Інформація Департаменту охорони здоров’я КМДА про виконання Плану дій за червень 2013 року

У Департаменті охорони здоров’я продовжується моніторинг та надання щотижнево інформації до Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про стан виконання плану заходів щодо інформаційного супроводу реформування системи охорони здоров’я міста Києва на 2013 рік з медіа-плануванням.

В рамках впровадження пілотного проекту з реорганізації акушерсько-гінекологічної служби (розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 липня
2011 року № 1193 «Про впровадження пілотного проекту по реорганізації акушерсько-гінекологічної служби м. Києва») 05 червня 2013 року для представників засобів масової інформації було проведено прес-тур, програмою якого передбачено відвідування журналістами однієї із жіночих консультацій, яка є структурним підрозділом Київського міського пологового будинку № 5 Солом’янського району м. Києва (який визначено пілотним районом з реалізації даного проекту) з метою ознайомлення з організацією її роботи та проведено прес-конференцію на тему: «Досвід Солом’янського району щодо оптимізації роботи жіночих консультацій та надання перинатальної допомоги в рамках реформування системи охорони здоров'я в м. Києві».

Інформацію щодо ходу впровадження даного проекту оприлюднено на веб-сайті Департаменту охорони здоров’я.

Зазначаємо також, що щовівторка та щочетверга на офіційних веб-порталі Київської міської влади та веб-сайті Департаменту охорони здоров’я оновлюється інформація щодо результатів реформування системи охорони здоров’я в місті Києві, щосереди – інформація щодо організації надання перинатальної допомоги населенню столиці.

Слід зазначити, що в столиці продовжується активна робота щодо залучення громадськості до обговорення нормативно-правових актів та інших директивних документів, які стосуються життєдіяльності міста, у тому числі розвитку медичної галузі.

Так, відповідно до затвердженого плану – графіку протягом червня-липня  2013 року проводитимуться громадські обговорення рішень Київської міської ради про створення закладів нового типу (центрів первинної медико-санітарної допомоги та консультативно-діагностичних центрів) з медиками та мешканцями столиці щодо реформування медичного обслуговування в умовах реформування системи охорони здоров'я в м. Києві.

Під час проведення обговорень щодо структурної реорганізації закладів первинної медико-санітарної допомоги будуть напрацьовані відповідні матеріали з урахуванням громадської думки.

Департаментом охорони здоров’я здійснюється постійна робота щодо ознайомлення громадськості  із матеріалами за результатами проведення заходів (засідання колегій, наради тощо) шляхом розміщення їх на офіційному веб-сайті Департаменту.

Так, за результатами проведення розширеної виїзної наради Департаменту охорони здоров’я у травні місяці 2013 року, на якій розглядались питання реформування системи надання вторинної медичної допомоги та впровадження державної політики протидії туберкульозу в
м. Києві, на офіційному веб-сайті Департаменту охорони здоров’я було розміщено як проект, так і остаточно опрацьований Протокол доручень, напрацьований під час проведення даної наради, з метою ознайомлення з ним широких кіл населення.

Продовжує працювати цілодобова телефонна «гаряча лінія» Департаменту охорони здоров’я, яка забезпечує безперервне спілкування з громадянами з питань медичного забезпечення.

Для інформування населення м. Києва щодо порядку забезпечення лікарськими засобами осіб, хворих на гіпертонічну хворобу, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2012 року № 340 з
01 серпня 2012 року по теперішній час у робочі дні діє «Гаряча лінія Департаменту охорони здоров'я» (044) 234-55-26).

Також у робочі дні працюють «гарячі лінії» в усіх районах Києва.

Насамкінець, зазначаємо, що 11 червня 2013 року у рамках спецпроекту «На прямому зв’язку з Київською міською владою», створеному Контактним центром за підтримки Київської міської державної адміністрації, директор Департаменту охорони  здоров’я Мохорєв В.А. спілкувався з мешканцями та гостями столиці.

Дзвінки від киян та гостей міста приймалися за номером «15-51», кожен бажаючий мав можливість отримати відповіді на будь-які питання з перших вуст.

Онлайн-трансляція відбувалася на офіційному веб-сайті Контактного центру міста Києва.

Серед численних питань мешканців міста вагоме місце займали питання щодо реформування медичного обслуговування.

Серед інших питань були: стан медичного обслуговування в амбулаторно-поліклінічних установах та в стаціонарах; робота служб швидкої та невідкладної медичної допомоги; оперативне лікування на пільгових умовах; питання відмов у наданні пільгового рецепту на ліки; надання пропозицій щодо поліпшення організації та якості роботи медичних установ; висловлення свого особистого ставлення щодо реорганізації закладів та установ охорони здоров’я; розкриття випадків протиправних дій (бездіяльності) медичних працівників; медичне забезпечення пільгових категорій громадян (зубопротезування, слухопротезування тощо); питання «благодійних внесків» в закладах охорони здоров’я; оздоровлення дітей (санаторно-курортне лікування); питання харчування пацієнтів в медичних установах; забезпечення вакциною для проведення профілактичних щеплень дитячому населенню; робота патологоанатомічних відділень закладів охорони здоров’я; питання щодо проявів незадовільної поведінки медичного персоналу під час виконання своїх функціональних обов`язків; оплата праці медичних працівників.

Перейти до спискуВерсiя для друку