Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 1 півріччя 2013 р.

Департамент будівництва та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та згідно з графіком звітування щодо організації роботи зі зверненнями громадян голів районних в місті Києві державних адміністрацій, начальників головних управлінь та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) перед головою Київської міської державної адміністрації у 2013 році, надає інформацію про підсумки проведеної роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 року.

Департаментом будівництва та житлового забезпечення (далі по тексту –Департамент) за звітний період було опрацьовано 2147 листів та звернень громадян, з них за категоріями:

  • інваліди Великої Вітчизняної війни – 43
  • учасники Великої Вітчизняної війни – 4
  • інваліди війни – 54
  • сім'ї загиблих – 5
  • учасники війни та бойових дій – 91
  • Герої України – 1
  • учасники ліквідації аварії на ЧАЕС
  • (І, ІІ категорій) та потерпілі від аварії на ЧАЕС – 52
  • багатодітні сім'ї – 134
  • інваліди І, II групи загального захворювання – 104
  • працівники МВС – 9
  • одинокі матері – 46
  • ветерани праці – 53
  • громадяни, що мають захворювання – 38
  • медичні працівники – 2
  • сім'ї, що виховують дітей-інвалідів – 7
  • науково-педагогічні працівники – 19
  • матері-героїні – 40
  • діти-сироти – 29
  • воїни-інтернаціоналісти – 8
  • інші – 1408

Департаментом за звітний період було розглянуто 1733 звернення громадян з житлової політики. З питання будівництва житла за програмою „Доступне житло" – 2 звернення. На виконання соціальних ініціатив Президента України Януковича В. Ф. за програмою здешевлення вартості іпотечних кредитів звернулося та отримали роз'яснення 43 заявники. За програмою 50/50, 70/30 – 35 осіб. З питання забезпечення житлом потерпілих від діяльності будівельної компанії „Еліта-Центр" було надано роз'яснення на 172 звернення громадян. З питання незавершеного будівництва надані роз'яснення на 289 звернень інвесторів будівництва. Щодо отримання житла за програмою молодіжного пільгового кредитування звернулися та отримали роз'яснення 9 громадян. Опрацьовано 81 лист з питання відселення, 7 – щодо незадовільної якості будівництва, 37 – з питання видачі свідоцтв про право власності.

Директором Департаменту було проведено 23 особистих прийомів громадян, з них: виїзних - 10. Також було проведено 6 прямих („гарячі") телефонних ліній. На особистих прийомах усього було прийнято 89 осіб. З них:

–  діти-сироти – 1;

–    учасники Великої Вітчизняної війни – 4;

– інваліди Великої Вітчизняної війни – 4.

Першим заступником директора Департаменту було проведено 10 особистих прийомів громадян, на яких було прийнято 38 осіб.

У зверненнях громадян порушувалися питання щодо прискорення отримання житла, поліпшення житлових умов, будівництво житла за пільговими програмами, відселення та інші. На усі питання були надані вичерпні усні та письмові роз'яснення.

У Департаменті за звітний період розглянуті листи, що надійшли з органів державної влади, а саме:

– з Адміністрації Президента України – 147;

– з Кабінету Міністрів України – 98;

– з Верховної Ради України – 57;

– від народних депутатів України – 107;

– органів прокуратури України – 3;

– від інших органів державної влади –201; Більшість звернень стосується таких питань, як:

– прискорення поліпшення житлових умов;

– придбання житла за програмою „доступне житло";

– надання житла тимчасово до підходу черги квартирного обліку.

До Департаменту надійшло 869 повторних та 229 колективних звернень громадян.

Питання виконавчої дисципліни серед працівників Департаменту порушується на щотижневих апаратних нарадах у директора Департаменту.

20 червня 2013 року співробітники Департаменту відповідальні за роботу із зверненнями громадян підрозділів, підпорядкованих Департаменту, взяли участь у нараді з питань організації роботи із зверненнями громадян та стану виконавчої дисципліни у Департаменті та його підрозділах. За звітний період порушень виконавчої дисципліни та вимог чинного законодавства не було.

Згідно з встановленим графіком начальником управління житлового забезпечення Департаменту було проведено 15 особистих прийомів громадян на яких було прийнято 121 особу, з них:інвалідів Великої Вітчизняної війни – 4;

  • учасників війни – 3;
  • членів сімей за пільговою категорією квартирного обліку

„Матері героїні" – 3;

  • учасників бойових дій – 4;
  • інвалідів війни-інтернаціоналістів – 6;
  • учасників бойових дій-інтернаціоналістів – 3;
  • багатодітних родин – 26.

На всі питання були надані вичерпні усні та письмові роз'яснення, які відповідають вимогам чинного законодавства.

В основному на особистих прийомах порушувалися питання:

  • прискорення надання житла;
  • надання житла, тимчасово, до підходу черги квартирного обліку;
  • надання житла за пільговою вартістю (70/30, 50/50, 50/30/20);
  • отримання іпотечного кредиту на придбання житла згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2012 № 343, зі змінами;
  • надання житла за програмою пільгового довгострокового молодіжного кредитування;
  • контрольні списки підприємств, організацій та установ;
  • запит публічної інформації тощо.

З метою реалізації соціальних ініціатив Президента України Януковича В. Ф., управлінням житлового забезпечення Департаменту здійснюється інформування громадян, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на квартирному обліку, щодо порядку здешевлення вартості іпотечних кредитів з метою забезпечення доступним житлом згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2012 № 343, зі змінами.

За звітний період Департамент взяв участь у двох засіданнях комісії Київської міської ради з питань поновлення прав реабілітованих.

Зважаючи на клопотання окремих підприємств, установ та організацій щодо здійснення квартирного обліку працівників та беручи до уваги рішення адміністрацій та профспілкових комітетів деяких підприємств, установ і організацій про ліквідацію такого обліку у зв'язку із скрутним фінансовим становищем, відповідно до п. 9 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених Постановою Ради Міністрів Української РСР і Української республіканської Ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року №470, Департаментом підготовлено проект постанови виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і президії Київської міської ради професійних спілок „Про затвердження переліку підприємств, установ та організацій, що здійснюють квартирний облік працівників, які потребують поліпшення житлових умов". Вказану постанову прийнято 28.03.2013 за №392. У зв'язку зі змінами, які відбулися на підприємствах, в установах та організаціях, що здійснюють квартирний облік, Департаментом підготовлений новий проект розпорядження „Про затвердження переліку підприємств, установ та організацій, що здійснюють квартирний облік працівників, які потребують поліпшення житлових умов". Вказаний проект розпорядження перебуває на погодженні.

Працівниками Департаменту проведено обстеження житлових умов п’яти черговиків квартирного обліку. За результатами обстеження стану житлових умов черговика квартирного обліку-інваліда з дитинства ІІ групи, було розглянуто питання заміни її кімнати на інше житло, більш пристосоване для проживання інваліда. Від запропонованої вільної кімнати жилою площею 13,1 кв.м загальної квартири на 1-му поверсі будинку заявниця відмовилася. При наявності іншого вільного житла воно буде їй запропоновано.На виконання доручення голови Київської міської державної адміністрації Попова О. П. розглянуто звернення інваліда війни, інтернаціоналіста стосовно надання йому житла в місті Києві. Оскільки заявник має лише тимчасову реєстрацію в місті Києві в будинку соціального піклування, то правових підстав для взяття його на квартирний облік та надання йому житла з державного житлового фонду міста Києва немає. Зважаючи на викладене та беручи до уваги його бойові заслуги під час виконання військового обов’язку в Республіці Афганістан, стан його здоров’я та відсутність постійного місця проживання, направлено лист до Головного управління МВС України в місті Києві з проханням розглянути та вирішити питання реєстрації заявника в одному із гуртожитків ГУ МВС України в місті Києві. Головним управлінням МВС України в місті Києві заявникові запропоновано для реєстрації один з таких гуртожитків.

Також, на виконання доручень голови Київської міської державної адміністрації Попова О. П. були розглянуті питання заміни квартир двом громадянам. За результатами розгляду цих питань, виходячи з наявних можливостей, за місцем перебування цих громадян на квартирному обліку Департаментом були передані відповідні квартири в новобудовах міста. Після введення будинків в експлуатацію та присвоєння їм поштової адреси, громадяни в установленому законодавством порядку отримають ордери на квартири.

Працівниками Департаменту згідно з встановленим графіком були проведені планові перевірки щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" у відділах обліку та розподілу житлової площі Голосіївського, Оболонського, Печерського, Святошинського та Шевченківського районів міста Києва, а також у підпорядкованих Департаменту підрозділах: комунальних підприємствах „Спецжитлофонд", „Житло-сервіс",

„Житлоінвестбуд-УКБ". Оцінка роботи зазначених відділів районних в місті Києві державних адміністрацій та підрозділів Департаменту визнана задовільною.

Департамент постійно проводить роботу щодо дотримання вимог Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Перейти до спискуВерсiя для друку