2. Унести до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, затвердженої розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2015 року № 585, зміни, що додаються.

Голова                                                          В. Кличко

*****

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради
Київської міської державної адміністрації)
_____________ №_____________

Зміни
до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві

1. У змісті:

1.1. Розділ IX виключити.

У зв’язку з цим розділи X - XVI вважати розділами IX - XV

1.2. Доповнити новими розділами XVI-XVIІІ такого змісту:

«ХVI. Комплексна схема розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Дніпровського району м. Києва додається.

XVIІ. Комплексна схема розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Оболонського району м. Києва додається.

XVIII. Комплексна схема розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Святошинського району м. Києва додається.».

2. У розділі І:

2.1. Таблицю «Перелік обмежень при визначенні місць розміщення ТС у Комплексній схемі розміщення ТС» викласти у такій редакції:

«

Об'єкт

Мінімальна відстань

від входу-виходу з підземного пішохідного переходу

не менше ніж 20 метрів

від входу-виходу з станцій Київського метрополітену

не менше ніж 20 метрів

від перехрестя вулиць

не менше ніж 20 метрів

від зупинки міського транспорту

не менше ніж 20 метрів (в обидва боки по тротуару від установленого дорожнього знака)

»

2.2. У останньому абзаці підрозділу «Функціональне призначення ТС у Комплексній схемі розміщення ТС» слово «цільового» замінити словом «функціонального».

3. Розділ ІІІ доповнити абзацом такого змісту:

«Максимальна площа ТС може бути змінена за рішенням комісії з питань розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства.».

4. Абзац 1 розділу VІ після слів та цифр «(версії не нижче 10.0)» доповнити словами «та містить текстову і графічну частини.».

5. Розділ ІХ виключити

У зв’язку з цим розділи X - XVI вважати розділами IX - XV

6. Унести зміни до графічної частини Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Голосіївського району м. Києва, виклавши її у новій редакції, що додається.

7. Унести зміни до графічної частини Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Дарницького району м. Києва, виклавши її у новій редакції, що додається.

8. Унести зміни до графічної частини Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Деснянського району м. Києва, виклавши її у новій редакції, що додається.

9. Унести зміни до графічної частини Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Печерського району м. Києва, виклавши її у новій редакції, що додається.

10. Унести зміни до графічної частини Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Подільського району м. Києва, виклавши її у новій редакції, що додається.

11. Унести зміни до графічної частини Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Солом’янського району м. Києва, виклавши її у новій редакції, що додається.

12. Унести зміни до графічної частини Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Шевченківського району м. Києва, виклавши її у новій редакції, що додається.

13. Доповнити Комплексну схему розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві розділами XVI- XVIIІ такого змісту:

«ХVI. Комплексна схема розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Дніпровського району м. Києва додається.

XVII. Комплексна схема розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Оболонського району м. Києва додається.

XVIIІ. Комплексна схема розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Святошинського району м. Києва додається.».

Виконуюча обов’язки керівника апарату                                  Л. Верес


 

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2015 року № 585 «Про затвердження Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця

1.Визначення проблеми.

Відповідно до рекомендацій, наданих Головним управлінням юстиції у місті Києві розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2015 року № 585 «Про затвердження Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві» потребує внесення змін в частині приведення його положень у відповідність до вимог чинного законодавства України.

Так,згідно наведених рекомендацій з розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2015 року № 585 «Про затвердження Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві» пропонується виключити пункт 3, а у Комплексній схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві пропонується вилучити розділ IX, викласти у новій редакції таблицю «Перелік обмежень при визначенні місць розміщення ТС у Комплексній схемі розміщення ТС».

Також, Порядком розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 передбачено, що розміщення тимчасових споруд на території населених пунктів відбувається у відповідності до затверджених виконавчими органами сільських, селищних та міських рад Комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

На сьогодні на території міста Києва затверджено схеми розміщення тимчасових споруд лише на території Голосіївського, Дарницького, Деснянського, Подільського, Печерського, Солом’янського та Шевченківського районів міста. Відтак, виникає необхідність у затверджені схем розміщення тимчасових споруд на території Дніпровського, Оболонського та Святошинського районів міста Києва, корегування та визначення додаткових місць розміщення тимчасових споруд на території Голосіївського, Дарницького, Деснянського, Подільського, Печерського, Солом’янського та Шевченківського районів міста Києва

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

2. Цілі державного регулювання

Цілями державного регулювання є:

- створення умов для виконання положень Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244;

- забезпечення права суб’єктів господарювання на розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності;

- приведення розпорядження до вимог чинного законодавства України.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1.Визначення альтернативних способів:

 Вид альтернативи

Опис альтернативи

Збереження чинного регулювання (Альтернатива 1)

Не враховує інтереси понад 2400 підприємців, щодо оформлення паспортів прив’язки тимчасових споруд.

Прийняття нормативно-правового акту на загальнодержавному рівні

(Альтернатива 2)

Порушені питання не можуть бути вирішені шляхом прийняття нормативного акту на загальнодержавному рівні

Обраний спосіб (Альтернатива 3)

Відповідає потребам у досягненні поставленої мети.

Задовольняє інтереси всіх зацікавлених сторін.

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Невиконання рекомендацій Головного управління юстиції міста Києва щодо внесення змін в розпорядження, як наслідок – його скасування.

Створення передумов для невиконання положень Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Мінрегіону від 21.10.2011 № 244 в частині затвердження комплексних схем розміщення ТС та видачі паспортів прив’язки ТС.

Альтернатива 2

Відсутні

Не передбачаються

Альтернатива 3

Виконання рекомендацій Головного управління юстиції міста Києва щодо внесення змін в розпорядження.

Затвердження схем розміщення тимчасових споруд на території усіх районів м. Києва.

Не передбачаються

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Невдоволення від хаотично-розміщених ТС

Альтернатива 2

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 3

Чітке визначення місць розміщення ТС, погоджене з громадою міста через затвердження схем розміщення тимчасових споруд на території усіх районів м. Києва.

Відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

0

468

5972

6440

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

0

7,3

92,7

100

Статистична інформація Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за період 2015-2016 років.

Таким чином, питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 100 (сто) відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, проводиться за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест) Додаток 1.

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Невиконання рекомендацій Головного управління юстиції міста Києва щодо внесення змін в розпорядження, як наслідок – його скасування.

Відсутність комплексної схеми розміщення ТС на території усього міста Києва.

Альтернатива 2

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 3

Виконання рекомендацій Головного управління юстиції міста Києва щодо внесення змін в розпорядження.

Затвердження схем розміщення тимчасових споруд на території усіх районів м. Києва.

Відсутні

 

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо

Альтернатива 2

Обчислити неможливо

Альтернатива 3

Обчислити неможливо

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначених проблем, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.

Обраний спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, законам України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про столицю України - місто-герой Київ», «Про благоустрій населених пунктів», статті 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за № 1330/20068, рішень Київської міської ради від 4 вересня 2014 року № 62/62 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року № 56/5443 «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради» та деяких рішень Київської міської ради», від 25 грудня 2014 року № 746/746 «Про особливості застосування Порядку розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві».

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Цілі прийняття проекту розпорядження не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати)

Альтернатива 2

1

Цілі прийняття проекту розпорядження не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати)

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян (мешканців та гостей міста Києва) та суб’єктів господарювання

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Відсутні

Невиконання рекомендацій Головного управління юстиції міста Києва щодо внесення змін в розпорядження, як наслідок – його скасування.

Створення передумов для невиконання положень Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Мінрегіону від 21.10.2011 № 244 в частині затвердження комплексних схем розміщення ТС та видачі паспортів прив’язки ТС.

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, недоліки нормативного акта в частині практичного застосування залишаться актуальними.

Альтернатива 2

Відсутні

Не передбачаються

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, недоліки нормативного акта в частині практичного застосування залишаться актуальними.

Альтернатива 3

Забезпечено баланс інтересів держави, громадян (мешканців та гостей міста Києва) та суб’єктів господарювання

Не передбачаються

Досягнення цілі прийняття регуляторного акта, а також реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні

Відсутні.

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні.

Відсутні.

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив.

У разі зміни зовнішніх факторів, відповідний регуляторний акт може бути переглянутий

 

Обраний спосіб відповідає вимогам діючого законодавства, а також дозволить впорядкувати правові відносини між виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з суб’єктами господарювання (власниками тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення) із врахуванням інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Видання запропонованого регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

з/п

 Зміст положення (норми)
чинного рішення

Зміст відповідного положення
(норми) проекту рішення

 

 

 

Зміни до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2015 року № 585 «Про затвердження Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві»

1

Пункт 3 розпорядження

Встановити, що зміни до Комплексної схеми у частині зміни місць розміщення та функціонального призначення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві вносяться не частіше, як один раз на рік

Пункт 3 розпорядження

Виключити

У зв’язку з цим пункти 4 та 5 розпорядження вважати пунктами 3 та 4 відповідно

2

Пункт 5 розпорядження

Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Рябікіна П. Б.

Пункт 4 розпорядження

Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

 

Зміни до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, затвердженої розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2015 року № 585

3

Розділ ІХ Комплексної схеми

Внесення змін до Комплексної схеми розміщення ТС

Зміни до Комплексної схеми вносяться шляхом прийняття відповідних розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у порядку, визначеному Регламентом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Розпорядження N 1810).

До Комплексної схеми розміщення ТС допускається внесення таких змін:

1. визначення нових місць розміщення тимчасових споруд на території міста Києва;

2. перенесення місць розміщення тимчасових споруд на нові місця;

3. внесення змін та доповнень до архітипів;

4. зміни функціонального призначення тимчасових споруд;

5. запровадження нових та корегування існуючих зон обмежень на розміщення тимчасових споруд.

Зміни до Комплексної схеми в частині визначення нових місць розміщення тимчасових споруд на території міста Києва, перенесення місць розміщення тимчасових споруд на нові місця, внесення змін та доповнень до архітипів, запровадження нових та корегування існуючих зон обмежень на розміщення тимчасових споруд можуть вноситися не частіше ніж один раз на рік.

Для внесення таких змін фізичні та юридичні особи подають у термін до 15 травня кожного року до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідні заяви.

До заяви додаються:

1. у разі визначення нових місць розміщення тимчасових споруд на території міста Києва:

- схема розміщення тимчасової споруди виконана на єдиній цифровій топо-геооснові міста Києва;

- бажане функціональне призначення тимчасової споруди;

2. перенесення місць розміщення тимчасових споруд на нові місця:

- схему перенесення тимчасової споруди (із зазначенням існуючого та нового місць розміщення тимчасових споруд) виконана на єдиній цифровій топо-геооснові міста Києва - у разі перенесення місць розміщення тимчасових споруд на нові місця;

- бажане функціональне призначення тимчасової споруди;

3. внесення змін та доповнень до архітипів:

- ескіз з конструктивним рішенням (конструктивне рішення, завірене підписами і печаткою розробника, яке містить інформацію про основні габаритні розміри, вузли кріплення, застосовані матеріали, інші технічні характеристики та дотримання встановлених вимог ДСТУ, ДБН, ЄСКД та інших нормативних документів (формат А4), разом з завіреною належним чином копією сертифікату, що підтверджує право останнього надавати послуги (роботи) на право будівельного проектування та конструювання);

- обґрунтування щодо запровадження нових архітипів чи змін до існуючих;

4. запровадження нових та корегування існуючих зон обмежень на розміщення тимчасових споруд:

- обґрунтування щодо необхідності запровадження нових або внесення змін до існуючих зон обмежень;

- схема запровадження нових зон обмежень, виконана на єдиній цифровій топо-геооснові міста Києва, чи пропозиції до меж зон обмежень.

Заява та документи, що додаються до неї, подаються суб'єктом господарювання (безпосередньо керівником юридичної особи, фізичною особою - підприємцем) або уповноваженою ним особою у паперовому та електронному вигляді до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Суб'єкт господарювання несе відповідальність за достовірність відомостей, зазначених у заяві та документах, що додаються до неї.

Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом 30 календарних днів узагальнюються отримані пропозиції та проводяться їх громадські обговорення.

За результатами проведених обговорень Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом 30 календарних днів готується та оприлюднюється на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації для отримання відповідних зауважень та пропозицій проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про внесення змін до Комплексної схеми.

Протягом 60 календарних днів Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) узагальнюються пропозиції та зауваження, отримані до проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про внесення змін до Комплексної схеми, та проводяться громадські обговорення проекту відповідного розпорядження.

За результатами проведення громадських обговорень проект розпорядження подається на затвердження у відповідності до вимог Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Розпорядження N 1810).

Якщо протягом строку дії паспорта прив'язки тимчасової споруди виникла потреба у зміні функціонального призначення тимчасової споруди, її власник звертається до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з відповідною заявою.

До заяви додаються:

- оригінал паспорта прив'язки тимчасової споруди;

- оригінал договору пайової участі в утриманні об'єктів благоустрою міста;

- оригінал інформаційного талону;

- обґрунтування щодо необхідності зміни функціонального призначення тимчасової споруди;

- погодження зміни функціонального призначення, отримане у відповідної районної в місті Києві державної адміністрації за місцем розміщення тимчасової споруди.

Заява та документи, що додаються до неї, подаються суб'єктом господарювання (безпосередньо керівником юридичної особи, фізичною особою - підприємцем) або уповноваженою ним особою у паперовому та електронному вигляді до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Суб'єкт господарювання несе відповідальність за достовірність відомостей, зазначених у заяві та документах, що додаються до неї.

Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом 30 календарних днів розглядає подані документи та перевіряє їх комплектність та відсутність заборон на запропоноване функціональне призначення тимчасової споруди на відповідній території.

У разі комплектності поданих документів та відсутності заборон Департамент містобудування та архітектури (виконавчого органу Київської міської ради) протягом 10 робочих днів вносить відповідні зміни до паспорта прив'язки тимчасової споруди, переоформлює договір щодо пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою та відповідний інформаційний талон і передає заявнику через відділ (центр) надання адміністративних послуг апарату відповідної районної в місті Києві державної адміністрації за місцем розташування тимчасової споруди.

У разі некомплектності поданих документів, або заборони на застосування бажаного функціонального призначення на території, де розташована тимчасова споруда, заявнику через відділ (центр) надання адміністративних послуг апарату відповідної районної в місті Києві державної адміністрації за місцем розташування тимчасової споруди надається вмотивована відмова.

Розділ ІХ Комплексної схеми

Виключити.

У зв’язку з цим розділи X - XVI вважати розділами IX - XV

 

4

Таблиця «Перелік обмежень при визначенні місць розміщення ТС у Комплексній схемі розміщення ТС» у розділі І Комплексної схеми

Таблиця «Перелік обмежень при визначенні місць розміщення ТС у Комплексній схемі розміщення ТС» у розділі І Комплексної схеми

Об'єкт

Мінімальна відстань

Об'єкт

Мінімальна відстань

від проїзної частини вулиць

не менше ніж 5 метрів

виключити

виключити

від входу-виходу з підземного пішохідного переходу

не менше ніж 20 метрів

від входу-виходу з підземного пішохідного переходу

не менше ніж 20 метрів

від входу-виходу з станцій Київського метрополітену

не менше ніж 20 метрів

від входу-виходу з станцій Київського метрополітену

не менше ніж 20 метрів

від перехрестя вулиць

не менше ніж 20 метрів

від перехрестя вулиць

не менше ніж 20 метрів

від зупинки міського транспорту

не менше ніж 20 метрів (в обидва боки по тротуару від установленого дорожнього знака)

від зупинки міського транспорту

не менше ніж 20 метрів (в обидва боки по тротуару від установленого дорожнього знака)

від капітальних споруд

не менше ніж 10 метрів

Виключити

Виключити

від об'єктів пам'ятно-охоронного значення*

не менше ніж 10 метрів

Виключити

Виключити

від дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів

у разі продажу тютюнових та алкогольних виробів - не ближче ніж 200 метрів

Виключити

Виключити

від державних та муніципальних установ*

не ближче ніж 50 метрів

Виключити

Виключити

5

У останньому абзаці підрозділу «Функціональне призначення ТС у Комплексній схемі розміщення ТС»

Зміна цільового призначення ТС можлива за умови погодження з Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), внесення відповідних змін до Комплексної схеми та переоформлення паспорту прив'язки ТС і договору щодо пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою міста.

У останньому абзаці підрозділу «Функціональне призначення ТС у Комплексній схемі розміщення ТС»

Зміна функціонального призначення ТС можлива за умови погодження з Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), внесення відповідних змін до Комплексної схеми та переоформлення паспорту прив'язки ТС і договору щодо пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою міста.

6

Розділ ІІІ Комплексної схеми

Відсутній

Розділ ІІІ Комплексної схеми

Максимальна площа ТС може бути змінена за рішенням комісії з питань розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства.

7

Абзац 1 розділу VІ Комплексної схеми

Комплексна схема створена у паперовому та електронному вигляді (база геопросторових даних, створена у форматі MS SQL внутрішньої бази даних ArcGis (версії не нижче 10.0).

Абзац 1 розділу VІ Комплексної схеми

Комплексна схема створена у паперовому та електронному вигляді (база геопросторових даних, створена у форматі MS SQL внутрішньої бази даних ArcGis (версії не нижче 10.0) та містить текстову і графічну частини.

8.

 

Унести зміни до графічних частин Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Голосіївського, Дарницького, Деснянського, Печерського, Подільського, Солом’янського та Шевченківського районів м. Києва, виклавши їх у новій редакції, що додається

9

 

Доповнити Комплексну схему розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві розділами XVI- XVIIІ такого змісту:

«ХVI. Комплексна схема розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Дніпровського району м. Києва додається.

XVII. Комплексна схема розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Оболонського району м. Києва додається.

XVIIІ. Комплексна схема розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Святошинського району м. Києва додається.»

 

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Впровадження та виконання вимог проекту розпорядження не потребує додаткових матеріальних і фінансових витрат з бюджету міста.

Проект розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

Враховуючи те, що питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить понад 10 відсотків, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва у відповідності до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, здійснювалась за допомогою тестування малого підприємництва (М-Тест).

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Безстроковий. При внесенні змін до чинного законодавства, що можуть вплинути на дію регуляторного акту, до нього будуть внесені відповідні корективи в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозовані показники результативності регуляторного акта:

  • кількість виданих суб’єктам господарювання паспортів прив’язки ТС;
  • кількість звернень до Київської міської ради та її виконавчого органу з питання регулювання.
  • кількість виданих суб’єктам господарювання висновків щодо відповідності намірів встановлення тимчасових споруд Комплексній схемі та державним будівельним нормам.

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися розробником регуляторного акта відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності запропонованого регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним та соціологічним методами.

Також, будуть проведені статистичні дослідження, аналізуватимуться звернення суб’єктів господарювання та громадян.

*****

Додаток 1
до Аналізу регуляторного впливу проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2015 року № 585 «Про затвердження Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві»

ТЕСТ
малого підприємництва ( М – Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого та мікропідприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 14серпня 2017 р. по 30 вересня 2017 р.

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

 

  1.  

Усний запит, консультації, наради, робочі зустрічі

Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

6

1. Визначено перелік проблем, які потребують вирішення шляхом прийняття регуляторного акту.

2. Визначено проект загальної структури регуляторного акту.

3. Визначено перелік змін та доповнень, які пропонується внести до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві.

  1.  

Усний запит, консультації, наради, робочі зустрічі

Юридичне управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

4

1. Визначено загальну структури регуляторного акту.

2. Визначено положення розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 червня 2015 року № 585, які підлягають виключенню та внесенню змін.

3. Визначено положення Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, які підлягають виключенню та внесенню змін.

  1.  

Усний запит, консультації, робочі зустрічі

ГО «Київський міський комітет порятунку бізнесу»

3

1. Обговорено перелік змін, що вносяться до текстової частини Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві.

2. Обговорено графічні частини Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві.

  1.  

Телефоні консультації, інтернет-консультації

- з суб’єктами господарювання

60

1. Обговорено зміни, які планується внести до текстової частини Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві.

2. Обговорено місця розміщення тимчасових споруд, які планується затвердити у графічних частинах Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві.

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів підприємництва (мікро- та малі):

- кількість суб’єктів підприємництва, на яких поширюється регулювання, 6440 одиниць, у тому числі малого підприємництва 468 одиниць та мікропідприємництва 5972 одиниць;

- питома вага суб’єктів малого та мікропідприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100% (відповідно до таблиці “Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання”).

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого та мікропідприємництва на виконання вимог регулювання

грн.

№ з/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

 

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого та мікропідприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

Х

Х

Х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

5

Інші процедури

Х

Х

Х

6

Разом, грн.

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

Х

Х

Х

7

Кількість суб’єктів господарювання,

що повинні виконати вимоги регулювання,

одиниць

Х

Х

Х

8

Сумарно, грн.

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання

Х

Х

Х

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого та мікропідприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання (0,30 год.) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата)*

3200÷159,8÷2= 10 грн.

*(при мінімальній заробітній платі 3200 грн 00 коп/ на середню тривалість робочого часу 159,8 год./місяць.)

10

Х

50,0

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

Витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата)Х оціночна кількість внутрішніх процедур

(2 год.× 20,0 грн./год.) × 2= 80 грн.

80,0

Х

400,0

11

Процедури офіційного звітування (підготовка звіту, подання звіту)

Х

Х

Х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата.) Х оціночна кількість перевірок за рік

Х

Х

Х

13

Інші процедури

 

Х

Х

Х

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

90,0

Х

450,0

15

Кількість суб’єктів малого та мікропідприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

6440

Х

6440

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

579600

Х

2898000

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів середнього і малого підприємництва

Бюджетні витрати відсутні.

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого та мікропідприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 № з/п

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

 

1

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого та мікропідприємництва на виконання регулювання

Х

Х

 

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого та мікропідприємництва щодо виконання регулювання та звітування

579600

2898000

3

Сумарні витрати малого та мікропідприємництва на виконання запланованого регулювання

579600

2898000

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого та мікропідприємництва

Х

Х

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

579600

2898000

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого та мікропідприємництва щодо запропонованого регулювання

Під час проведення попередніх консультацій з суб’єктами яких стосується впровадження змін, зокрема Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), ГО «Київський міський комітет порятунку бізнесу» та малого підприємництва щодо прийняття проекту розпорядження з урахуванням пропозицій сторін для адміністративного розвантаження на виконання норм передбачених вище.

При реалізації регуляторного акту закладено простий та прозорий механізм, результатом чого стали мінімальні витрати суб’єктів малого бізнесу, необхідні для його дотримання, проект розпорядження не потребує розроблення додаткових коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого та мікропідприємництва.

 

Файл документа: Комплексна схема розміщення тимчасових споруд.htm

Перейти до спискуВерсiя для друку