За 2017 рік

Керуючись Указом Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за 2017 рік опрацьовано 67 звернень громадян, 12 з яких – надійшли із Київської міської ради (11 - як петиції до Київської міської ради, що не набрали необхідної кількості голосів при голосуванні на https://petition.kievcity.gov.ua/).

Із загальної кількості звернень громадян 14 - це колективні звернення,

Кількість громадян, що звернулися – 1192 особи.

В основному звернення громадян стосувалися роботи загальноміської системи відеоспостереження, офіційних веб-ресурсів Київської міської державної адміністрації, а також діяльності підпорядкованих Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) комунальних підприємств, зокрема КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр».

Усього порушено 125 питання, із яких питання комунального господарства – 57 (46%), питання діяльності місцевих органів виконавчої влади – 20 (16%) та інші.

21 звернення (17% від загальної кількості) надійшло від громадян з використанням електронної пошти, 11 (9%) – через мережу Інтернет, що були зареєстровані як петиції, які не набрали необхідної кількості голосів.

Працівники Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідально ставляться до розгляду звернень громадян, та за необхідності додатково контактують із громадянами для вирішення їхніх питань.

У Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) звернення громадян опрацьовуються згідно із дорученнями керівництва Київської міської державної адміністрації та Київської міської ради у визначеному законодавством порядку.

Забезпечується контроль за виконання доручень керівництва Київської міської державної адміністрації та Київської міської ради, наданих на звернення громадян, у підпорядкованих Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) комунальних підприємствах.

Перейти до спискуВерсiя для друку