Головна  →  Новини  →  7 травня 2012, 12:58

Олександр Попов: «До кінця року відкриємо дві нові станції метрополітену у напрямку Теремків»

Одразу два тунелепрохідницькі щити рушили сьогодні від майбутньої станції «Іподром» до житлового масиву Теремки. Метробудівельні машини почали прокладати тунелі до останньої зупинки підземки південного напрямку. Хід будівництва перевірив сьогодні голова КМДА Олександр Попов.

«Будівництво нових станцій іде за графіком, тож, як і планували, станцію «Іподром» введемо в експлуатацію вже у жовтні поточного року. До кінця року ми плануємо відкрити ще й станцію «Теремки» – сьогодні тунелепрохідницькі щити почали свій рух у її напрямку», – сказав Олександр Попов.

За словами голови КМДА, як тільки будівництво на цій лінії буде завершене, метробудівці візьмуться за зведення виходів на недобудованій станції «Львівська брама», а також розпочнуть роботи на четвертій лінії підземки у напрямку Троєщини.

«Ми вже вирішили, куди рухатимемося далі після закінчення спорудження Куренівсько-Червоноармійської лінії. Зокрема, добудуємо станцію «Львівська брама», що дозволить розвантажити пасажиропотік на існуючих станціях у центрі міста. І одночасно розпочнемо будівництво метро на Троєщину. Крім того, у травні ми активізуємо будівництво Подільського мостового переходу. До речі, наприкінці поточного місяця роботи відбуватимуться одразу на трьох ділянках нового мосту, які у 2013 році об’єднаються у єдиний проект. І уже наступного року буде запущено автомобільний рух цим переходом», – поділився планами очільник міськадміністрації.

Нагадаємо, 27 грудня 2011 року було відкрито станцію Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену «Виставковий центр».

______________

Довідково

Будівництво дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії київського метрополітену від станції «Виставковий центр» до Одеської площі у Голосіївському районі здійснюється генеральною підрядною організацією ПАТ «Київметробуд».

Проектна документація на будівництво розробляється генеральною проектною організацією ДП «ПІ Укрметротунельпроект».

Дільниця, яка є продовженням лінії метрополітену від станції «Героїв Дніпра» до Одеської площі загальною довжиною 20,94 км, дасть можливість перетнути місто з півдня на північ менше, ніж за годину, створить сприятливі умови транспортного обслуговування мешканців та гостей міста.

Пропускна спроможність дільниці – 40 пар поїздів; провізна спроможність – 34 тис. пас/год.

Перегін між станціями «Виставковий центр» та «Іподром» мілкого закладання закритого способу робіт, прямує вздовж проспекту Академіка Глушкова. Довжина перегону – 720 м. Сьогодні проходка тунелів повністю завершена, виконуються роботи з влаштування жорсткої основи та верхньої будови колії в обох перегінних тунелях.

Станція «Іподром» – розташована вздовж проспекту Академіка Глушкова на перетині з вулицею Василя Касіяна.

Станція колонного типу, мілкого закладання, споруджується відкритим способом. Запроектовано два вестибюлі, які зв’язані з платформою станції сходами. Виходи з підземних переходів обладнанні сходовими маршами, пандусами, а також ліфтами.

На цей час здійснюється монтаж збірних та влаштування монолітних стін підстанції. Ведуться також роботи із влаштування лоткової частини вестибюля №1. Розпочато бетонну підготовку лотка платформної дільниці станції.

Перейти до спискуВерсiя для друку