Звіт про базове відстеження результативності проекту рішення Київської міської ради «Про внесення змін до Правил благоустрою міста Києва затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/1051»

1. Вид та назва регуляторного акта

Проект рішення Київської міської ради «Про внесення змін до Правил благоустрою міста Києва затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/1051».

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності

Депутат Київської міської ради А. Андрєєв.

3. Цілі прийняття акта

Основними цілями прийняття проекту цього регуляторного акта є:

- створення єдиної цілісної впорядкованої структурованої та прозорої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у місті Києві;

- створення сучасного правового простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу та сприяти розвитку цього сектору ринку у місті Києві;

- врегулювання питань, пов'язаних з організацією взаємодії між розповсюджувачами зовнішньої реклами та органами влади;

- створення системи контролю за дотриманням порядку розміщення зовнішньої реклами.

Проблема полягає у тому, що діюче регулювання розміщення і утримання засобів та обладнання реклами недосконало регламентує відносини, які виникають між органами влади та суб’єктами господарювання, а також вимоги щодо розташування засобів зовнішньої реклами з урахуванням комплексного благоустрою території міста, містобудівних особливостей міста Києва та з метою забезпечення експлуатаційних, екологічних та санітарних норм і правил, умов безпеки руху транспорту та пішоходів.

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності

з 08 листопада 2017 року по 08 грудня 2017 року.

5. Тип відстеження

Базове відстеження.

6. Методи одержання результативності відстеження

Статистичний метод

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу звернень суб’єктів господарювання, громадян, зацікавлених структурних підрозділів.

Прийняття проекту регуляторного акту дозволить розв’язати визначені проблеми в цілому. Враховує містобудівні умови, історичні та природно-географічні фактори при формуванні рекламної інфраструктури в архітектурному середовищі міста.

Створить систему контролю за дотриманням порядку розміщення і утримання засобів та обладнання реклами як елементів (частин) об’єктів благоустрою. Порівняно з існуючою ситуацією цей регуляторний акт дасть змогу досконально регламентувати порядок розміщення і утримання засобів та обладнання реклами як елементів (частин) об’єктів благоустрою, з урахуванням актів чинного законодавства в галузі зовнішньої реклами, сприятиме виключенню ситуацій, пов’язаних з можливими корупційними діями, неофіційними витратами розповсюджувачів зовнішньої реклами.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта є:

- кількість суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність у сфері реклами або за її допомогою, що підпадають під дію регулювання – 27 000 суб’єктів господарювання;

- розмір надходжень до місцевого бюджету пов’язаних з дією акта - прогнозується та напряму залежить від кількості виданих дозволів на право тимчасового розміщення рекламних конструкцій на об’єктах комунальної власності територіальної громади м. Києва;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта:

1) кошти –6 391 грн. у перший рік регулювання;

2) час – на виконання вимог регулювання у перший стартовий рік, складає - 13 год. та не менше ніж 2 календарні дні;

- кількість впорядкованих рекламних засобів;

- кількість демонтованих рекламних засобів.

9. Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися через рік після набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на постійну комісію Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами.

Перейти до спискуВерсiя для друку