Головна  →  Новини  →  21 березня 2012, 11:35

Структура управління містом має бути ефективною, а міська влада – професійною та відкритою

21 березня адміністративну реформу КМДА обговорили на засіданні міського Комітету з економічних реформ під керівництвом голови Київської міської державної адміністрації Олександра Попова.

«Київ потребує сучасної структури управління. Вона має бути ефективною і дружньою до киян, побудованою з урахуванням досвіду найбільш успішних міст Європи», – наголосив заступник голови КМДА Олександр Пузанов, доповідаючи на засіданні Комітету.

Існуюча система управління міської адміністрації не є оптимальною, вона застаріла, містить надмірну кількість рівнів підпорядкування та створює забагато бюрократичних перешкод.

«Структура адміністрації майже не змінилася з 80-90-х років минулого сторіччя. Будь-хто має змогу переконатися в цьому, зазирнувши в старий телефонний довідник. Там навіть можна зустріти прізвища теперішніх керівників деяких управлінь КМДА на тих самих чи подібних посадах», – нагадав Олександр Пузанов.

Кількість керівників структурних підрозділів КМДА зараз складає 35% від загальної кількості працівників, що на третину більше, ніж потрібно. При цьому головні управління іноді дублюють повноваження та функції одне одного.

«В існуючій структурі формалізація окремих рішень потребує до 30 підписів. Кількість фактичних погоджень просто вражаюча – за кожним підписом керівника часто стоїть два-три погодження від спеціалістів, тобто реально один і той самий документ проходить крізь руки до 60-ох осіб! Кількість робочих годин, які працівники КМДА витрачають на документообіг, перевищує 3 години на день. Іноді процес погодження документу сягає кількох місяців. Така система породжує непоодинокі випадки корупційних зловживань», – розповів Олександр Пузанов.

Адміністративна реформа, що її запроваджує київська влада, має вирішити проблему надмірної ієрархічності та зайвої кількості начальників. Отже, чисельність юридичних осіб, які утворюють систему органів управління містом, зменшується з 39 до 20. Вони матимуть оптимальний адміністративний апарат. Кількість службовців скоротиться з 2020 до 1818, а число керівників – з 153 до 80 осіб.

Як зазначив Олександр Пузанов, зменшення кількості рівнів ієрархії з восьми до п’яти сприятиме підвищенню швидкості взаємодії підрозділів КМДА у три разі. Завдяки зменшенню кількості погоджень прискоряться процеси надання адміністративних послуг та дозвільної документації підприємцям. Робота КМДА стане більш прозорою, а сама структура – більш орієнтованою на взаємодію з киянами та бізнесом.

«Кінцевою метою адміністративної реформи КМДА є підвищення якості роботи міської влади, а також рівня задоволеності киян державними послугами», – підкреслив Олександр Пузанов.

Перейти до спискуВерсiя для друку