Рада ветеранів антитерористичної операції при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) листом від 14.03.2018 року № 08/13 поінформувала Київського міського голову про порядок денний та регламент роботи загальних зборів киян – учасників антитерористичної операції, які відбудуться у Колонній залі столичної мерії 17.03.2018 року об 11 год. 00 хв.
Так, до порядку денного загальних зборів киян – учасників антитерористичної операції пропонується внести наступні питання:
- Обрання лічильної комісії загальних зборів киян – учасників антитерористичної операції.
- Обрання головуючого на загальних зборах киян – учасників антитерористичної операції.
- Обрання секретаря загальних зборів киян – учасників антитерористичної операції.
- Доповідь по напрацюванням Ради ветеранів антитерористичної операції при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).
- Висловлення вотуму довіри персональному складу Ради ветеранів антитерористичної операції при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).
- Представлення керівника комунальної бюджетної установи «Київський міський центр допомоги учасникам антитерористичної операції».
У роботі загальних зборів беруть кияни – учасники антитерористичної операції, учасники антитерористичної операції, які мають статус внутрішньопереміщеної особи, а також члени сімей загиблих (померлих) киян – учасників антитерористичної операції. Перед початком роботи загальних зборів киян – учасників антитерористичної операції проводиться реєстрація.
Кожен учасник загальних зборів бере участь у їх роботі та голосує особисто за принципом «1 учасник – 1 голос». Рішення приймаються більшістю від присутніх на загальних зборів киян – учасників антитерористичної операції.
Нагадаємо, що рішення про скликання загальних зборів киян – учасників антитерористичної операції прийняте за ініціативою ветеранських організацій та підтримане виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією).