Умови проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державної служби категорії «В» у Департаменті з питань реєстрації КМДА

Відповідно до Закону України «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2017 року № 815) у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В»:

Посилання на оголошення на сайті Нацдержслужби (розміщено 17.04.2018), номера вакансій - 80111, 80112, 80113.

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця – державного реєстратора відділу державної реєстрації обтяжень речових прав на нерухоме майно та забезпечення реєстраційних процедур управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(категорія «В») – 1 посада 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Державний реєстратор:

-здійснює проведення державної реєстрації прав;

-встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема:

- обов’язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законодавством;

-відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав;

- відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих документах;

- наявність обтяжень прав на нерухоме майно;

- наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов’язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;

-перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;

- під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовує відомості Державного земельного кадастру, шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

- відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяжень, про об’єкти та суб’єктів таких прав;

- присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об’єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрацій прав;

- виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо копії не були виготовленні під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав);

- формує документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;

- здійснює інші повноваження, передбачені чинним Законодавством.

Умови оплати праці

 Посадовий оклад згідно зі штатним розписом.

 Інші складові оплати праці державного службовця – відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та Постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.

 Відповідно до частини другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов’язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції).

 Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

 Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються до 17.00 години 02.05. 2018

за адресою: Київ, вул. Студентська, 7, ІІІ поверх, кабінет №14 (сектор управління персоналом)

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Студентська, 7,

проведення конкурсу 07.05.2018 о 10:00 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Білич Наталія Миколаївна

489-87-82

[email protected]

 

 

Кваліфікаційні вимоги

  1. Освіта

Вища, за спеціальністю правознавство

  1. Досвід роботи

стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.

  1. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Якісне виконання поставлених завдань

- вміння працювати з інформацією;

- орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

- вміння надавати пропозиції.

2. Командна робота та взаємодія

- вміння працювати в команді;

- здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку.

3.Знання сучасних інформаційних технологій

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями;

- досвід роботи в Держаному реєстрі речових прав на нерухоме майно;

- вміння використовувати інформацію Єдиних та Державних реєстрів.

4. Особисті компетенції

- відповідальність;

- аналітичні здібності;

- наполегливість;

-організованість;

- ініціативність;

-вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

 

1. Знання

законодавства

 - Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

«Про звернення громадян»;

«Про електронні документи та електронний документообіг»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації»:

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно»;

Постанов Кабінету Міністрів України:

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно»;

«Порядок ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».

Накази Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Інші нормативно – правові акти Київської міської ради, пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця – державного реєстратора відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(категорія «В») – 1 посада 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Державний реєстратор:

-здійснює проведення державної реєстрації прав;

-встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема:

- обов’язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законодавством;

-відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав;

- відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих документах;

- наявність обтяжень прав на нерухоме майно;

- наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов’язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;

-перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;

- під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації , у разі відсутності доступу до відповідних інформаційних систем, документів та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником;

- під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовує відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

- відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяжень, про об’єкти та суб’єктів таких прав;

- присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об’єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрацій прав;

- виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо копії не були виготовленні під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав);

- формує документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;

- вживає в межах своєї компетенції, заходи, щодо ведення та функціонування Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

- здійснює інші повноваження, передбачені чинним Законодавством.

Умови оплати праці

 Посадовий оклад згідно із штатним розписом.

 Інші складові оплати праці державного службовця – відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та Постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.

 Відповідно до частини другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов’язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються до 17.00 години 02.05.2018

за адресою: Київ, вул. Студентська, 7, ІІІ поверх, кабінет №14 (сектор управління персоналом)

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Студентська, 7,

проведення конкурсу 07.05.2018 о 10:00 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Білич Наталія Миколаївна

489-87-82

[email protected]

 

 

Кваліфікаційні вимоги

  1. Освіта

Вища, за спеціальністю правознавство

  1. Досвід роботи

стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.

  1. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

 

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

1. Якісне виконання поставлених завдань

- вміння працювати з інформацією;

- орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

- вміння надавати пропозиції.

2. Командна робота та взаємодія

- вміння працювати в команді;

- здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку.

3.Знання сучасних інформаційних технологій

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями;

- досвід роботи в Держаному реєстрі речових прав на нерухоме майно;

- вміння використовувати інформацію Єдиних та Державних реєстрів.

4. Особисті компетенції

- відповідальність;

- аналітичні здібності;

- наполегливість;

-організованість;

- ініціативність;

-вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

 

1. Знання

законодавства

 - Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

«Про звернення громадян»;

«Про електронні документи та електронний документообіг»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації»:

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно»;

Постанов Кабінету Міністрів України:

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно»;

«Порядок ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».

Накази Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Інші нормативно – правові акти Київської міської ради, пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця – головного спеціаліста відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(категорія «В») – 1 посада 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний спеціаліст відділу, в межах компетенції:

-бере участь у забезпеченні дотримання на рівні міста єдиної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

-бере участь у забезпеченні координації роботи районних в місті Києві державних адміністрацій щодо надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

-бере участь у проведенні моніторингу надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

-бере участь у відстеженні навантаження роботи у відділах з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців апаратів районних в місті Києві державних адміністрацій;

-бере участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення роботи з надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

-бере участь у підготовці інформаційних та аналітичних матеріалів щодо надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

-розглядає за дорученням керівництва Департаменту запити, звернення та листи, з питань, які належать до компетенції відділу;

-бере участь у розробці проектів нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

-здійснює систематичний аналіз законодавчій бази з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

-своєчасно і належно виконує покладені на відділ завдання і функції, поточні доручення керівництва Департаменту;

-використовувати в повній мірі надані права;

-дотримується вимог законодавства України та внутрішніх організаційно-нормативних документів при здійсненні функцій, покладених на відділ;

-надає достовірні відомості та інформацію з питань, що належать до компетенції відділу;

-здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

Умови оплати праці

 Посадовий оклад 4800,00 гривень відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25 січня 2018 року № 24);

 Інші надбавки, доплати та премії – відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.

 Відповідно до частини другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов’язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються до 17.00 години 02.05.2018 за адресою: Київ, вул. Студентська, 7, ІІІ поверх, кабінет №14 (сектор управління персоналом)

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Студентська, 7,

проведення конкурсу 07.05.2018 о 10:00 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Білич Наталія Миколаївна

489-87-82

[email protected]

 

 

Кваліфікаційні вимоги

  1. Освіта

Вища, молодший бакалавр або бакалавр

  1. Досвід роботи

Не обов’язково

  1. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

 

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

1. Якісне виконання поставлених завдань

- вміння працювати з інформацією;

- орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

- вміння надавати пропозиції.

2. Командна робота та взаємодія

- вміння працювати в команді;

- здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку.

3.Знання сучасних інформаційних технологій

- досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

- навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

- знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями;

- вміння використовувати інформацію Єдиних та Державних реєстрів.

4. Особисті компетенції

- відповідальність;

- аналітичні здібності;

- наполегливість;

-організованість;

- ініціативність;

-вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

 

1. Знання

законодавства

 - Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

«Про звернення громадян»;

«Про електронні документи та електронний документообіг»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації».

«Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

Накази Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Інші нормативно – правові акти Київської міської ради, пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Перейти до спискуВерсiя для друку