ПрАТ «АК «Київводоканал» постачає холодну воду та очищує стоки як холодного, так і гарячого водовідведення. Тому показники лічильника гарячої води необхідно передавати як до КП «Київтепленерго», так і до «Київводоканалу» – для формування нарахувань за її відведення. Якщо ви не відправили показники вчасно, або робите це нерегулярно, то нарахування проводиться з розрахунку середніх норм споживання.
Для тих, хто не користуєтеся гарячою водою, є два варіанти:
- передавати однакові показники лічильника (вказуючи на відсутність споживання);
- опломбувати вентиль гарячої води, отримавши відповідний акт. У такому випадку нарахування взагалі не проводитиметься.
Нарахування послуг з централізованого постачання та відведення холодної води, а також з відведення гарячої води здійснюється відповідно до показників лічильників, переданих в попередньому місяці. Тому не забувайте щомісячно їх надсилати з 10 числа і до кінця місяця у будь-який зручний спосіб:
- через «Особистий кабінет»;
- на головній сторінці сайту vodokanal.kiev.ua, натиснувши на кнопку «Надати показники»;
- за допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram», приєднавши їх до аккаунту «Київводоканал».
- записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах;
- у сервісних центрах ЦКС;
- за телефоном контакт-центру «Київводоканалу»: (044) 202-02-02 або комунального концерну «Центр комунального сервісу»: (044) 247-40-40.