Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про визнання таким, що втратило чинність розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15 квітня 2011 року №565 «Про Порядок розміщення інформаційних вивісок у місті Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Київська міська рада повідомляє про оприлюднення в мережі Інтернет за адресою: www.kievcity.gov.ua проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про визнання таким, що втратило чинність розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15 квітня 2011 року №565 «Про Порядок розміщення інформаційних вивісок у місті Києві» (далі – проект) з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних і юридичних осіб, їх об’єднань.

Головним розробником проекту регуляторного акта є Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розроблено з метою Приведення нормативно-правового акту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність з вимогами законодавства.

Зауваження та пропозиції до проекту просимо надсилати за адресами:

Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - 04070, м. Київ, Боричів узвіз, 8, тел.: (044) 481-47-18, адреса електронної пошти: [email protected];

Державна регуляторна служба України - 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11, тел. (044) 285-05-55, адреса електронної пошти: [email protected].

Зауваження та пропозиції до проекту від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань прийматимуться протягом одного місяця з дня оприлюднення.


Проект

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», «Про основи містобудування», на виконання рішення Київської міської ради від 20 квітня 2017 року № № 224/2446 «Про затвердження Порядку розміщення вивісок у місті Києві», з метою приведення нормативно-правових актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність з вимогами законодавства України:

1. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15 квітня 2011 року № 565 «Про Порядок розміщення інформаційних вивісок у місті Києві».

2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.

Голова                            В. Кличко


 

Аналіз регуляторного впливу

І. Визначення проблеми

20 квітня 2017 року Київською міською радою прийнято рішення №224/2446 «Про затвердження Порядку розміщення вивісок у місті Києві», згідно пункту 5.4 якого виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) необхідно привести свої нормативно-правові акти у відповідність до цього рішення.

На даний час залишається чинним розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15 квітня 2011 року №565 «Про Порядок розміщення інформаційних вивісок у місті Києві».

Частиною 6 статті 9 Закону України «Про рекламу» встановлено, що вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою.

Відповідно до пункту 2 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, вивіска чи табличка - елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб'єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою.

Враховуючи викладене, виникла необхідність приведення нормативно-правових актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність з вимогами законодавства України та рішення Київської міської ради.

Визначення основних груп (підгруп), на які проблема справляє вплив:

 Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

 

Ні

Держава

Так

 

Суб’єкт господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва

 Так

 

 

ІІ. Цілі державного регулювання

Метою державного регулювання у випадку прийняття проекту розпорядження є приведення актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність до вимог Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, рішення Київської міської ради від 20.04.2017 №224/2446 «Про затвердження Порядку розміщення вивісок у місті Києві».

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

 

Вид
альтернативи

Опис альтернативи

Збереження чинного регулювання

Є недоцільним, оскільки розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15 квітня 2011 року №565 «Про Порядок розміщення інформаційних вивісок у місті Києві» суперечить вимогам Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, рішення Київської міської ради від 20.04.2017 №224/2446 «Про затвердження Порядку розміщення вивісок у місті Києві».

Застосування ринкових механізмів

Неможливо використати для досягнення цілей регулювання, оскільки ринкові механізми не можуть врегулювати питання невідповідності нормативно-правових актів органів державної влади вищого і нижчого рівня.

Обраний спосіб

Прийняття зазначеного проекту розпорядження забезпечує принципи державної регуляторної політики.

Розв’язується проблема шляхом прийняття розпорядження в запропонованій редакції, що передбачає втрату чинності розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15 квітня 2011 року №565 «Про Порядок розміщення інформаційних вивісок у місті Києві».

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид
альтернативи

Вигоди

Витрати

Збереження чинного регулювання

Не передбачаються

Невідповідність вимогам Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, рішення Київської міської ради від 20.04.2017 №224/2446 «Про затвердження Порядку розміщення вивісок у місті Києві».

Застосування ринкових механізмів

Не передбачаються

Не передбачаються

Обраний спосіб

Забезпечить приведення актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність до Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, рішення Київської міської ради від 20.04.2017 №224/2446 «Про затвердження Порядку розміщення вивісок у місті Києві».

Не передбачаються

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид
альтернативи

Вигоди

Витрати

Збереження чинного регулювання

Нічого не отримують

Нічого не отримують

Застосування ринкових механізмів

Нічого не отримують

Нічого не отримують

Обраний спосіб

Нічого не отримують

Нічого не отримують

 

 Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

 Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

X

9

28

201

238

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

X

3,9

11,7

84,4

100

 

Вид
альтернативи

Вигоди

Витрати

Збереження чинного регулювання

Відсутні

Не відповідає вимогам Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, рішення Київської міської ради від 20.04.2017 №224/2446 «Про затвердження Порядку розміщення вивісок у місті Києві».

Застосування ринкових механізмів

Відсутні

Відсутні

Обраний спосіб

Забезпечить приведення актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність до Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, рішення Київської міської ради від 20.04.2017 №224/2446 «Про затвердження Порядку розміщення вивісок у місті Києві».

Відсутні

 

Витрати, які будуть виникати внаслідок дії регуляторного акта (згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)
 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1. Збереження чинного регулювання (Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта»)

х

Альтернатива 2. Застосування ринкових механізмів (Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта»)

х

Альтернатива 3. Обраний спосіб (Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта»)

х

 

ІV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблем)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Збереження чинного регулювання

1

Визначена проблема продовжує існувати

Застосування ринкових механізмів

1

Визначена проблема продовжує існувати

Обраний спосіб

4

Проблема більше існувати не буде.

Врегулювання питань щодо невідповідності нормативно-правового акт органу виконавчої влади

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Збереження чинного регулювання

Відсутні

Невідповідність вимогам Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, рішення Київської міської ради від 20.04.2017 №224/2446 «Про затвердження Порядку розміщення вивісок у місті Києві».

Залишення ситуації, яка існує на сьогодні є неможливою, оскільки розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15 квітня 2011 року №565 «Про Порядок розміщення інформаційних вивісок у місті Києві» суперечить вимогам Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, рішення Київської міської ради від 20.04.2017 №224/2446 «Про затвердження Порядку розміщення вивісок у місті Києві».

Застосування ринкових механізмів

Відсутні

Відсутні

Є неможливою, оскільки ринкові механізми не можуть врегулювати питання невідповідності нормативно-правових актів

Обраний спосіб

Забезпечить приведення актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність до вимог Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, рішення Київської міської ради від 20.04.2017 №224/2446 «Про затвердження Порядку розміщення вивісок у місті Києві».

Відсутні

Залишення ситуації, яка існує на сьогодні є неможливою, оскільки розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15 квітня 2011 року №565 «Про Порядок розміщення інформаційних вивісок у місті Києві» суперечить вимогам Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, рішення Київської міської ради від 20.04.2017 №224/2446 «Про затвердження Порядку розміщення вивісок у місті Києві».

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Збереження чинного регулювання

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати поставлені цілі.

Відсутні.

Застосування ринкових механізмів

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати поставлені цілі.

Відсутні.

Обраний спосіб

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив.

Відсутні.

 

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Для розв’язання проблеми пропонується прийняття проекту розпорядження «Про визнання таким, що втратило чинність розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15 квітня 2011 року №565 «Про Порядок розміщення інформаційних вивісок у місті Києві».

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва) не проводився, оскільки питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, не перевищує 10 відсотків, а також, станом на сьогодні існую чинний Порядок розміщення вивісок у місті Києві, затверджений рішенням Київської міської ради від 20.04.2017 №224/2446

Також бюджетні витрати на адміністрування регулювання для суб’єктів великого і середнього підприємництва не передбачаються.

Додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Київської міської ради не передбачено.

VIІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта не обмежується у часі, що дасть можливість досягти цілей державного регулювання. Проект регуляторного акта набирає чинності з дня його оприлюднення.

VIІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозовані показники результативності регуляторного акта:

Рівень проінформованих суб’єктів господарювання на яких поширюється дія регуляторного акту;

Кількість суб’єктів господарювання на яких поширюється дія регуляторного акту;

Кількість демонтованих вивісок.

Під час проведення відстеження результативності регуляторного акта будуть використовуватись статистичні данні.

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Стосовно регуляторного акта Управлінням з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) буде здійснено базове відстеження його результативності в строки, установлені статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

У зв’язку з тим, що проект регуляторного акта передбачає втрату чинності розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15 квітня 2011 року №565 «Про Порядок розміщення інформаційних вивісок у місті Києві» не потребує проведення повторного та періодичного відстеження його результативності. 


 


ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання – скасування попереднього регуляторного акту у зв’язку з прийняттям нового регуляторного акту - Порядку розміщення вивісок у місті Києві, затвердженого рішенням Київради від 20 квітня 2017 № 223/2445

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у лютому 2018 року

 

Вид консультації

Кількість осіб

Основні результати консультацій (опис)

1.

 

ПАТ

«Креді Агріколь Банк»

Начальник управління нерухомості

Кисленко П.В.

Робочі зустрічі, телефонні консультації,

відкриті джерела в інтернет- мережі

1

 

В цілому регулювання сприймається.

Отримано інформацію, що одному суб’єкту малого підприємництва необхідно буде:

Часові витрати:

Витрати часу на отримання первинної інформації про вимоги регулювання складатимуть – 1 год. на одного суб’єкта .

Витрати часу на процедури організації виконання вимог регулювання складатимуть – 11год. Середня кількість процедур – 2.

2.

 

ТОВ «ФОРА»

Начальник відділу з адміністративних питань

Митько О.В.

Робочі зустрічі, телефонні консультації,

відкриті джерела в інтернет- мережі

1

 

В цілому регулювання сприймається.

Отримано інформацію, що одному суб’єкту малого підприємництва необхідно буде:

Часові витрати:

Витрати часу на отримання первинної інформації про вимоги регулювання складатимуть – 1 год. на одного суб’єкта .

Витрати часу на процедури організації виконання вимог регулювання складатимуть – 13год. Середня кількість процедур –2.

3.

 

Приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу

Меліхова Л.Г.

 

1

В цілому регулювання сприймається.

Отримано інформацію, що одному суб’єкту малого підприємництва необхідно буде:

Часові витрати:

Витрати часу на отримання первинної інформації про вимоги регулювання складатимуть – 1 год. на одного суб’єкта.

Витрати часу на процедури організації виконання вимог регулювання складатимуть – 12год. Середня кількість процедур – 2.

4.

ТОВ «Хотел Проперті»

Начальник юридичного відділу

Буланова О.М.

Робочі зустрічі, телефонні консультації,

відкриті джерела в інтернет- мережі

1

В цілому регулювання сприймається.

Отримано інформацію, що одному суб’єкту малого підприємництва необхідно буде:

Часові витрати:

Витрати часу на отримання первинної інформації про вимоги регулювання складатимуть – 1 год. на одного суб’єкта .

Витрати часу на процедури організації виконання вимог регулювання складатимуть – 14 год. Середня кількість процедур – 3.

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів господарювання, на яких поширюється регулювання:
229 (одиниць), з них малого підприємництва 28 (одиниць) та мікропідприємництва 201 (одиниць);

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 96,1 %.

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Найменування

оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка «прямих» витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула: кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

0,00

(витрати відсутні)

0,00 грн.

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула: кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість погодження

0,00

(витрати відсутні)

0,00 грн.

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

0,00

(витрати відсутні)

0,00 грн.

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

0,00

(витрати відсутні)

0,00 грн.

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

5

Інші процедури (уточнити):

0,00

(витрати відсутні)

0,00 грн.

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

6

 

Разом, гривень

Формула: (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

0,00

(витрати відсутні)

0,00 грн.

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць.( Інформація отримана з бази даних виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)

229 (кількість суб'єктів господарювання, які повинні виконати вимоги регулювання у 2018 році)

0 (кількість суб'єктів господарювання, які повинні виконати вимоги регулювання у 2019 році)

229 (кількість , які є суб'єктів господарювання малого підприємництва та містяться в базі даних виконавчого органу Київської міської ради та відповідно розміщують інформаційні вивіски у м. Києві на підставі отриманих паспортів та на яких поширюється регулювання)

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

0,00 грн.

Х

0,00 грн.

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

 

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість актів

 

1 год. (час, який витрачається суб’єктами на пошук акту в мережі Інтернет; за результатами консультацій)1 Х 69,45 грн. (вартість 1 часу роботи виходячи з середньомісячної заробітної плати)2 Х 1 акт (кількість нормативно-правових актів, з якими необхідно

ознайомитись) = 69,45 грн.

0,00 грн.

(витрати відсутні)

(припущено, що суб’єкт отримує первинну інформацію про вимоги регулювання у перший рік; за результатами консультацій)

 

69,45 грн. (витрати на пошук акту в мережі Інтернет у перший рік) + 0,00 грн. (витрати на пошук акту в мережі Інтернет у наступний рік) Х 4 роки = 69,45 грн.

 

10

Процедури організації виконання вимог регулювання.

Кількість процедур = 2

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

6 год. (час, який витрачається суб’єктами на розроблення та впровадження внутрішніх процедур (за результатами консультацій))1 Х 69,45 грн. (вартість 1 часу роботи виходячи з середньомісячної заробітної плати)2 Х 2 процедури =

833,40 грн.

0,00

(витрати відсутні)

833,40 грн. + 0,00 (витрати на розроблення та впровадження внутрішніх процедур) Х
 4 роки =
833,40 грн.

11

Процедури офіційного звітування

0,00

(витрати відсутні)

0,00 грн.

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

0,00

(витрати відсутні)

0,00 грн.

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

13

Інші процедури

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

0,00

(витрати відсутні)

14

Разом, гривень Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13.1)

902,85 грн.

0,00

(витрати відсутні)

902,85 грн.

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць. ( Інформація отримана з бази даних виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)).

 

229 (кількість суб'єктів малого підприємництва, які повинні виконати вимоги регулювання у 2018 році)

0 (кількість суб'єктів малого підприємництва, які повинні виконати вимоги регулювання у 2019 році)

 229 (кількість суб'єктів малого підприємництва, які є суб’єктами малого підприємництва та містяться в базі даних виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) та відповідно розміщують зовнішню рекламу у м.Києві на підставі отриманих дозволів та на яких поширюється регулювання)

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

 

206 752,65

Х

 

206 752,65

 

Примітки:

  1. Інформація про розмір часу, який витрачається суб’єктами на виконання процедури є оціночною, та отримана за результатами проведених консультацій (наведено у таблиці розділу 1)
  2. У розрахунку вартості 1 години роботи використано розмір середньомісячної заробітної плати у місті Києві за січень 2018 року (11 668,00 грн.). Джерело отримання інформації: офіційний сайт Головного управління статистики м. Києва http://www.kiev.ukrstat.gov.ua/p.php3?c=1139&lang=1

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адманастрації)

Процедура регулювання суб'єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб'єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб'єктів малого та мікропідприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб'єкта

Оцінка кількості суб'єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб'єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0,25

69,45

2

229

7 952

2. Поточний контроль за суб'єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

 

 

 

 

 

камеральні

0,1

69,45

2

229

3 181

виїзні

0,5

69,45

2

229

15 904

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

0,25

69,45

4

229

15 904

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

0,25

69,45

3

229

11 928

5. Оскарження одного окремого рішення суб'єктами господарювання

4

69,45

1

229

63 616

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

0,05

69,45

2

229

1 590

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):

-

-

-

-

-

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

120 075

Сумарно за п'ять років

Х

Х

Х

Х

600 375

 

Державне регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

 

1

Оцінка «прямих» витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання, грн.

0,00

0,00

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування, грн.

206 752

206 752

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання, грн.

206 752

206 752

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, грн.

120 075

600 375

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання, грн.

326 827

807 127

 

5. Розроблення корегуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не передбачається.

Витрати
на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта – про
визнання таким, що втратило чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15 квітня 2011 року № 565 «Про Порядок розміщення інформаційних вивісок у місті Києві»

кількість суб'єктів господарювання, на яких поширюється регулювання: 9 (одиниць), з них середнього 9 (одиниць);

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 3,9 %.
 

 

Порядковий номер

 

Витрати

 

За перший рік

 

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

 

0,00 грн.

 

0,00 грн.

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

 

0,00 грн.

 

0,00 грн.

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

 

0,00 грн.

 

0,00 грн.

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

 

0,00 грн.

 

0,00 грн.

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

 

0,00 грн.

 

0,00 грн.

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

0,00 грн.

0,00 грн.

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

0,00 грн.

0,00 грн.

8

Інше

 

 

8.1.

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання Х вартість часу суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість актів

 

1 год. (час, який витрачається суб’єктами на пошук акту в мережі Інтернет; за результатами консультацій)1 Х 69,45 грн. (вартість 1 часу роботи виходячи з середньомісячної заробітної плати)2 Х 1 акт (кількість нормативно-правових актів, з якими необхідно 0,00

ознайомитись) = 69,45 грн.

69,45 грн. (витрати на пошук акту в мережі Інтернет у перший рік) + 0,00 грн. (витрати на пошук акту в мережі Інтернет у наступний рік) Х 4 роки =

69,45 грн.

 

8.2

Процедури організації виконання вимог регулювання.

Кількість процедур = 2

Формула:

витрати часу на розроблення
та впровадження внутрішніх для
суб’єкта господарювання великого і
середнього підприємництва процедур
на впровадження вимог регулювання Х
артість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур
), гривень

6 год. (час, який витрачається суб’єктами на розроблення та впровадження внутрішніх процедур (за результатами консультацій))1 Х 69,45 грн. (вартість 1 часу роботи виходячи з середньомісячної заробітної плати)2 Х 2 процедури =

833,40 грн

833,40 грн. + 0,00 (витрати на розроблення та впровадження внутрішніх процедур) Х
 4 роки =
833,40 грн.

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

902,85 грн

 

902,85 грн

 

10

Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

 

9

 

9

11

Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

 

8 125,65

 

8 125,65

1 Інформація про розмір часу, який витрачається суб’єктами на виконання процедури є оціночною, та отримана за результатами проведених консультацій (наведено у таблиці розділу1)

У розрахунку вартості 1 години роботи використано розмір середньомісячної

заробітної плати у місті Києві за січень 2018 року (11 668,00 грн.). Джерело отримання інформації: офіційний сайт Головного управління статистики м. Києва http://www.kiev.ukrstat.gov.ua/p.php3?c=1139&lang=1

 

Перейти до спискуВерсiя для друку