Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта - розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25 січня 2017 року № 47 «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва»

1.  Вид та назва регуляторного акта

 Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25 січня 2017 року № 47 «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва»

2.  Назва виконавця заходів з відстеження результативності

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Цілі прийняття акта

 Метою прийняття розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25 січня 2017 року № 47 «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва» євикористання повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» за переліком затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138, встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні для забезпечення прозорості при проведенні розрахунків за надані платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва.

4. Строк виконання заходів з відстеження

з 25 січня 2018 року по 14 березня 2018 року

5. Тип відстеження

 повторне

6. Методи одержання результатів відстеження

Статистичний метод

7. Дані та припущення, на основі яких було проведено відстеження

результативності, а також способи одержання даних

Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу статистичної інформації зазначеного вище лікувально-профілактичного комунального закладу охорони здоров’я за визначеними показниками:

  • кількість страхових організацій та суб’єктів господарювання, за договорами яким були надані послуги;
  • кількість фізичних осіб, яким були надані послуги;
  • кількість коштів, які отримано закладом охорони здоров’я, від надання платних послуг за нозологіями.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

 Показниками результативності даного регуляторного акта є:

  • кількість страхових організацій, яким були надані послуги – 1;
  • кількість суб’єктів господарювання за договорами яким були надані послуги – 28;
  • кількість фізичних осіб, яким були надані послуги – 60 413;
  • кількість коштів, які отримано закладом охорони здоров’я, від надання платних послуг – 7 187,90 тис. грн.

Виконання вимог акта не потребувало від страхових організацій, суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється його дія, додаткових витрат.

9. Оцінка результатів реалізації акта та ступеня досягнення визначення цілей

 Реалізація регуляторного акта запровадила систему регулювання тарифів на платні послуги, посилила дієвість та прозорість проведення розрахунків за надані платні послуги, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138, а також нормативно-правовий акт було приведено у відповідність до вимог законодавства.

Ступінь досягнення визначених цілей є високим, оскільки в зазначеному розпорядженні було досягнуто цілі прийняття акта та приведено його у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548.

Разом з тим, об’єктивні зміни в економіці, а саме: зростання тарифів на електроенергію та комунальні послуги, підвищення мінімальної заробітної плати та заробітної плати працівників медичної галузі, підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, тощо є передумовою для розгляду питання доцільності перегляду тарифів лікувально-профілактичним комунальним закладом охорони здоров’я. На даний час заклад не звертався до Департаменту економіки та інвестицій щодо перегляду діючих тарифів.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію).

Перейти до спискуВерсiя для друку