Для ознайомлення: проект рішення Київської міської ради «Про внесення змін до Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва»

Оприлюднюємо для ознайомлення доопрацьовану на підставі пропозицій і зауважень постійних комісій Київської міської ради редакцію проекту рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 21 квітня 2015 року № 415/1280 «Про затвердження Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва» та Аналіз регуляторного впливу.


Проект

Відповідно до глави 58 Цивільного кодексу України, статей 283-289, 291 Господарського кодексу України, пункту 31 частини першої статті 26 та частини п'ятої статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про оренду державного та комунального майна", Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні", Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)", Закону України "Провнесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів" та з метою підвищення ефективності використання об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Києва Київська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести такі зміни до рішення Київської міської ради від 21 квітня 2015 року №415/1280 «Про затвердження Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва»:

1.1. Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва викласти у новій редакції згідно з додатком 1.

1.2. Внести зміни до Порядку проведення конкурсу на право оренди майна територіальної громади міста Києва згідно з додатком 2.

1.3. Внести зміни до Методики розрахунку орендної плати за майно територіальної громади міста Києва, яке передається в оренду, згідно з додатком 3.

1.4. Внести зміни до Типового договору про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду згідно з додатком 4.

1.5. Викласти підпункт 5.3 пункту 5 рішення у новій редакції:

«5.3. Комунальні підприємства, установи та організації територіальної громади міста Києва:

– щодо нерухомого майна, загальна площа якого не перевищує 200 квадратних метрів на одне підприємство, установу, організацію;

– щодо нерухомого майна для організації та проведення науково-практичних, культурних, мистецьких, громадських, суспільних та політичних заходів на термін, що не перевищує 5 календарних днів, а також щодо майна, яке передається суб'єктам виборчого процесу з метою проведення публічних заходів (зборів, дебатів, дискусій) під час та на період виборчої кампанії;

– іншого окремого індивідуально визначеного майна, яке закріплено за ними на праві господарського відання або оперативного управління».

1.6. Підпункт 5.4. пункту 5 рішення виключити.

2. Прийняті рішення про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду, але не виконані протягом одного року після їх прийняття, вважати такими, що втратили чинність.

3. Офіційно оприлюднити це рішення у газеті Київської міської ради "Хрещатик".

4. Це рішення набуває чинності з дня його офіційного оприлюднення.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань власності. 

Київський міський голова                                        В. Кличко


Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 21.04.2015 № 415/1280 «Про затвердження Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Останнім часом на адресу Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надходить значна кількість звернень від громадян, громадських організацій та інших суб’єктів господарювання з приводу необхідності спрощення процедури надання в оренду нежитлових приміщень комунальної власності територіальної громади міста Києва та перегляду орендних ставок за користування зазначеними приміщеннями.

Надання в оренду комунального майна регулюється Законом України «Про оренду державного і комунального майна» та Положенням про оренду майна територіальної громади міста Києва, затвердженим рішенням Київської міської ради від 21.04.2015 № 415/1280.

Слід зазначити, що частиною 3 статті 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що органи місцевого самоврядування діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Статтею 23 Господарського кодексу України встановлено, що органи місцевого самоврядування здійснюють свої повноваження щодо суб’єктів господарювання виключно в межах, визначених Конституцією України, законами про місцеве самоврядування та іншими законами, що передбачають особливості здійснення місцевого самоврядування в містах Києві та Севастополі, іншими законами.

З огляду на викладене та з метою забезпечення прав та законних інтересів громадян, та врегулювання правових відносин у сфері оренди комунального майна розроблено проект рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 21.04.2015 № 415/1280 «Про затвердження Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва» (далі – проект рішення).

Таким чином, проблема – необхідність вдосконалення процедури надання в оренду комунального майна територіальної громади міста Києва.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту рішення:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв'язку з тим, що на сьогодні відсутні інші нормативно-правові документи Київської міської ради, які регулюють відносини при передачі майна комунальної власності територіальної громади в орендне користування.

ІІ. Цілі державного регулювання

Шляхом державного регулювання пропонується удосконалити процедури надання в оренду комунального майна територіальної громади міста Києва в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Метою прийняття запропонованого проекту рішення є спрощення процедури передачі майна комунальної власності територіальної громади міста Києва в оренду, прискорення укладання договорів оренди та збільшення надходжень до бюджету міста Києва від оренди.

Головною ціллю є впорядкування правових відносин у сфері оренди комунального майна територіальної громади міста Києва.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1.Визначення альтернативних способів

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Збереження чинного регулювання (Альтернатива 1)

 

Є неприйнятним, оскільки довготривала процедура оформлення оренди та високі орендні ставки призводять до зменшення кількості потенційних орендарів та відмов орендаторів від діючих договорів оренди, що призводить до зменшення надходжень до бюджету міста та суттєвого зменшення ефективності використання комунального майна територіальної громади міста Києва.

Обраний спосіб (Альтернатива 2)

 

Прийняття проекту рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 21.04.2015 № 415/1280 «Про затвердження Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва» дозволить вирішити існуючу проблему на території міста Києва.

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Зменшення надходжень до бюджету міста Києва

Альтернатива 2

Збільшення ефективності використання комунального майна територіальної громади міста Києва, збільшення надходження коштів до бюджету міста Києва

Не передбачаються

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Залишається високий рівень витрат на оренду, що призведе до скорочення кількості договорів оренди та підвищення цін, а отже до зменшення доступності послуг, які надаються суб’єктами господарювання – орендарями комунального майна

Альтернатива 2

Вирішення проблеми на території міста Києва

Не передбачаються

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання*, одиниць

10

247

617

5616

6492

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0,15

3,81

9,50

86,54

100

 * При здійснені цього аналізу регуляторного впливу кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання визначалась за статистичними даними, якими володіє розробник за останні три роки щодо кількості орендарів нерухомого майна міста Києва.

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Залишається високий рівень витрат на оренду

Альтернатива 2

Спрощення процедури передачі майна комунальної власності територіальної громади міста Києва в оренду, прискорення укладання договорів оренди, зменшення витрат на оренду

Не передбачаються

 

Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

 

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

-

-

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

-

-

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

-

-

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

-

-

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

-

-

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)*, гривень

200,00

1000,00

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

-

-

8

Інше*, гривень, у т. ч.

 

 

- витрати на послуги суб’єкта оціночної діяльності

2000,00

4000,00

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

2200,00

5000,00

10

Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

257

257

11

Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

565400

1285000

* проведено консультації з представниками ТОВ «Аптечне об’єднання «Біокон», які подавали пропозиції на оренду комунального майна міста Києва.

IV. Вибір найбільш оптимального

альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.

Обраний спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, статтям26 та 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України "Про оренду державного та комунального майна", Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні", Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)", Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів".

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки визначена проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана

Альтернатива 2

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян (мешканців та гостей міста Києва) та суб’єктів господарювання

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Не передбачаються

Зменшення ефективності використання комунального майна територіальної громади міста Києва, зменшення надходжень до бюджету, матеріальні збитки усіх сторін

Визначена проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана, не враховує інтереси жодної із сторін

Альтернатива 2

Забезпечено баланс інтересів держави, громадян (мешканців та гостей міста Києва) та суб’єктів господарювання

Не передбачаються

Досягнення цілі прийняття регуляторного акта, а також реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні

Відсутні.

Альтернатива 2

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив.

У разі зміни зовнішніх факторів відповідний регуляторний акт може бути переглянутий

 

Обраний спосіб відповідає вимогам діючого законодавства, а також дозволить впорядкувати правові відносини між Київською міською радою та її виконавчого органу з суб’єктами господарювання із врахуванням інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Видання запропонованого регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Для розв’язання проблеми пропонується прийняття запропонованого проекту регуляторного акта, який передбачає внесення змін до Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва, Порядку проведення конкурсу на право оренди майна територіальної громади міста Києва, Методики розрахунку орендної плати за майно за майно територіальної громади міста Києва, яке передається в оренду, та Типового договору про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду, які затверджені рішенням Київської міської ради від 21 квітня 2015 року № 415/1280, а саме:

Зазначеним проектом регуляторного акта передбачається спрощення процедури передачі майна комунальної власності територіальної громади міста Києва в оренду, прискорення укладання договорів оренди та збільшення надходжень до бюджету міста Києва від оренди. За діючим на сьогодні Положенням термін від подачі заяви до укладання договору оренди на об’єкти оренди площею більше ніж 200 кв. м. становить більше 4 місяців. Проектом рішення передбачено прийняття рішення щодо передачі в оренду комісію Київської міської ради з питань власності або орендодавцями, що скоротить термін прийняття рішення до 1 місяця.

В новій редакції надається право виступати Орендодавцями, крім Департаменту комунальної власності м. Києва та районних державних адміністрацій, ще й комунальним підприємствам, установам щодо майна, закріпленого за ними на праві оперативного управління для проведення науково-практичних, культурних, мистецьких, громадських, суспільних та політичних заходів на термін, що не перевищує 5 календарних днів, а також для проведення передвиборного публічного заходу чи передвиборної агітації.

Передбачаються засади конкурентності при продовженні терміну дії договорів оренди. Зменшується перелік необхідних документів для укладання договору оренди.

Крім того, зменшено орендні ставки за більшістю видами використання.

Реалізація такого регуляторного акта сприятиме створенню сучасного правового простору, який буде відповідати потребам міста Києва та орендарів і сприяти розвитку відповідної сфери у столиці.

Відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» проект регуляторного акта – рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 21.04.2015 № 415/1280 «Про затвердження Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва», повідомлення про його оприлюднення та аналіз регуляторного впливу до нього розміщені на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації (www.kievcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для обговорення та отримання пропозицій та зауважень від зацікавлених фізичних та юридичних осіб протягом одного місяця.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, в т.ч. виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), при введені в дію запропонованого проекту регуляторного акта не понесуть додаткових витрат коштів місцевого бюджету, а також витрат на контроль на його виконанням.

Питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, перевищує 10 відсотків, тому проведено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Термін дії регуляторного акту не обмежений у часі.

Зміна терміну дії акта можлива в разі зміни правових актів, на вимогах яких базується проект.

Регуляторний акт набирає чинності з моменту його прийняття, крім випадків, передбачених частиною першою статті 44 Регламенту Київської міської ради.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозовані показники результативності регуляторного акта:

  • розмір надходжень до бюджету міста Києва, що пов’язані з дією акта;
  • кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акта;
  • кількість звернень до Київської міської ради та її виконавчого органу.

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися розробником регуляторного акта відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності запропонованого регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Цільові групи, які залучатимуться для проведення відстеження – суб’єкти господарювання, які задіяні у реалізації регуляторного акта.

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 03.01.2017 по 18.01.2017 року.

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Запити до районних державних адміністрацій міста Києва, комунальних підприємств, установ та організацій

1

Установлено, що у місті Києві за 2017 рік здійснюють господарську діяльність 6492 суб’єктів господарювання, на які здійснює вплив запропонований проект рішення

2

Робоча зустріч з представниками КП «Киїжитлоспецекслуатація», КП «Київський метрополітен», районних в місті Києві державних адміністрацій

12

Отримано вичерпний перелік питань, з якими найчастіше звертаються суб’єкти господарювання з метою отримання в оренду майна територіальної громади м. Києва

3

Телефонні консультації та робочі зустрічі з суб’єктами господарювання:

- ТОВ «Баффіна-трейд»

- ТОВ «Роял-сервіс»

- ТОВ «Дари моря»

- ФОП Очеретян

- ФОП Соловйов

5

Уточнення інформації від суб’єктів господарювання щодо виконання вимог регулювання та інформування щодо змін, які запропоновано внести.

За результатами консультацій з’ясовано, що запропоновані зміни сприймаються та будуть мати позитивний вплив на орендні відносини в місті.

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 6233 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 617 (одиниць) та мікропідприємництва 5616 (одиниць);

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 96% (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання» додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

Поряд-ковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
Формула:
кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

-

-

-

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
Формула:
прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

-

-

-

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)
Формула:
оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

-

-

-

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)
Формула:
оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

-

-

-

5

Інші процедури (сплата послуг суб’єкта оціночної діяльності за проведення оцінки)

2000,00

0,00

(не потребує – оцінка проводиться кожні три роки)

4000,00

6

Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

2000,00

Х

4000,00

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

6233

 

6233

8

Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

12466000

Х

24932000

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

-

-

-

10

Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула:
витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

-

-

-

11

Процедури офіційного звітування
Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

-

-

-

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

-

-

-

13

Інші процедури

-

-

-

14

Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 +13)

-

-

-

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

6233

6233

6233

16

Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

12466000*

Х

24932000

 *оскільки основною витратою є затрати на здійснення незалежної оцінки, то за один рік сумарна витрата суб’єктів малого підприємства буде становити 4155333 грн, оскільки така оцінка здійснюється один раз на три роки

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання, відсутні.

 

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання, грн

12466000,00

24932000,00

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування, грн

-

-

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання, грн

12466000,00

24932000,00

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, грн

-

-

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання, грн

12466000,00

24932000,00

 

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не передбачається, адже запропонований проект рішення підготовлено з метою мінімізації затрат суб’єктів господарювання на процедуру оренди майна територіальної громади міста Києва.

Файл документа: Додатки.pdf

Перейти до спискуВерсiя для друку