Із 14 липня вартість проїзду у міському транспорті столиці зміниться і складатиме від 6,3 гривень – за умови користування проїзним квитком або безконтактною карткою. Вартість разової поїздки становитиме 8 гривень. Оприлюднено відповідний проект розпорядження Київської міської державної адміністрації.
«Зміна тарифів дозволить міській владі зменшити розмір коштів, які йдуть на покриття збитків підприємств транспорту, та спрямувати їх на розвиток дорожньо-транспортної інфраструктури», – зазначив радник першого заступника голови КМДА із питань цінової політики Василь Яструбинський.
За його словами, разом із запровадженням нових тарифів пасажирам буде запропонована широка гамма проїзних квитків.
Так у КП «Київський метрополітен» запроваджуються нові проїзні квитки, що використовуватимуться з моменту активації: 10 поїздок на 5 календарних днів (за 75 грн), 14 поїздок на 7 днів (за 104 грн) та 30 поїздок 15 календарних днів (за 210 грн). Нововведення здебільшого стосується туристів та гостей міста.
Попередня ж система проїзних квитків, що використовуються протягом календарного місяця повністю зберігається. Так само залишається система знижок при поповненні безконтактних карток у метрополітені. Зокрема, при поповненні картки одноразово на 50 поїздок вартість однієї поїздки становитиме 6,5 грн. Що стосується проїзного квитка, то його вартість в метро на 46 поїздок коштуватиме 290 грн, на 62 поїздки – 390, без обмежень кількості поїздок – 610 грн. Термін дії такого проїзного складає календарний місяць.
Вартість проїзного квитка на один календарний місяць у наземному транспорті (без обмеження кількості поїздок) коштуватиме 390 грн; на 2 види транспорту (наземний + метро на 46 поїздок) – 570 грн; на 2 види транспорту (наземний + метро на 62 поїздки) – 670 грн. Вартість разового квитка на перевезення у міській електричці становитиме – 8 грн.
«Така цінова політика передбачає, що кияни, які постійно користуються міським пасажирським транспортом, мають вигоду від покупки багаторазових проїзних квитків. Міська влада зараз впроваджує таку систему знижок, яка вигідна постійним пасажирам», – резюмував Василь Яструбинський.
Нагадаємо, за інформацією керівників комунальних підприємств-перевізників, на сьогодні конче необхідно підвищувати рівень заробітної плати працівників. Крім того, з моменту останнього підвищення та корегування тарифів, значно зросли ціни на енергоресурси та вартість експлуатації транспорту тощо. Так, у КП «Київський метрополітен» на сьогодні 468 вакансій (5,9% від загальної кількості працівників), у КП «Київпастранс» – 2 434 вакансії (25,8%). Внаслідок зміни тарифу на перевезення заплановано підняти рівень зарплат на підприємствах.
Слід зазначити, що міська влада зберігає пільги для всіх категорій пасажирів, що раніше мали змогу користуватися транспортом безкоштовно.